Greitojo maisto restoranų lenktynės Lietuvoje: Baltijos šalyse išleidžiame daugiausiai

(Puslapis 1 iš 3)


Ruslano Kondratjevo nuotr. McDonald's tinklo strategijos Lietuvoje pristatymas

Viktorija Chockevičiūtė

2016-06-02 13:30

Nors yra kalbama, kad greitas maistas – nesveika, lietuvių tai nesustabdo. Restoranų pardavimai auga, tad verslininkai kuria naujas plėtros strategijas. Pasirodo, lietuviai dažniausi šių restoranų lankytojai Baltijos šalyse.

Tiek „Hesburger“, tiek „McDonald‘s“ skaičiuodami praeitų metų pardavimus išskirią Lietuvą. „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 14 mln. eurų, o „McDonald‘s“ – 18 mln. eurų. Palyginus su Latvija ar Estija, pas mus išaugęs vartojimas skaičiuojamas dešimtimis procentų, kai ten – vienetais.

Didelės lietuvių išlaidos atveria rinką

Įvedus eurą pastebėta, kad lietuviai ne tik daugiau išleidžia parduotuvėse, bet ir restoranuose. Ne išimtis – greitojo maisto įstaigos.

„McDonald‘s“ restoranų tinklo generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis pasakoja, kad Lietuva pagal pardavimus yra numeris vienas Baltijos šalyse. Tam turi įtakos tai, jog lietuviai linkę daugiau išleisti, net ir rinkdamiesi brangesnius produktus.

„Kuo produktas brangesnis arba yra Premium prekė, tuo labiau traukia klientus. Tai reiškia, kad auga ir pardavimai. Klientai jaučiasi laisvi išleisti daugiau. Praeitais metais labai padėjo euro įvedimas. Manau, kad tai psichologinis aspektas padėjęs klientams išleisti daugiau. Aišku, mes stengiamės būti atsargūs ir vien šia sėkme nepasikliauti, esame atidūs prižiūrėdami kainas“, – tv3.lt portalui pasakoja V. Janevskis.

Pasak jo, praeitais metais „McDonald‘s“ 6 mėnesius kainas įšaldė, o vėliau įvedė tik smulkius pataisymus: kai kurias kainas pakėlė, kitas sumažino, kad konvertavus valiutas kaina būtų patrauklesnė.

Pabrėžė konkurencingumą

V. Janevskis išskiria, kad toks klientų susidomėjimas leidžia rinkai plėstis, tad tiek „McDonald‘s“, tiek konkurentams rinkoje dar yra vietos.

„Konkurencija yra gerai, nes priverčia neužmigti. Stebime KFC darbą, kitus konkurentus. Mes galime dirbti ir kartu, kad pritrauktume daugiau klientų. Tai sveika konkurencija. Pavyzdžiui, Lietuvoje bendradarbiaujame su „Statoil“, kuriamės šalia, nors ir jie pardavinėja gėrimus ir maistą“, – sako V. Janevskis.

Nors Lietuvoje vis daugiau kuriasi kebabinių, didžiausias konkurentas „McDonald‘s“ išlieka „Hesburger“. Anot generalinio direktoriaus, klientai kuria rinką, tad jei poreikis yra kuriai nors iš greitojo maisto kategorijų, šios plėtra ir didės.

Straipsnio puslapiai:

- Viktorija Chockevičiūtė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas