Aktualiausios 2012 metų verslo aplinkos tendencijos (II dalis) (2)

(Puslapis 1 iš 4)


AFP/SCANPIX nuotr.

Balsas.lt

2011-12-27 15:00

 Kai bendra ekonominė padėtis atrodo vis dar pakankamai sudėtinga, nepaprastai išauga novatoriškų verslo idėjų reikšmė. Internetinis tinklalapis „Entrepreneur.com“ išskiria aktualiausias ateinančių metų tendencijas, į kurias savo dėmesį turėtų atkreipti novatoriški verslininkai.

Pirmąją straipsnio dalį galite perskaityti čia.

Tendencija Nr.7 – Produkto susiejimas su žaidimu

„Nauja žaidimų erdvė“.

Įvairiausi žaidimai tampa neatsiejama internetinėje erdvėje vykstančių socialinių sąveikų dalimi. Daugelį prie to nepratusių žmonių tai gali gluminti ir stebinti, bet užtenka pažvelgti į „FarmVille“ populiarumą, kad įsitikintume šios tendencijos gyvybingumu. Atliktų tyrimų duomenimis, dar iki 2015 metų JAV kompanijos išleis maždaug 1,6 milijardus dolerių vien tam, kad susietų savo produkciją ir paslaugas su žaidimais. Be to, daugiau nei 50 procentų didžiųjų kompanijų ketina į savo inovacijų procesus įtraukti sąsajas su žaidimais.

„Vadinamoji „žaidimizacija“ (angl. „gamification“) reiškia procesą, kuomet su žaidimais visiškai nesusijusių taikomųjų programų veikimo logikai yra priskiriamos žaidimams būdingos savybės ar dėsningumai. Ir visa tai tam, kad vartotojui būtų tiesiog smagiau jomis naudotis“, – paaiškina Nathanas Landsas, „Gamification.org“ įkūrėjas. Žaidimų veikimo principai, tokie kaip galimybė būti lyderiu, įvairių statusų įgijimas, iššūkių įveikimas ar galimybė būti apdovanotam, gali būti lengvai pritaikomi ir plataus profilio verslo schemose, o tokių principų išnaudojimas rinkodaroje gali padidinti klientų lojalumą ir angažuotumą.

Šios tendencijos paveikumą vartotojams patvirtina ir statistiniai duomenys. Neseniai atlikto tyrimo duomenimis, 24 procentai žmonių, kurie prisipažino mėgstantys pažaisti kompiuterinius žaidimus internete, teigė, kad nesusilaikydavo nepaspaudę ant tokiuose žaidimuose mirgančių reklamos nuorodų. Tuo kaipmat pasinaudoja ir sumanesnės kompanijos. Pavyzdžiui, kompanija „TerraCycle“, užsiimanti pakartotinai panaudojamų produktų perdirbimu, sukūrė „Facebook“ žaidimą „Trash Tycoon“, kuris vos per mėnesį pritraukė maždaug 160 tūkst. naujų potencialių kompanijos klientų.

Anot „Gamification Summit“ pirmininko Gabe'o Zichermanno, iš esmės nėra ribų, kurios apibrėžtų, iki kiek įmanoma vystyti „žaidimizaciją“. „Žaidimai pakeitė mūsų kultūrą, mūsų pasaulėžiūrą, pakeitė suvokimą apie tai, kiek iš tikrųjų tai gali būti smagu, galiausiai pakeitė bendravimo su kitais žmonėmis pobūdį“, - aiškino Zichermannas. Technologinis progresas turėtų ir toliau skatinti šio reiškinio plėtojimąsi, tad erdvės verslo idėjoms ir sprendimams čia bus tikrai pakankamai.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas