IKEA prieš vietos baldininkus: kas konkuruoja reklama (1)

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr.

Giedrė Sankauskaitė / Ekonomika.lt

2013-08-23 12:20

 Dažnas lietuvis ar bent vilnietis pastaruoju metu mieste gali pastebėti daugiau nei įprastai baldų reklamų. Peršasi mintis, kad tam įtakos turėjo švedų baldų milžinės IKEA atėjimas į Lietuvą. Ar galima daryti tokią prielaidą? Ir, svarbiausia, ar Lietuvos prekybinkų reklamos veiksmingos?

Ekonomika.lt kalbinti baldų gamintojų atstovai lyg sutarę tvirtina, kad IKEA atėjimas į Lietuvą nepakeitė jų reklamos strategijų ir neigia, kad dėl švedų milžinės atsiradimo rinkoje turėjo didinti reklamos biudžetą.

„IKEA atėjimas nepakeitė mūsų reklamos strategijos“, – tikino prekybos centrą „Baldų rojus“ valdančios nekilnojamo turto bendrovės „Vilniaus Sigmos partneris“ marketingo projektų vadovė Rita Zaborskienė.

Intensyvesnė reklama

Moteris portalui sakė, kad pastaruosius kelerius metus daugiausia dėmesio ir lėšų skyrė televizijos ir spaudos reklamai.

„Šiais metais sąlyginai daug dėmesio skyrėmė ir lauko reklamai, bet to nesiečiau su IKEA atėjimu į Lietuvos rinką“, – pridūrė biuro baldų gamintojo „Narbutas ir Ko“ projektų vadovė Rūta Vyžintaitė.

Kita vertus, R. Vyžintaitė portalui Ekonomika.lt teigė pastebinti intensyvesnę vykdomą visų baldininkų reklamą. Jos teigimu, tai ya nieko stebėtino, kadangi „atsirado didžiulis žaidėjas rinkoje“.

Bandė varžytis su IKEA

R. Zaborskienė vis dėlto išskyrė vieną reklamos pavyzdį, kada bandė konkuruoti ir su IKEA.

„Vienintelė mūsų reakcija į IKEA atėjimą – reklama autobusų stotelėje šalia jų parduotuvės”, – portalui sakė „Vilniaus Sigmos partneris“ marketingo projektų vadovė.

Svarbu pažymėti, kad ši reklama buvo nukabinta dėl IKEA prieštaravimo.

Reklama neteikianti naudos

Marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Linas Šiautkulis pastebi, kad prekybininkai neigia „akcijų lietų“ pastaruoju metu, tačiau jis neabejotinai susijęs su IKEA atidarymu. Jo manymu toks aktyvus reklamavimasis yra beprasmiškas, kadangi, pasak jo, „nežinia kokių priemonių reiktų, kad lietuvis nenorėtų bent vieną kartą nueiti į IKEA“.

Todėl, LiMA valdybos nario pastebėjimu, baldininkai labiau konkuravo vienas su kitu, bet ne su IKEA.

“Kai IKEA psichozė baigsis, tuomet, manau, ir reikėtų jiems intensyviau reklamuotis, o ne dabar“, – svarstė L. Šiautkulis.

Jo nuomone, tuomet Lietuvos baldų gamintojams reikėtų diferencijuoti gaminamą produktą, t.y. išryškinti, kuo skiriasi pastarųjų produkcija nuo IKEA ir taip atrasti ar susigrąžinti savo pirkėją.

„Jeigu prekybininkai orientuojasi į kokybiškesnius produktus, tai automatiškai gaus tą auditoriją, kuriai netinka tas masinis produktas“, – portalui dėstė L. Šiautkulis.

Straipsnio puslapiai:

- Giedrė Sankauskaitė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas