Auga klientų lūkesčiai autoservisams

(Puslapis 1 iš 2)


Karolio Kavolėlio (Fotodiena) nuotr.

Ekonomika.lt

2012-06-26 11:20

Remontuodami automobilį 94% klientų iš serviso tikisi geros kokybės, 65% – kad darbai būtų atlikti laiku. Tokie rezultatai gauti „Lietuvos draudimui“ atlikus pirmąją Lietuvoje servisuose aptarnautų klientų nuomonės apklausą. Apklausos rezultatai skirti išsiaiškinti, ko klientai tikisi iš serviso remontuodami automobilį ir ar jie lieka patenkinti suteiktomis paslaugomis.

„Mūsų klientai, kurie dėl avarijos ar kito pažeidimo remontavo savo automobilius, liko patenkinti servisų darbu, suteiktomis paslaugomis. Iš 10 balų apklaustieji servisų darbą vertina vidutiniškai 8,42 balo. Net 70% klientų servisu darbą vertina puikiai – jiems „parašė” 9 arba 10 balų. Matome, kad palaipsniui kinta pats kokybės supratimas ir jai keliami klientų lūkesčiai. Nebeužtenka tiesiog pakeisti reikalingą detalę ar sutvarkyti gedimą: didėja dėmesys, skiriamas aptarnavimui, darbuotojų profesionalumui, bendram serviso darbui“, - sako AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė.

Apklausos duomenimis, ketvirtadalis klientų, vietą, kur remontuoti automobilį, pasirenka pagal tai, ar servisas įsikūręs jiems patogioje vietoje, o taip pat, ar tuo pat metu bus galima susiremontuoti ir kitus automobilio pažeidimus bei atlikti ir einamuosius automobilio priežiūros darbus. Taip pat apklaustieji pageidautų garantijos atliktiems darbams, pakaitinio automobilio, kol remontuojama jų transporto priemonė ir mandagaus aptarnavimo, požiūrio į klientą.

Tie, kurie nėra patenkinti autoservisų darbu, sakė, kad labiausiai jiems nepatiko per ilgai trunkantis remontas ir sutartų remonto terminų nesilaikymas. Taip pat klientų nepasitenkinimą nulemia jų netenkinanti darbų kokybė. Apklausos rezultatai rodo, kad geriausias būdas išvengti nepasitenkinimo – renkantis servisą vadovautis draugų ar pažįstamų rekomendacijomis. 91% taip sprendimą priėmusių apklausos dalyvių teigė, kad pasirinktas servisas laikėsi pažadėtų automobilio priėmimo remontui ir darbų atlikimo terminų.

„Tie, kurie pasirinko „Lietuvos draudimo“ partnerių servisus, pabrėžė kai kuriuose servisuose sulaukę itin patogaus aptarnavimo ir išskirtinio požiūrio į klientą: rekomenduotas servisas suteikė pakaitinį automobilį, paėmė automobilį ir po remonto pristatė jį atgal į klientui patogią vietą, po remonto grąžino nuplautą ir išvalytą automobilį, nemokamai patikrino važiuoklę ar pavaišino kava“, - pasakoja A. Kazlauskienė.

Pagal apklausos rezultatus, klientų poreikius geriausiai atitinka Klaipėdos servisai. 88 proc. šio miesto servisų išpildė terminų pažadus, taip pat čia didžiausias bendras klientų pasitenkinimas servisų darbu. Aukščiau nei vidurkis klientai įvertino Vilniaus servisus.

2011 metais „Lietuvos draudimas“ už savo draudėjų transporto priemonių remontą autoservisams išmokėjo 50 milijonų litų. Šiemet per pirmąjį metų ketvirtį – 12,3 mln. litų.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas