H&M: už atneštus nedėvimus drabužius – didesnės nuolaidos interviu

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Giedrė Sankauskaitė / Ekonomika.lt

2013-09-20 13:50

 Praėjo jau mėnuo, kai Lietuvoje pirmą kartą duris atvėrė garsi švedų drabužių bendrovė „Hennes & Mauritz“ (H&M). Kompanijos vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse Marika Pyykkö Ekonomika.lt pasakojo, kad ir toliau bandys vadovautis vienais iš svarbiausių savo principų – nuolatos stebinti pirkėjus ir vykdyti draugišką aplinkai politiką. Jau šį rudenį norėdami gauti didesnių nuolaidų, pirkėjai galės atnešti nedėvimų drabužių.

Po pirmosios Lietuvoje H&M parduotuvės atidarymo praėjo jau beveik mėnuo. Kaip Jūs įvertintumėte pardavimus, klientų srautus? Ar rezultatai pateisina lūkesčius?

Mes labai džiaugiamės, pagaliau atidarę pirmąsias parduotuves Lietuvoje. Džiaugiamės, kad H&M parduotuvė, įsikūrusi Vilniaus „Akropolyje“, yra didžiausia plotu ir siūlo plačiausią asortimentą Baltijos šalyse. Tikrai galima teigti, kad atėjome į rinką, kurioje vyrauja stipri konkurencija. Būtent dėl šios priežasties, mes neteikiame kai kurių savo statistinių duomenų, iliustruojančių mūsų veikos rezultatus.

Ar jau numatėte, kada tiksliai atidarysite kitas H&M parduotuves?

Mūsų parduotuvių tinklo plėtrą, po antrosios parduotuvės atidarymo Klaipėdos „Akropolyje“ tęsis 2014 metais. Tuomet atidarysime dar tris parduotuves Vilniuje, prekybos centruose „Gedimino 9“, „Panorama“ ir „Ozas“, bei vieną parduotuvę Šiaulių „Akropolyje“. Konkrečių datų dar negalime pasakyti, nes jos dar tiksliai nėra žinomos.

Ar jūs bendraujate su kitomis drabužių parduotuvėmis, veikiančiomis Lietuvoje? Kaip jūs apibūdintumėte Lietuvos drabužių rinką?

Visada H&M ateina į rinkas, kuriose jau konkuruoja tarptautinės ir vietinės įmonės. Vis dėlto, mes patys save laikome konkurentais sau, tai reiškia, kad visada stengiamės tobulėti. Visada nuosekliai stebime savo pačių veiklos rezultatus, lyginame juos. H&M tikslas yra nenustoti stebinti pirkėjų ir pateisinti jų lūkusčius. Siekiame pateikti geriausią pasiūlymą klientams toje rinkoje. Tvarumas yra vienas mūsų prioritetų. Kitaip tariant, esame atsakingi savo klientams.

Kaip Jūs apibūdintumėte Lietuvos H&M pirkėją? Ar jis skiriasi nuo įprasto Jūsų parduotuvės pirkėjo Europoje?

Mes manome, kad mada yra labai kosmopolitiška, toks ir yra H&M. Mada yra globali ir kiekvienas turi priėjimą prie tokios pat informacijos – seka tokias pat mados tendencijas ir panašiai. Kad H&M yra kosmopolitiškas geriausia iliustruoja tas faktas, kad dirbdami 52 skirtingose rinkose, visiems klientams siūlome tas pačias drabužių kolekcijas. Lietuvos rinką vertinamą labai palankiai, kadangi čia yra daug jaunų žmonių, kurie domisi mada.

Straipsnio puslapiai:

- Giedrė Sankauskaitė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas