Visi komentarai
TAIP, 2014-02-12 18:31

parukes galetu buti tapati bauda kaip ir prigeres. legalizave maryjuana zmones ilgiau gyventu ir valstybej butu geriau.

:DDD, 2014-02-12 18:29

Andrius: debile tu bent esi apsirukes vairaves asile? dar geriau vairuojas ir daugiau susikaupi i vairavima apsirukes :)

TAIP, 2014-02-12 18:27

Geriau alkocholi uzdraustumete ir legalizuotumete Maryjuana :

Erikas, 2013-12-28 06:55

Jeigu galvojat, kad salis prades "griut"Taps taip sakomu narkomanu krastu ...Pries tai nuvaziuokite pvz. i Amsterdama pasisveciuot. Zmoniu kultura ir gyvenimo supratimas gana stipriai skiriasi. Su tavimi visada maloniai bendrauja ir visada pasiulo prisesti salia kavos atsigert. Na nesigilnsiu. Tikrai sutinku, ir argumentu pries nerandu.

Legalizavimas, 2013-12-24 18:58

Legalizuokit jus ta kanapia greiciau, kanape maziau kenkia negu alkoholis, ir rukant kanape netampama valkatomis bent jau negirdejau to kad rukantis kanape zmogus taptu valkata sedinciu prie konteineriu. ir valstybiai butu gerai ir zmonems butu gerai manau

saimiss, 2013-11-26 10:50

alkoholis dauk daugiau padaro zalos ,labai dauk rukanciu pazystu ir pats seniau 3 metus rukiau vairuodavau nei vienos avarijos ar tokios situacijos neturejau , o tik isgerus iskarta sposai budavo ,ir ne vien man ..... tegu legalizuoja bet su apribuojamais grieztai nuo 18ar 21 metu su savimi tureti nedaugiau 1 vnt ,vairuojant grieztos bausmes nei dbr yprastai uz nepilnameciam platinus isvisa grieztom sankcijom,ir jai atvirai jei legalizuotu nekas nebepardavinetu nepilnameciams visa dabartine rizika uzkalti pinigus juk tai nelegalu o jau ruko nuo 13 metu net tai saibu pakelti ir eina ,.....

Andrius, 2013-08-05 16:46

o apsirukiusiems ir vairuot reikia leisti? :) kiek zmoniu nunes m? vat jums ir legalizavimas bus kai pati privaziuos raudonakis....

yangaz, 2013-08-04 18:01

TAIP TAIP TAIP!

natura, 2013-04-07 12:52

100% procentu duodu uz kanapiu legalizavima!!

rybiata, 2013-02-03 18:39

manau legalizuoti trugdo pagrindiniai dealeriai nes po to jie netektu daug itakos ir pelno ,reikia protingo prezidento ir zmoniu kurie pritaria legalizavimui ,kad prezidentas ar kas nors itakingesnis isgirstu, kad ir kokia laida kaip kk2 kurios megsta pakovoti , manau visi sedetuem ir nepraleistumem nei venos serijos jei jie sekminai darbuotusi. man paciam 16 bet tevai zino kad rukau , neatisisakom ir per balius su tevu pyhos , alcho daug nevartojam,siaip neblogai gyvenam ir linksmai.is tikro esam artimi , jis man daznai lygiuojasi i draugus su kuriuo apie viska .kas del pluciu tai zole nebutinai rukant naudoti ,bet aisku rukant zymiai maloniau:) Dw rukykit ir nesipykit ,ateis laikas atsiras protingu zmoniu kurie padarys tvarka / Peace

yo, 2013-01-25 21:15

rašyk kiek nori, vistiek nieko nebus, toks "pozityvas" ne iš niekur.

Protingai mastant, 2013-01-07 23:21

Jai lietuva legalizuotu ji is kart atsigautu nes turistai pluste plustu...

Valdas, 2012-12-30 20:59

Ne reikia o butina. Tai ekonomiskai labai pagelbetu. Ir geriau nei alkoholis. Palyginant marihuana ir alkoholi tai ji nera toks blogas dalykas kaip visiem yra "ikalta". Paskaičius ir pasidomejus ir dar statistikas pasižiurejus alkoholis daug blogiau o apie eismo ivikius net nera ko cia uzsiminti...

Rukantis, 2012-12-19 00:48

Manau turetu uzdrausti alkoholi ir legalizuoti marichuana, Alkoholis - skatina agresyvuma, daug prigeres nieko neatsimeni ir kita diena buna labai sunku, beto prie alkoholio labai lengvai priprantama. Marichuana - esu rukantis, kai parukau tikrai nekyla man agresija, norisi tik atsipalaiduoti arba daug pasijuokti su draugais, o juokas juk ilgina gyvenima, nejauciu jokios priklausomybes nuo marichuanos, o pradejas rukyt isviso beveik nebegeriu, uzuot geres geriau parukau ir kita diena atsikeli zvalus ir nereikia gruzintis, kad nieko neatsimeni. TIE KAS NIEKO NEZINO APIE MARICHUANA GERIAU PASISKAITYTU, O DAR GERIAU PAMEGINTU IR TADA GALETU REIKSTI SAVO NUOMONE UZUOT SMEIZIA SITA DALYKA. Peace!

anonimas, 2012-12-18 19:08

legalize 110% zmones jus paskaitykit daugiau literaturos jopapa tai yra tik geros savybes, o kas skleidzia tas erezijas kad paranoja kelia t.t tai cj kas puciantis gali patvirtint kad to nebuvo ir nebus. o alkocholis tikrai nera gerai... vasiokai pritariu tau juliau GO FISHING IDIOT

Taspats, 2012-05-31 22:31

Kas ruke tas ir rukys kas nores rukyti tas gaus :) 21 amzius bukim realistai kova pries vejo malunus. Parduotuvese nusipirksi gera daikta is sertifikuotos licendzijuotos kompanijos o ne gatvej kokia chemija nupurksta kur smegenis sugrauzia. Valstybei butu milziniskas zinksnis i prieki ne tik pinigine prasme bet ir socialine :D nueinu i parduotuve apsidairau ir visi susirauke ;] ir zinau ko jiems reik :)

laikas, 2012-05-22 14:49

Pritarciau, nors rukes tik karta :)

kanapinis, 2012-05-22 14:03

as uz legalizawima padarytu walstybes ir sau ir sawo zmonem paslauga ja legalizuodami:)

Vasiok, 2012-05-21 19:46

Ka tu ten pjauni prie ko cia heroinas? Tu gal nematai skirtumo tarp zoles ir heroino? Tokiu atveju dezinformacijos kiekis tavo smegenyse neribotas! Heroinas yra heminis narkotikas haliucinogenas o marihuana auga laukuose kaip ramuneles. As 100% uz legalizavima pats zinau ka reiskia kai girtam stoga raut pradeda tai ir seimos griuna ir atsikeli su antrankiais kruvinas visas ir neprisimeni net kas atsitiko. Butu teise rinktis tai tegul geriau uzdraudzia alkoholi ir leidzia ganja rukyt nors neesu ziaurus rukorius, bet jei noris gerai praleist laika geriau uz kasekiuka nera!!!

Julius, 2012-05-21 09:43

Jei šiandien legalizuojame kanapes, po 20m. atsiras toks pat straipsnis kaip ir šitas tik vietoj kanapės bus parašyta heroinas. Taip kad gal apsistokime ties alkoholiu

Rasta, 2012-05-19 20:51

Atsimerkit! Ne 1 žmogų žinau kuriam nuo alkoholio susisuko smegenys, prisidarė čiūdų, susigdino gyvenima. Kanapės yra gėris. Jai per dažnai rukysi, tai tik tada gali stogas pavažiuot, tai maždaug po 4g kasdien. Nematęs žmogaus kuris prirūkęs darytu čiūdus. Pažiūrėkite iš kitos pusės kas esat prieš! Gatvei eina bbz kokia žolė, būna chemija nuo kurios visiškai nieko gero, būna žalia, bet purkšta. Visvien dabar tokie laikai, kad eini gatve ir 1 iš 10 pauglių ar bachūrų žinos iš kur gaut kaseką. Legalizuotu žole, tai 1-2metus būtu nesusipratimas. O poto viskas ok. Galvoja valstybė iš alkoholio ir cigarečių akcizo uždyrbsim, bet jie nesupranta, kad iš kanapių mažiausiai dvigubai uždyrbtu. Prirūkęs nelakstai, ramiai važinėji sau mašina, būni draugiškas ir linksmas. Kanapės gydo daug ką. pvz: Nemiga, mažina skausmus visokius, naikina vėžines lasteles. Nemažina plaučių tūrio, kaip cigaretės. Žinoma gali sukelt plaučių vėžį, bet yra būdai, kaip sumažint dūmų kenksmingumą. Pvz bet bongą, kalijaną rūkyt. Tikrai sumažėtu narkomanų, nes normalius dūmus pardavinėtu ir nieko daugiau nebenorėtum. Atsiprašau už šitą painų tekstą ir gramatines klaidas.

Ganjaman, 2012-05-18 23:05

Iškarto atsiprašau už gramatines klaidas .

Ganjaman, 2012-05-18 22:52

Jei kanapės būtų legalizuotos tai narkomanija kaip tik sumažėtų ,o ne paidėtų.Gajus įsitikinimas ,kad uo kanapiu pereinama priė stipriūjų narkotikų egzistuoja tik todėl ,kad taspats asmuo pasiūles kanapų gali pasiūlyti ir konors stipresnio.Jam nebūtų jokio skirtumo ,nes pardaves žolytės jis jau būtų už įstatymo ribų. Jei marichuana butų legali šito faktoriaus neliktų.Beto mes gyvename tik vieną kartą ir tikrai ne tam ,kad supūtume kalėjime dėl kažkiėno sugalvotų kvailų įstatymų nepaliekančių teisės rinktis ir pridarančų žymiai daugiau žalos už tai nuo ko jie turėjo apsaugoti. Lyg kažkas geriau už patį žmogų žinotų ką jis turi daryti su savo gyvenimu ir ką pasirinkti: šiuo atveju pagal įstatymą geriu sveikatai kenksmingus,bei priklausomybę kekiančius ir milijonus žmonų nužudančius alkoholį bei tabaką, nei sveikatai nekenksmingas ir akivaidžių medicininių savybių turinčias kanapes nuo kurių nėra užreistruotas nė vienas mirties atvejis.Susidaro toks įspūdis lyg žmogus būtų kieno nors nuosavybė su kuria kol esi valdžioje galima elgtis kaip nori. Nežinau kaip kiti ,bet aš negaliu pakęsti kai su žmogumi elgamasi kaip su daiktu .Aišku kol nesupykdoma apsoluti dauguma :kuri ,beja vartoja alkoholį ir tabaką,o ne kanapes. Nuo dauguma vartoja alkoholį jis savaime nepasidaro geresnis ,o kanapės blogesnės ,nuo to tik pasikeičia visuomenės požiųris ape šių medžiagų vartjimą. čia aš pastebiu žiaurią diskriminciją marichuanos vartotojų atžvilgiu. Ta diskriminacija kyla iš valdžios ,yra paremta įstatymu ir kurstoma propagandos. Pabaikim šitą neteisybę ,nesileiskim būti valdomi farmacijos,alkoholio,tabako kompanijų bei kvailų politikų kuriems tik pelnas bei savi interesai terūpi, sumažinkm organizuotą nusikalstamuma ir galų gale LEGALIZUOKIM KANAPES!!!!!

P.S., 2012-05-17 23:49

Zmones, zole sukelia net mazesne priklausomybe nei tabakas. Kokie rebilitacijos centrai. Zole tai naturalus antidepresantas, neardo kepenu kaip zoloftas ar xanaxas. :D Kokie dar rebilitacijos centrai, tikrai tai ner toks narkotikas koki dauguma, zinoma nebadziusiu, isivaizduoja. Zinoma, parukius geriau prie vairo nesest, nes reakcija tikrai slubuos :D Bet ir isgerus sest negalima. Kam del to nedasunta, tam niekad nedasus... P.s Aisku, reiktu uzhdet amziaus cenza ir pan, ir padaryt tik baruos , kavinese. :) Bet siaip butu gerai Oi, gerai.....

Martynas, 2012-05-17 23:11

visu pirma pradekim nuo to kad kanape ne narkotikas. Tai paprasciausias naturaliai augantis augalas, turintis gydomu savybiu. Visu antra parukes kanapes zmogus darosi ramus ir visiskai neagresyvus, del to niekas parukes kanapes nedaro jokiu nusikaltimu. ( pazystu rimtu "bachuru" kurie boksininkai, imtynininkai sedeje ir t.t. isgere gali sukelti didziausias mustynes su policija, apsauga, tarpusavy susimusti. Paruke niekad nieko blogo nedaro, sedi ramiai chilina ir tiek. Ir visi mete gerti, o ruko zole tam kad visokiu nesamoniu nedarytu) ir trecia, tie kas nesat ruke zoles isviso geriausiai patylekite ir nesikiskite ten kur nieko nesuprantat. SMOKE WEED EVERY DAY !!! R.I.P. NATE DOOOOG

Andrius to nepritariu, 2012-05-17 21:04

manau komentara rasei su sypsena ir supranti, kad dabartine kanapiu kaina mazmenineje juodojoje rinkoje daug daug kartu virsija ju savikaina, tad po legalizacijos, net ir apadejus mokesciais kaina ne ka tesiskirtu. Be to galima palyginti siandienine ju kaina LT su legalizuota kaina, kad ir Olandijoj. Skirtumas ne kazi koks.

to Nepritariu!, 2012-05-17 21:00

Augink pats ir tau beveik nieko nekainuos :]

Nepritariu!, 2012-05-17 20:52

Nepritariu marihuanos legalizavimui! Jau dabar cigareciu pakelis kainuoja 7 svarainius, o zoles gramas - 10. Po legalizavimo zoles grama pirksime po 30, bo apkraus kruva visokiausiu akcizu, kaip tabaka, kurio savikaina - keli pensai.

legalus, 2012-05-17 17:14

vienas minusas biski plaucius gadina,daugiau vien stebuklai atiduokik mano zoles

192, 2012-05-17 16:25

Jūs bent galvojat, ką rašot? Lygina marihuaną ar aplamai narkotikus su žmogžudystėm, ot genijai... Nors pagal dabartinius įstatymus kartais labiau apsimoka žudyt, negu, tarkime, auginti augalą - mažiau gausi metelių už grotų. Gal dėl to ir tapatinami visiškai skirtingi dalykai, čia jau žmonių mentalitetas bei žinių ir/ar proto trūkumas, beje, akivaizdus. Aš - už laisvę rinktis svaiginimo būdą. Kodėl gi vieni narkomanai gali vartoti alkoholį ir tabaką, o kiti baudžiami už grybukų, žolės, ar ko kito vartojimą ar auginimą? Kas čia per skirstymas, nes jis tikrai ne pagal žalą padarytas. Veikiau pagal pelną, supuvę pinigų vergai, visiškai neturintys vidinės moralės. Realiai reikėtų drausti viską, pradedant gliukoze, arbata, kava, aspirinu, alkoholiu, tabaku ir t.t., nes viskas kenkia, priklausomai nuo kiekio (taip pat ir sukelia priklausomybę). Arba tiesiog nebausti už jokių medžiagų vartojimą. Nes tai mažų mažiausiai kvaila ir idiotiškai buka, nebent esate TIE pinigų vergai, kurie dėl spalvoto popieriaus vagia ir žudo, po to išsisukinėja lyg niekur nieko, tuomet viskas aišku. Peace.

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*


Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas