„Busturas“ siekia pokyčių

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Šiaulių naujienos

2013-06-08 09:17

 Nuo birželio 17 d. keičiasi įlaipinimo į miesto maršrutinius autobusus tvarka – privaloma įlipti pro priekines duris, o išlipti pro galines ir vidurines. Išimtis taikoma tik neįgaliesiems ir tėvams su vaikiškais vežimėliais.

Nuo birželio 17 d. keičiasi įlaipinimo į miesto maršrutinius autobusus tvarka – bus privaloma įlipti tik per priekines duris. Tokia tvarka jau seniausiai galioja didžiuosiuose šalies miestuose. UAB „Busturas“ vadovai tikisi, kad taip pavyks gauti daugiau pajamų ir išbristi iš milžiniškos finansinės duobės. Vairuotojai prašo didinti atlyginimus bei sutvarkyti maršrutus.

Nauja įlaipinimo tvarka

Naujose važiavimo UAB „Busturas“ maršrutiniais autobusais Šiaulių mieste taisyklėse, direktoriaus įsakymu patvirtintose šių metų gegužės 31 d., kurios įsigalios nuo šių metų birželio 17 d., numatyta, kad keleiviai turės įlipti pro priekines autobuso duris, o išlipama bus pro galines ir vidurines duris. Tai netaikoma asmenims su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais. Įlipdami pro priekines duris keleiviai privalės turėti pasiruošę vienkartinį bilietą ir įlipus nedelsiant jį pažymėti. Turintys mėnesinius bilietus privalės juos parodyti vairuotojui.

Taip siekiama sumažinti vadinamųjų „zuikių“, kurie autobusais važiuoja be bilietėlių. Bendrovė iki šiol patiria didžiulius finansinius nuostolius, todėl taip tikimasi padidinti pajamas ir pagerinti bendrovės finansinę būklę. „Nieko naujo nesugalvojome, didieji šalies miestai tokią tvarką seniausiai taiko. Reikės laiko, kol gyventojai apsipras, bet tikimės supratingumo“, - dienraščiui „Šiaulių naujienos“ sakė bendrovės generalinis direktorius Tomas Bielinskas.

Turėjo daug pastabų

Bendrovės vadovybė vakar buvo susitikusi su vairuotojais ir kalbėjosi apie naująją keleivių įlaipinimo tvarką. Į susirinkimą gausiai atėję vairuotojai vadovams išsakė nemažai pastabų: dėl keleivių saugumo, dėl neoptimaliai sudarytų maršrutų, dėl nekokybiškai atliekamos keleivių kontrolės, dėl menkų atlyginimų. „Maršrutai dabar sudaryti taip, kad mes visi išvažiuojame beveik tuo pačiu metu, todėl centre susidaro pusvalandžio tarpai, kada nebūna autobusų, iš to laimi tik maršrutiniai taksi. Be to, trūksta motyvacijos dirbti, kitų miestų vairuotojai gauna didesnius atlyginimus, sutaupyti galima ir iš vidinių rezervų“, - kalbėjo į susirinkimą atėję vairuotojai.

Uždaras finansinis ratas

Bendrovės vadovai žymėjosi pastabas, po susirinkimo dar diskutavo su vairuotojais, kaip būtų galima pagerinti darbo sąlygas ir išbristi iš finansinės duobės. „Uždaras ratas – esam „biedni“, nes nėra pinigų, o pinigų nėra, nes esam „biedni“. Savivaldybė neskiria dotacijų, privalome bent išlyginti pajamas ir išlaidas, jeigu bus pelno, galėsime atnaujinti autobusų parką, didinti atlyginimus, bet reikia imtis veiksmų. Nauja įlaipinimo tvarka yra pirmas žingsnis“, - kalbėjo T. Bielinskas.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas