Visi komentarai
Gytis, 2011-10-24 18:23

Jei tam tikra paslauga turi paklausa, reiskiasi ji yra naudinga Vilniaus gyventojams, arba alternatyvos nera pakankamai patrauklios. Tokiu atveju draudimas nera iseitis, tai nera sazininga privataus verso atzvilgiu, nes vienos imones is to islos, o kitos pralos. Juk nera logiska isstumti marsrutinius taksi i nepelningus miesto rajonus, kur mazai klientu, joks verslas nesutiks dirbti i minusa. Siuo atveju galima pritaikyti subsidijavima marsrutams nepaklausiose miesto dalyse, jei norim, kad visame mieste butu kokybiskai uztikrintas viesasis transportas. As tik noriu pabrezti, kad privatus verslas Lietuvos ekonomikai yra gyvybiskai svarbus, todel reikia ji saugoti ir skatinti. Tinkami sprendimai gali atnesti gerove ir miestui.

Lepšis, 2011-10-24 16:05

Gyti parodyk nors vieną civilizuotą miestą, kur yra maršrutiniai taksi ? Visur vyrauja autobusai, troleibusai, metro .

Gytis, 2011-10-24 15:54

manau labai jau subjektyviai parasytas straipsnis ir konkreciu faktu pries privacias keleiciu transportavimo imones taip pat pasigesta... Ponas, sakot privacios imones zaidzia monopolijos korta? Manau tik sveika konkurencija ir galima skaidyti monopolija, o ne atvirksciai, kaip galima suprasti is jusu straipsnio (nuomones issakymo).

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*


Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas