„Huawei“ pardavimų pajamos pirmą kartą viršijo 10 mlrd. JAV dolerių

(Puslapis 1 iš 2)


AFP/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2015-01-29 15:14

 „Huawei“ 2014 m. bendrosios pardavimų pajamos didėjo 30 proc. – iki 12,2 milijardo JAV dolerių, ir pirmą kartą viršijo 10 milijardų ribą. Per metus pardavimai išaugo 7,8 proc., t. y. 2014 m. parduoti 138 milijonai įrenginių, iš kurių 75 milijonai buvo išmanieji telefonai – jų parduota net 45 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

„Mūsų pastangos koncentruoti dėmesį į aukščiausios kokybės vidutinių ir pažangiausių technologijų įrenginius davė vaisių – 2014 m. didelių laimėjimų pasiekta įvairiose srityse, įskaitant tyrimus ir plėtrą, prekių ženklo žinomumą, kanalų plėtrą ir rinkos dalies augimą. Visa tai tik dar labiau įtvirtino mūsų trečios vietos poziciją pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje. Globali prekių ženklo įtaka dar išaugo „Huawei“ tapus pirmąja Kinijos žemyninės dalies bendrove, kuri 2014 m. pateko į „Interbrand“ geriausiųjų pasaulio prekių ženklų šimtuką“, – sako „Huawei“ klientų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.

Orientacja į kokybę – pasiteisino

Vienas didžiausių 2014 m. „Huawei“ laimėjimų yra 18 proc. padidėjusi vidutinių ir pažangiausių technologijų išmaniųjų telefonų pardavimų dalis. Vos per pusmetį nuo „Huawei Ascend P7“, vieno iš aukščiausios kokybės flagmanų, pristatymo Paryžiuje praėjusių metų gegužę visame pasaulyje buvo parduoti 4 milijonai vienetų, o rugsėjį pristatytas „Huawei Ascend Mate7“ taip pat sulaukė didelio pripažinimo įvairiose rinkose, ypač tarp verslininkų – vos per tris mėnesius parduoti 2 milijonai vienetų šio modelio telefonų.

Sparti atvirųjų kanalų plėtra

Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kad prie pajamų augimo stipriai ir vis labiau prisideda ir vadinamieji atvirieji kanalai (įskaitant elektroninę prekybą) – 41 proc. bendrųjų pajamų gauta būtent iš jų, o 2014 m. pabaigoje grupė jau buvo įkūrusi 630 „Huawei“ prekių ženklo parduotuvių. Šie veiksniai prisidėjo prie internetinės ir neinternetinės mažmeninės prekybos kliento potyrių gerinimo.

Prekių ženklo žinomumas

Vidutinių ir pažangiausių technologijų išmaniųjų telefonų populiarumo didėjimą dar labiau paspartino internetinės rinkodaros iniciatyvos, kurios „Huawei“ prekių ženklui padėjo toliau plėstis visame pasaulyje.

Neseniai atlikta vartotojų apklausa, kurioje IPSOS apklausė respondentus iš 32 šalių, parodė, kad „Huawei“ prekių ženklo žinomumas pakilo nuo 52 proc. 2013 m. iki 65 proc. 2014 m. – tai reiškia, kad „Huawei“ prekių ženklą žino beveik du trečdaliai tų šalių gyventojų. Pagal IPSOS, „Huawei“ klientų pasitenkinimas (angl. Net Promoter Score – „Huawei“ telefonus kitiems žmonėms rekomendavę naudotojai) pasiekė 43 proc. lygį, todėl apklausos ataskaitoje „Huawei“ pakilo į trečią vietą. „Huawei“ taip pat yra vienas iš trijų geriausių prekių ženklų pagal „prekių ženklo pagreitį“ – tai rodo, kad „Huawei“ sėkmingai tobulina prekių ženklo pateikimą klientams ir stiprina jo konkurencingumą viso pasaulio rinkose.

Straipsnio puslapiai:

Close

Į Lietuvą suplūs technologijų lyderiai: atsiskleidė ir lietuvių žinios

 Naujausias tyrimas parodė, kad lietuviai yra girdėję apie „blockchain“ ir kriptovaliutų technologijas, tačiau vis dar jomis nepasinaudoja. Ekspertai teigia, kad šiomis temomis trūksta diskusijų. Tad jau ketvirtus metus ...

Telefonų istorija: 7 telefonai, kurie paliko didžiausią pėdsaką

1983 m. metais pasirodė pirmas mobilusis telefonas. Šiandien, praėjus 35-iems metams po jo atsiradimo, šis įrenginys gerokai pasikeitė. Dabar jį vadiname išmaniuoju telefonu, kartais jis vargiai telpa mūsų kelnių ...

Į Lietuvos kelius grįžta „Google Street View“ automobiliai

 Šią vasarą Lietuvos keliuose vėl pasirodys „Google Street View“ automobiliai. Jų tikslas – atnaujinti šalies duomenis platformoje „Google Maps“. Šįkart bus koncentruojamasi į tarpmiestinių ...

Žingsniu arčiau Nobelio: profesorius V. Šikšnys įvertintas elitine 1 mln. dolerių vertės Kavli premija

Vilniaus universiteto (VU) profesorius Virginijus Šikšnys už CRISPR-Cas9, arba vadinamųjų „genų žirklių“, atradimą apdovanotas kas dvejus metus teikiama elitine Kavli premija, kurios vertė siekia 1 milijoną JAV ...

Atšilus orams: 3 patarimai, kaip apsaugoti telefoną

Meteorologai džiugina itin vasariško savaitgalio prognozėmis, todėl daugelis mintyse jau planuoja išvykas į gamtą. Šiluma, vandens telkiniai, smėlis – neatsiejami tokio laisvalaikio atributai, bet taip pat ir grėsmės ...

Atraskite Lietuvą: 5 išmanūs būdai padės suplanuoti tobulą kelionę

Pastaraisiais metais Lietuvą vis dažniau atranda ne vien svečiai iš užsienio, bet ir patys lietuviai. Ir tai tikrai nestebina: šalies miestai nuolat atsinaujina bei pasiūlo įdomių atrakcijų, šalia miškų bei ežerų dygsta ...

5 geriausi telefonai, kuriuos galite įsigyti tiesiog dabar

Atėjus laikui įsigyti naują išmanųjį, tenka spręsti nemažai klausimų: kurio gamintojo, kurios serijos bei modelio, dydžio ir net spalvos įrenginį rinktis, o gal, apskritai, dar palaukti geresnio? Jei laukti nesinori, „Tele2“ ...

Išmanus kelionių planavimas: 4 programėlės, padėsiančios sutaupyti

Atėjus šiltajam sezonui, daugelis mintyse vis dažniau kuria būsimų atostogų planus. Tačiau planuoti kryptis ir įspūdžius yra daug smagiau nei išlaidas, todėl technologijų lyderė „Tele2“ siūlo į pagalbą pasitelkti ...

Atlikite testą: ar žinote, koks turi būti slaptažodis?

Jei manėte, kad jūsų „Slaptazodis123“ yra saugus, turime jus nuliūdinti: taip nėra. Programišiai nuolat naudoja šimtų milijonų vartotojų prisijungimo duomenis tobulinant slaptažodžių spėjimo technikas, kuriant programinę ...

Trys fotografavimo telefonu klaidos, skiriančios mėgėją nuo profesionalo

Kiekviena įamžinta akimirka, jei ji pateikta tinkamai, gali būti išskirtinė. Deja, kartais plika akimi matomas vaizdas stipriai pranoksta tą, kurį išvystame telefono ekrane. Nuotraukos būna „išsiliejusios“, spalvų ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas