„Baltika Lietuva“ atnaujina prekės ženklus


Fotodienos nuotr.

Ekonomika.lt

2014-02-28 10:53

Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, valdanti „Monton“, „Baltman“, „Mosaic“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvių tinklus, atnaujina valdomus prekės ženklus – atidaryta pirmoji naujos koncepcijos „Mosaic“ parduotuvė Lietuvoje.

Atnaujinta „Mosaic“ parduotuvė po rekonstrukcijos atidaryta Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“.

„Lietuvos darbužių rinka yra prisotinta, todėl pasiūlyti vien kokybiškas prekes ir geras kainas šiandien jau nepakanka. Pirkėjas tampa vis išrankesnis. Maloni apsipirkimo aplinka bei kokybiškas asmeninis aptarnavimas tampa vis svarbesniu pirkimo argumentu. Norint išsilaikyti konkurencinėje aplinkoje, pardavėjai turi į tai investuoti“, – įsitikinusi „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.

„Mosaic“ yra trečioji naujos koncepcijos „Baltika Lietuva“ parduotuvė. Pernai kovą bendrovė atidarė rekonstruotą „Monton“, lapkritį – naują „Baltman“ parduotuvę. Visos jos įsikūrę Vilniaus „Akropolyje“.

„Dvidešimt metų gyvuojanti bendrovė „Baltika Lietuva“ yra viena didžiausią patirtį turinčių drabužių prekybos kompanijų Lietuvoje. Tai patikimas ir svarbus partneris. Vertiname, kad pirmosios naujos koncepcijos parduotuvės atidarytos mūsų prekybos centre. Esame didžiausias prekybos ir pramogų centras šalyje ir mums svarbu pateisinti savo klientų lūkesčius“, – sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ direktorė Renata Jakubčionienė.

Atnaujinti prekės ženklus bei sukurti naujus parduotuvių interjerus motininė bendrovė „Baltika Group“ patikėjo tarptautinei kūrybinei agentūrai „Dan Pearlman“, turinčiai didelę patirtį mados industrijoje. Agentūra yra dirbusi su tokiais prekių ženklais, kaip „Escada“, „Adidas“, „Puma“, „Reebok“. Konsultavo BMW, „Mercedes Benz“, „Lufthansa“, „Villeroy Boch“ ir kitų, pasaulyje gerai žinomų prekės ženklų valdytojus.

„Mosaic“ pirkėjas – šiltas ir išsilavinęs, subrendęs žmogus, priimantis racionalius sprendimus. Jis sutinka investuoti į naują drabužį, bet tik tada, kai investicija atsiperka – drabužis yra kokybiškas, tinkamas įvairiomis progomis, neišeina iš mados kartu su kalendoriniu sezonu. Išleisdamas sąžiningai uždirbtus pinigus jis nori gauti ir naudą, ir malonumą. Todėl parduotuvių interjerus siekėme sukurti jaukius, elegantiškus, su racionaliu prekių išdėstymu“, – sako V.Krolytė.

Šiais metais bendrovė ketina atnaujinti ir daugiau parduotuvių. Artimiausiuose pavasario planuose – „Monton“ ir „Baltman“ parduotuvės Klaipėdos „Akropolyje“.

Šiuo metu „Baltika Lietuva“ valdo 28 „Baltman“, „Monton“, „Mosaic“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvių tinklą didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Bendrovėje dirba daugiau nei 200 darbuotojų.

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas