Įspėjimas „Nordea“ ir DNB klientams: ne visos paslaugos veiks

(Puslapis 1 iš 2)


SCANPIX nuotr. DNB ir Nordea

2017-09-29 17:32

 „Nordea“ ir DNB bankai jau nuo rytojaus, spalio 1 dienos taps junginiu ir vadinsis „Luminor“. Tad atliekant techninius darbus klientai įspėjami apsišarvuoti kantrybe.

DNB klientus perspėja, kad naktį iš rugsėjo 30 d. (šeštadienio) į spalio 1 d. (sekmadienį) bus atliekami techniniai darbai. Dėl šių darbų nuo šeštadienio 22:30 val. iki sekmadienio 8:00 val. nebus galimybės naudotis interneto banku, mobiliuoju banku bei sumokėti už prekes ir paslaugas elektroninėse parduotuvėse, neveiks SMS paslauga ir nebus siunčiamos SMS žinutės su papildomais saugumo kodais, kurie naudojami atsiskaitant elektroninėse parduotuvėse, pažymėtose „Verified by Visa“ bei „MasterCard SecureCode“ programų logotipais.

Nurodoma, kad atsiskaityti mokėjimo kortelėmis kitose parduotuvėse, pasiimti ar įnešti grynuosius pinigus bankomatuose bus galima įprasta tvarka.

Tą pačią naktį techninius darbus atliks ir „Nordea“. Jie informuoja, kad nuo sekmadienio 00:00 val. iki 10:00 val. nebus galimybės naudotis „Nordea“ internetine bankininkyste, mobiliąja bankininkyste bei telefonine bankininkyste.

Kaip ir DNB, atsiskaityti mokėjimo kortelėmis parduotuvėse, pasiimti ar įnešti grynuosius pinigus bankomatuose bus galima įprasta tvarka.

Taip pat jau anksčiau pranešta, kad dėl veiklos sujungimo metu vykstančių procesų ir sistemų atnaujinimo, spalio 1 dieną galimi trumpalaikiai operacijų sutrikimai, įskaitant mokėjimų vykdymą, naudojimąsi interneto bankais, bankomatais ir pan. Teigiama, kad abiejų bankų specialistai sieks užtikrinti, kad susijungimo procesas būtų sklandus ir klientai jo metu nepatirtų jokių nepatogumų.

Klientų aptarnavimas nuo spalio 1 dienos

Iki susijungimo dienos bankai ir toliau veiks kaip dvi atskiros organizacijos. Pats veiklos sujungimas vyks keliais etapais.

Po susijungimo, kurį laiką klientų sąskaitų numeriai, sutartys, mokėjimo kortelės, kodai, slaptažodžiai ir kitos priemonės išliks nepakitusios. Bankų sutartiniai įsipareigojimai kiekvienam banko klientui išliks galiojantys, „Luminor“ finansines paslaugas ir toliau teiks, kaip įprasta. Artimiausioje ateityje klientų sąskaitų aptarnavimas ir mokėjimai bus vykdomi dabartinėse bankininkystės sistemose. Dėl to klientai ir toliau galės naudotis jiems įprastomis elektroninėmis priemonėmis: interneto banku, mobiliąja programėle ir kitomis.

Planuojama, jog daugiau produktų ir paslaugų pokyčių bus įdiegta per pirmąsias šimtą dienų po veiklos sujungimo. Pažadama, kad klientai bus laiku ir išsamiai supažindinami su visais papildomais pokyčiais ir patobulinimais, kurie atsiras vystant „Luminor“ veiklą.

Straipsnio puslapiai:

Close

Apklausa parodė, kokia rizika gresia Lietuvos finansų sistemai

 Kibernetinių išpuolių išsipildymo tikimybė ir galimas poveikis Lietuvos finansų sistemai yra didžiausia rizika, rodo naujausia Lietuvos banko atlikta finansų įstaigų apklausa. Nors ir šiek tiek atslūgusi, tarp svarbiausių ...

Svarbūs bankų patarimai, kaip atostogų metų išvengti finansinių problemų

 Vasara neatsiejama nuo atostogų. Kai bilietai jau kišenėje, viešbutis užsakytas, lankytinų vietų sąrašas sudarytas, finansų ekspertai pataria nepamiršti dar vieno svarbaus dalyko – pasirūpinti savo pinigais. ...

Lietuvos bankas įspėja: plinta naujas sukčiavimo būdas

Lietuvos banko duomenimis, vis dažniau pasitaiko apgautų gyventojų, kurie patiria nuostolių prekiaudami rizikingomis finansinėmis priemonėmis, o vėliau kreipiasi į bankus dėl MasterCard kortelėmis atliktų mokėjimų atšaukimo, taip siekdami ...

5 dalykai, kuriuos privalo žinoti neprofesionalus investuotojas

Suteikti profesionalią konsultaciją, aiškiai informuoti apie investicinio produkto rizikas ir mokesčius, o įrodymus apie suteiktą konsultaciją saugoti penkerius metus – tai dalis reikalavimų, kurių nuo šiol turės laikytis visi ...

„Luminor“ klientai neviltyje: antra dieną negali pasinaudoti kasdiene paslauga

Banko „Luminor“ klientai jau dvi dienas iš eilės pinigus pervesti gali tik kitiems „Luminor“ klientams. Kol klientai piktinasi, kad negali nei gauti pinigų iš kitų bankų, nei pervesti, pats bankas ...

Vitas Vasiliauskas ragina ruoštis blogesniems laikams

Šiandieniniai Lietuvos ekonominiai rodikliai džiugina analitikus ir Lietuvos banką, tačiau pastarojo vadovas Vitas Vasiliauskas primena, kad nereikėtų užmigti ant laurų. Dabar – pats metas ruoštis blogesniems laikams. Lietuvos ...

Kokie būna paskolų tipai?

Paskola – tai finansinis įsipareigojimas pasirinktam kreditoriui, kuris paskolina lėšas už sutarto dydžio palūkanas ir tam tikromis sąlygomis, įvardintomis sutartyje. Atsižvelgiant į tai, kokiam tikslui bus panaudotas gautas ...

VMI laiškų sulauks tūkstančiai: išsisukti nepavyks

Pasibaigus gyventojų pajamų deklaracijų metui, Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pradeda belstis į skolininkų duris. Laiškai pasieks kiekvieną skolingą, o juos ignoruojant bus imamasi ir kraštutinių priemonių. Be to, VMI belsis ne ...

Kitą savaitę įsigalioja naujas įstatymas. Ką apie tai turi žinoti bankų klientai?

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. įsigalioja ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), kuriuo bus įvesti nauji veiklos reikalavimai įmonėms, tvarkančioms asmens duomenis, tarp jų ir bankams. Lietuvos bankų asociacija (LBA) atsako į dažniausiai ...

Lietuvos gyventojų laukia pokyčiai: paaiškino, kaip atsiskaitinėsime be grynųjų ir kortelių

Šiais metais atsiskaitymų rinkoje ruošiami pokyčiai. Iki liepos mėnesio Lietuvos gyventojams bus pristatyta nauja paslauga, kuri leis atsiskaitinėti be grynųjų ir mokėjimo kortelių. Tokią paslaugą teiks ir patys bankai, tik startuos ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas