Visi komentarai
dulis, 2012-03-29 21:42

sako nepataisomas:D duokit musu lietuviu auksarankems tampytojams leda padaris pamatytumet kokes perkat masinas is turgu tiesa kokios jos pries tai buvo :DDDD

Moto, 2012-03-29 21:32

Dabar dar labiau susimastau spausdamas dugna motociklo gazo:) Teko griūti prie 70-80km/h gydžiausi, man pasisekė neužvirto ant kojos :)

tai kad, 2012-03-29 21:08

192 km o ne 193km h :D

to gince, 2012-03-24 10:10

trauma tu, vieno kuno judejimas x, tolygus pries priesa vaziuojancio automobylio y sumai.

Hadas, 2011-11-04 00:02

Pritariu, as vaziaves 255 ir nelabai lengva sustabdyti masina, o isvengti susidurimo praktiskai neimanoma... Vokietijoje kai kuriuose bahn'uose neribojamas greitis, tik nereikia pamirsti, kad ten ir etiketas visiskai kitoks nei Lt ar UK... Kas vazinejes, tas zino, kad jie visiskai kitaip elgiasi keliuose, del to ir yra ten greicio neribojamu atkarpu.

Swift, 2011-10-31 08:51

Man saugumo riba, kai dar valdau situaciją yra 160 km/h, iki 210 km/h dar iš dalies kontroliuoju automobilį, o pasiekus 230 - 235 (greičiau dar niekada nevairavau) supranti, jog atsitikus gedimui, atsiradus kliūčiai, jau nieko pakeisti nebegalėsi.

gince, 2011-10-28 17:50

90km/h i kita 90km/h masina niekada nebus lygu 180 km/h i siena................... .................................................isbandyk ,tik manau kad isbandes nebeparasysi komenttaru

anglu snobai, 2011-10-28 10:56

na ir kam reikejo paleist masina su gerais ratlankiais,turbut naujom padangom,pilnu benzino baku ir auksciausios klases garso aparatura...f##k

Raimybinis, 2011-10-28 01:00

Šitas video labiausiai tinka tiems pacukams, kurie lekia ir mieste dvigubai viršydami greitį. Juk mieste pilna pėsčiųjų ir kitų vairuotojų, taip pat betono šalikelėse (pastatai, atitvaros, sienos). Bet labiausiai gaila, kai nukenčia kiti eismo dalyviai, o ne iš idioto vairuotojo šaltiena gaunasi. Dažniausiai vairuotojas lieka tik šiek tiek stukteltas. Reikia tokius video rodyti per vairuotojų ruošimo kursus, kad iš karto atitinkamai jaustų, ką gali padaryti per 0,06 sekundės (60 milisekundžių). Greičiau įvestų sistemas, kurios neleistų viršyti greičio ir grybauti keliuose. Bet tam nėra nei pinigų, nei noro.

Aridas, 2011-10-27 16:41

na džiugina tas faktas, kad skausmo nebus. tiesiog milisekundė ir tiek.....

Markutis, 2011-10-25 23:42

Esme tame jog is zmogaus nelieka nieko ne masina esme padeda susimastyt kaskart paziurejus

Kestas, 2011-10-25 22:43

Lietuvos meistriukai prikeltų ir tokią mašiną, greit jinai stovėtų Kauno turgui :-D

karke, 2011-10-25 21:07

atlaikyciau :D

to zmogus, 2011-10-25 11:31

aha blyn,bus daug svelnesnis smugis,gali tiketis keliu ibrezimu veide

Ygnas91, 2011-10-24 21:10

Noriu paklausti ,ar šitokiu būdu gaminami mini kuperiai? .O šiaip BAISU kas gali nutikti tikrovėje , o ne bandymo aikštelėje...

gr3t3rt, 2011-10-24 18:57

koks skirtumas tos mili sekundes geraiu paziurek kas is masinos liko

as, 2011-10-24 18:19

Straipsnio rasytojai grybai, vietoj to kad isverstu 68 milisekundes iki 0, isvercia 60 (tiksliai nepamenu sake 69 ar 68), bet esme ta, kad sitas skaicius greiciau turetu buti lyginamas su 70 milisekundziu, nei su 60, bande aprasyti dar truputi pagrazindami ir taip ispudingus skaicius.

zmogus, 2011-10-24 17:57

90km/h i kita 90km/h masina niekada nebus lygu 180 km/h i siena.

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*


Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas