„Google“ atstovas lietuviams: ieškokite geresnių už save (3)

(Puslapis 1 iš 3)


AFP/SCANPIX nuotr.

Gabija Sabaliauskaitė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2012-08-24 16:52

Gandai apie jaunuosius verslus Lietuvoje jau pasiekė ir „Google“. Gera komanda, ryžtas keistis ir dideli siekiai, – vieną po kito patarimus „startup'ams“ vardija pasaulinės kompanijos atstovas.

„Gerai, kad kalbamės jau įpusėjus dienai, anksčiau nedaug ką būčiau pasakęs apie lietuviškus „startup’us“, – pokalbį pradeda Phillipas von Biebersteinas iš „Google“. Pašnekovas sako naujų verslų kompanijai neieškantis, tačiau dar Londone girdėjęs apie Lietuvos „startup’us“ pripažįsta, jog verta pažiūrėti, kas čia vyksta. Jaunojo verslo plėtros vadovą tiesiai iš „Google“ būstinės Londone į Vilnių pasikvietė verslų skatinimo programa „StartupHighway“.

Koks pirmasis jūsų įspūdis, ką jau spėjote sužinoti apie Lietuvos „startup’us“?

Pamačiau penkis „startup’us“ iš „StartupHighway“. Visi jie įspūdingi: labai motyvuoti ir energingi. Man ypač patinka, kad jie nereikalauja pernelyg daug, yra ambicingi ir trokšta siekti, toks požiūris yra geras. Kartais, kai kuriama sistema, žmonės nori, kad viskas puikiai pavyktų, bet yra etapų, kai negali reikalauti. Neretai žmonės tikisi daug, nors patys tiek pasiūlyti negali.

Ar radote perspektyvių verslų, kurie kada nors galėtų tapti „Google“ partneriais?

Žinoma, kad tokia galimybė yra visuomet. Kai ieškai partnerių, manau, svarbiausias dalykas, į kurį reikia kreipti didžiausią dėmesį, yra komanda: kiek ji sugeba, ką ruošiasi padaryti, kokia yra jos vizija, ambicijos, ką jau padarė, kad pasiektų ko nori, ar stengiasi ir sunkiai dirba. Taigi turėjau progą tik užmesti akį į šiuos dalykus, aišku, to užteko, kad norėčiau pamatyti daugiau. Kad taptum „Google“ partneriu, reikia labai daug. Mūsų partneriai yra daug įvairių kompanijų, bet viskas priklauso nuo to, ko ieškome.

Ką turi daryti jauni verslininkai, kad būtų konkurencingi?

Vienas iš svarbiausių dalykų, ko išmokome „Google“, kad viskas, ką darai, turi kuo plačiau pasklisti: reikia norėti, kad tavo sukurtas produktas pasiektų milijonus vartotojų. Vienas iš mano patarimų visada bus: kurk ką nors tokio, ką galėsi pasiūlyti daugybei žmonių, įdėdamas kuo mažiau darbo. Kitas dalykas, kurį „Google“ galėtų patarti bet kuriam pradedančiam verslui, – didžiausią dėmesį skirti vartotojui. Jei gali padaryti, kad vartotojas būtų laimingas, visa kita seksis gerai. Sutinku jaunų verslininkų, galvojančių apie pelną, greitus pinigus, kaip parduoti savo verslą, tačiau pirmiausiai turėtų rūpėti klientai. Ir trečia, kurkite didelį verslą. Negalvokite, ką reikia padaryti, kad parduotumėte jį „Google“, stenkitės sukurti ką nors ilgaamžiško. Tokios turėtų būti ambicijos.

Straipsnio puslapiai:

- Gabija Sabaliauskaitė

Close

Likę be pajamų 2 iš 3 Lietuvos gyventojų išsiverstų iki 3 mėnesių

Atliktas tyrimas atskleidė, kad netekę savo pajamų šaltinio 65 proc. Lietuvos gyventojų susidurtų su finansinėmis problemomis. Pasak psichologės Elonos Ilgiuvienės, neturėdami santaupų gyventojai jaučiasi finansiškai nesaugūs, patiria ...

Povilas Stankevičius. Macron’o pergalė – ar ne per anksti džiaugtis?

Emmanuelis Macronas surinko daugiausia balsų pirmame Prancūzijos prezidento rinkimų ture ir toliau kovos su euroskeptike Marine Le Pen. Apklausų duomenimis antrame rinkimų ture Le Pen beveik neturi šansų laimėti – dauguma prancūzų, ...

Lietuviai nuolaidas medžioja migruodami po parduotuves

Rasti produktus žemiausiomis kainomis svarbu daugumai pirkėjų, tačiau daro tą gyventojai pakankamai skirtingai. Atlikto tyrimo duomenimis, daugiausiai pirkėjų – net 55 proc. – apie žemiausias kainas sužino iš prekybos tinklų ...

Indrė Genytė-Pikčienė. Būsto rinkos pulsas išlieka aukštas

Gerėjanti gyventojų finansinė sveikata, optimistiškos tendencijos darbo rinkoje, sparčiausiai nuo prieškrizinių laikų kylantis darbo užmokestis ir rekordinėse žemumose įšalusios palūkanų normos – itin palanki terpė ...

Pusė jaunų Lietuvos įmonių ketina įdarbinti naujų darbuotojų

Nors Estijoje jaunų verslo įmonių praėjusiais metais įsikūrė dvigubai daugiau negu Lietuvoje, tačiau šiemet lietuviai tikisi įdarbinti net 50 proc., estai mažiau – 39 proc. naujų darbuotojų. Dešimtadalį jų Lietuvoje ir Estijoje ...

Rokas Grajauskas. Rekordinis imigrantų srautas: kodėl jiems gerai Lietuvoje?

Iš Lietuvos išvykstančių žmonių skaičius pastaruoju metu tik auga, tačiau šalies patrauklumas užsieniečiams didėja. Tai rodo kasmet augantys imigrantų iš užsienio srautai. Praėjusiais metais į Lietuvą gyventi atvyko 6 ...

Lietuvos įmonėse „senukams” vietos nėra?

Net 85 proc. keturiasdešimtmečių ir vyresnių Lietuvos gyventojų mano, kad jiems susirasti darbą sunkiau nei jaunimui. Įsidarbinti vyresniems dažniausiai trukdo ne prastesnis kalbų mokėjimas ar technologijų išmanymas, o kiek netikėti ...

Nerijus Mačiulis. Penkios žemų atlyginimų priežastys

Kodėl atlyginimai Lietuvoje vis dar išlieka vieni mažiausių ES? Atsakymas į šį klausimą nėra akivaizdus, tačiau galima išskirti bent penkias priežastis, kodėl Lietuvoje atlyginimai yra žemesni nei galėtų būti. Ir svarbiausia, ...

Rūta Vainienė. Numerologija – reformoms vilkinti

 Po truputį aiškėja, kuo išsiskirs šio Seimo ketverių metų laikotarpis. Ant Vyriausybės stalo gula viena po kitos, vadinamosios, reformos, kurių esmė – skaičių ekvilibristika. Valdžia jau kuris laikas užsiima gryna ...

Rokas Grajauskas. Infliacija pasiekė piką, bet algos auga greičiau

Kovo mėnesį 3,1 proc. siekusią metinę infliaciją į viršų stūmė išaugusios naftos kainos ir žymiai padidėję akcizų tarifai alkoholiniams gėrimams bei tabako gaminiams. Vis tik artimiausiais mėnesiais infliacijos tempas turėtų sumažėti, ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas