Visi komentarai
to už, 2013-01-29 12:52, 2013-02-17 11:47

gaila man tokių debilų. o toliau savo nosies daireisi į Pasaulį? ar amžius viską apsprendžia? mano 19metų automobilis geresnės būklės (techninės ir kėbulo) nei nemaža dalis perpus jaunesniu automobilių! Ar tu čia taip tikiesi, jog šis įstatymas iš namų kiemų išgyvendins apleistus ir nenaudojamus automobilius? daugiau nei prieš pusę metų pranešiau, tik prieš kelias dienas dingo, bet ir čia negaliu žinoti ar mano pranešimas įtakojo ar visgi savininkas pavėluotai pats nusprendė. NEVEIKIA tokios sistemos! bandoma dubliuoti, perdengiant viena kitą. Kiemų aišktelės kaip ir namai - nebe valdiški, priklauso bendrijoms. Todėl senai nei kiemsargiai nei "valstibe" nebevalo jų ir nebeatnaujina, tik kiek patys gyventojai.

giedrius, 2013-02-04 10:21

Gerai gerai.Aš nežinau kokiu būdu bus apibrežta kiekvienam butui skirta vieta,bet gal visgi bus tvarka.Pas mane laiptinėj 15 butų ir 22 automobiliai.Vienas butas turi net keturias.O kai aš vėlai vakare gryžtu namo,tai netai kad kieme,o net ir visam rajone nėra nei vienos laisvos vietos.Todėl aš už tai,kad kiekvienam butui po asmeninę vietą.

juokinga, 2013-01-29 19:05

kuo gilyn tuo zuokas didesniu nesamoniu sumasto: taksi ,dabar kiemai vasara viesojo transporto mazinimas :) o as kaime uzsideklaruosiu netoli vilniaus gyvensiu vilniuje ir dedu ant tokiu mero nesamoniu.....o regitroj kiek noriu tiek galiu turet auto juolab kad pas mane jos tik popieriuje...jei ka visas per 10-im min isregistruoju ir dainuok lietuva bent gal statistika gera bus... : )

už, 2013-01-29 12:52

tikrai vertas pasiūlymas,nes kiemai seniai tapo sanų lupenų kapinėmis-mūsų kieme 60 proc. mašinu stovi kaip paminklai ar sniego kupetos - privažiuoti ir išsikrauti nėra beveik jokių galimybių,nes kieme stovi net ne kaimynų ,o iš aplinkinių namų suvaryti grabai - išvis geria būtų apmokestinti senesnes nei 20-25m lupynas.

Gediminas, 2013-01-29 11:57

Sutinku moketi uz parkavima savo kieme kai savivaldybe sutvarkys kiemus, nudazys parkingo vietas ir pastoviai valys kiemus. Tada as sutinku moketi uz tik man vienam skirta (nieks svetimas negales i ja ivaziuot) parkavimosi vieta. Labai idomu kaip bus uztikrintas pakankamas parkavimosi vietu skaicius pagal tai uz kiek vietu bus sumoketa, kiek bus nemokamu ir kiek nemokes piktybiskai. Tarkim as susimoku uz papildoma automobili kieme, o kieme vietos nera tam tikra vakara, tai kur ta masina palikt, juk nuvares i kita kiema glaiu gaut baudu, nes nusipirkau vieta netame kieme? Ar ant gatves palikt? ar kviest policija kad issiaiskintu pas ka is kaimynu sveciai atvaziavo ar kas valstybe apgaudineja nemokedamas uz papildoma automobili?

Klaipedietis, 2013-01-29 11:50

Ahahaha - juokiasi puodas kad katilas juodas :))) Kzkas zvenge kad KLP senamescio kiemus apmokestino. Zoukas sugalvojo krutesni varianta :)))

Fanax, 2013-01-29 10:37

Tik, kas pinigu nulupt daugiau... Suprantu, jei padidintu sauguma aikstele prie namu, tada dar galima kazkoki mokestuka rinkt, bet dabar... Tikrai artejam prie mokescio uz ora.

Kristina, 2013-01-29 09:04

Labai Idomu, kaip cia jie ruosiasi skaiciuoti, nes butas butui nelygu: vieno kambario bute gali gyventi 1 seima, o keturiu ir 2 seimos, taik kaip tokiu atveju?

Gediminas, 2013-01-29 08:27

Idėja gera, tačiau mano nuomone reiktų vieno papildymo - jei šeima (gyvenanti vienam bute) turi daugiau nei vieną automobilį, o naudojasi tik vienu, tada privalo mokėti už automobilio stovėjimą namo kieme (savotiškas parkingas). Tie kas automobiliais naudojasi pastoviai (kasdien) tikrai nemaišo ir nesudaro problemų. Aišku valdžia niekada nepripažins kad sovietmečiu suprojektuoti kiemai nėra pritaikyti (tačiau turi galimybę būti pritaikyti) šiuolaikiniam gyvenimui, paprasčiau apmokestinti... Negi taip Vilnius tikisi išlipt iš skolų?

zzz, 2013-01-29 07:51

Klausimelis. Jei as ir zmona turim po automobili (realiai vienas musu, kitas zmonos darbinis. Taigi iseina, kad turim tik viena, o parkuojam du. Kaip tai sprest?), bet gyvenam nuomojamam bute, kuriame nesam registruoti, kaip savivaldybe ketina irodyt, kad mes butent tam ar anam kieme statom dvi masinas. Kitas dalykas: man kaip nuomininkui moket po 100 lt uz parkavima tam, kad kazkada ten pastatytu parkinga nelogiska. Po metu as, tiketina tam rajone net negyvensiu.

Reikia, 2013-01-29 01:02

daryti referenduma. Jeigu sumokam vienkartini mokesti pvz. 30Lt nuo buto 1 masinai ir viskas-tegul stato. Jeigu pastoviai moket, tai tada ne, ne ir dar karta NE!!!

Dar, 2013-01-28 23:12

jau nebezino kaip nuskurdinti zmones , tas zuokas, smulku versla baigia sunaikinti, tai dabar jam eiliniai zmones uzkliuvo, galetu dar ir bomzus itraukti, tik nezinia ka is ju galetu nupesti

:))))), 2013-01-28 20:46

tegu babkes ima iš akcizo už kurą, ir taip pakankamai daug mokesčių yra sumokama.

Petras, 2013-01-28 20:23

Naujas būdas apmokestinti miestiečius. Nu Zuokai, tu pavarai...

asd, 2013-01-28 19:23

Logikos tame yra siek tiek, tik beda tokia, kad mokesi dabar, o gausi kazkada veliau... Zinant Vilniaus savivaldybes gabumus kazka statyti - didele tikimybe, kad pinigai bus sumoketi be jokiu ateities perspektyvu.

..., 2013-01-28 15:54

Klausimas- uz ka butu mokama tie pinigai? Tiesiog uz galimybe parkuoti automobili? Nes elementariais skaiciavimais, per 1 men 100lt, tai per metus 1200lt, reiskia per 8 metus sumokesi tiek, uz kiek tu nusipirksi pozemini parkavima arba garaza kazkur atskirai, o cia mokesi uz keleta kvadratu kurie niekada nebus tavo?

Raima, 2013-01-28 13:43

Parkavimas-nevartotina svetimybė. Šiuo atveju reikėtų rašyti: automobilio stovėjimo vieta.

Raima, 2013-01-28 13:43

Parkavimas-nevartotina svetimybė. Šiuo atveju reikėtų rašyti: automobilio stovėjimo vieta.

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*