„Converse“: nuo bankroto iki milijardinio pelno populiarumas išpūtė kainą


Flickr.com

Ekonomika.lt

2013-09-30 19:10

Daugiau nei šimtą veiklos metų skaičiuojantis „Converse“ prekės ženklas nuo 2003 metų auga nežmonišku tempu – „Nike“ įsigijus devinto dešimtmečio kultine avalyne vadintą ženklą, šis išgyvena atgimimą, rašo qz.com.

Praėjusią savaitę „Converse“ pranešė apie 18 proc. paaugusius kompanijos pardavimus. Negana to, kitą kartą populiarus prekės ženklas skelbs savo duomenis atskirai nuo visų kitų „Nike“ priklausančių įmonių, taip pabrėždamas nepriklausomybę nuo motininės kompanijos.

2002 metais kompanija uždirbo 205 mln. JAV dolerių (533 mln. litų), tuo tarpu šių metų gale tikimasi, kad šis skaičius bus 7 kartus didesnis – laukiama daugiau nei 3,7 mlrd. litų pajamų. Qz.com pastebi, kad didžiausią augimą „Converse“ patyrė Šiaurės Amerikoje, Kinijoje ir Jungtinėje Karalystėje, kur pastaraisiais metais buvo nemažai investuojama.

Pirmieji „Converse All Star“ logotipu pažymėti sportbačiai buvo kuriami krepšinio žaidėjams ir iki rinką užtvindant dabar sportinės avalynės ženklams, „All Star“ buvo dažniausiai sportininkų naudojami batai.

Galiausiai devintajame dešimtmetyje „Converse“ tapo populiarūs jaunimo tarpe ir išgyveno apogėjų, kuomet „grunge“ stiliaus muzikos atlikėjai, kaip Kurtas Cobainas, padarė „Converse“ mados simboliu.

„Converse“ pakliuvus į „Nike“ rankas, iki tol marketingui taikyta „pagaminta JAV“ žinutė buvo pakeista įvaizdį kuriančiais simboliais, kurie patrauklūs taip vadinamai tūkstantmečio kartai – individualumas ir nepriklausomybė.

Prekės ženklo reklaminei kompanijai naudoti žymių veikėjų, kaip Janis Joplin, Jamesas Deanas, Billies Joe Armstrongas, veidai.

„Mūsų misija – įkvėpti originalumą ir skatinti kūrybingumą“, – pasakojo „Converse“ prekės ženklo vadovas Geoffas Cottrillas. Qz.com teigimu, tikslinė reklama leido sukurti pasaulinio lygio prekės ženklą, žinoma visuose žemynuose. 75 pasaulio šalyse vykusi kampanija, padėjo „Converse“ kasmet paauginti pajamas net 29 procentais.

Vis dėlto populiarumas turi savo kainą. „Converse“ prekės ženklu pažymėta avalynė per du metus pabrango net 11 procentų. Negana to, konkurentai, kaip „Vans“ ir „Keds“ siūlo savo produkciją mažesnėmis kainomis.

Tačiau qz.com manymu, „Converse“ liks rinkos lyderiu tol, kol sugebės išlaikyti jaunatviško kūrybiškumo kupiną įvaizdį.

Close

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

Ieškant darbo teks susidurti su vienu dažniausių reikalavimų

Ką išmoksi – ant pečių nenešiosi, byloja liaudies išmintis. Tai pasakytina ir apie užsienio kalbų mokėjimą – gebėjimas bendrauti kita kalba praverčia ne tik asmeniškai, keliaujant, susipažįstant su naujais ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas