Atskleidė, kiek sekėjų reikia norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti

(Puslapis 1 iš 3)


Uždarbis (nuotr. 123rf.com)

Viktorija Chockevičiūtė

2018-01-31 14:44

 Socialiniais tinklais naudojasi daugybė žmonių, tad nenuostabu, kad ir verslai vis daugiau investuoja į reklamą juose. Vienas iš būdų – sumokėti daug sekėjų turinčiam asmeniui už produkto reklamą. Priešingai nei būtų galima pamanyti, tapti nuomonės formuotoju nereikia nė dešimties tūkstančių sekėjų.

„Inovacijos mažmeninėje prekyboje 2018” konferencijos metu „Unboxed“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Tadas Deksnys papasakojo, ko verslams imtis, kad šie pasiektų didesnę dalį auditorijos ir įsiūlytų savo produktą.

Sprendimai gimsta „online“

T. Deksnio teigimu, daug verslų vis dar linkę siuntinėti skrajutes, kabinti plakatus mieste, tačiau žmonės šiais laikais sprendimą priima „online“.

„Retai sutiksite kompaniją, kuri 50 proc. biudžeto išleistų reklamai socialiniuose tinkluose ar „online“. Esame ties 5–10 proc., nes didelės korporacijos lėtos ir taip greitai nelokuoja savo biudžeto.

Sprendimą pirkti mes priimame „online“, retai verslai suvokia, kad taip iš tikro yra. Net 56 centai išleisti tradicinėje parduotuvėje buvo padaryta įtakos internete – per marketingą, reklamą. Tave pasiekia prekės ženklo žinutės, pasiklausinėji draugų, paskaitai atsiliepimus internete ir tada eini į parduotuvę atlikti fizinį sprendimą ir pirkti. Pats sprendimas gimsta „online“, – sako jis.

 

Tačiau jis pabrėžia, kad svarbu ir kokybiškas produktas. Turint prastą produktą jo parduoti nepadės nė „Facebook“ ir nuomonės formuotojai.

Žmonės pasitiki atsiliepimais, o ne reklama

Prekių ženklai linkę naudotis tiek „Instagram“, tiek „Facebook“ erdve. Tačiau pastarojo socialinio tinklo algoritmai keičiasi, dėl to reklama pasitelkiant nuomonės formuotojus taps dar svarbesne. T. Deksnys pasakoja, kad jau dabar slenkant žemyn per naujienų srautą „Facebook“ tinkle užfiksuojama, ties kuria naujiena sustojama ir kreipiamas didesnis dėmesys.

„Facebook“ galėtų kiekvieno prisijungimo metu parodyti apie 1500 pranešimų sraute, bet jūs peržiūrite tik 100 žinučių. Tad algoritmas nustato, kuriuos parodyti iš to pusantro tūkstančio, kad jūs vėl rytoj ateitumėte į „Facebooką“. Dabar prekės ženklams bus dar labiau didinamas barjeras pasiekti vartotojus, patekti į naujienų srautą ir gauti bet kokį dėmesį. Dėl to daugiau dėmesio bus skiriama draugų turiniui. Prekės ženklui tai prasta žinutė: jei jie nemokės už įrašo reklamą, jos apskritai niekas nepamatys. Mokama reklama toliau keliaus į viršų, tad pačiam „Facebookui“ nebus problemų susirinkti pinigus“, – tikino T. Deksnys.

Straipsnio puslapiai:

- Viktorija Chockevičiūtė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas