Kaip „Facebook“ versliuką paversti visiems žinomu prekės ženklu?

(Puslapis 1 iš 3)


Fotolia.com nuotr. Verslas

Viktorija Chockevičiūtė

2017-05-30 12:28

Socialiniai tinklai užvaldo vis didesnę gyvenimo dalį – ten galima ir bendrauti, ir sužinoti naujienas, ir apsipirkti. Jie gali tapti ir startine pozicija sėkmingam verslui. Svarbiausia – tinkama strategija ir produktas.

Konferencijoje „Login 2017” kalbėta, kaip būtent „Facebook“ tinkle užsimezgusį verlsą paversti visiems puikiai žinomu prekės ženklus. Pirmiausia atkreiptinas dėmesys, kad viskam yra niša, svarbiausia išsiskirti.

Savo istorija ir pavyzdžiu dalinosi „Gėda Pelėda“ įkūrėja ir dizainerė Kristina Lisauskė.

Hobis, kuris tampa verslu

„Gėdos Pelėdos“ įkūrėja K. Lisauskė iš tiesų studijavo mediciną, tačiau baigusi studijas ir pradėjusi darbą suprato, kad šis jos visiškai nedžiugino. Taip prieš 4 metus gimė „Gėda Pelėda“.

„Visada vadovaujuosi taisykle, geriau pabandyti nei nebandyti. Padariau 6 mėnesių pertrauką nuo darbo: tinginiavau, miegojau ir kūriau. Pirmąją rankinę – kelioninį krepšį sukūriau savo vyrui. Daug meilės, vargo įdėta, bet didžiausias malonumas, kad visi džiaugėsi, kurie pamatydavo tą krepšį. Pagalvojau, gal tai ir yra mano dalykas. Rankinės visada užėmė didžiąją dalį spintos, reikėjo tai prie vienų, tai prie kitų batų. Kaip šiandien prisimenu tą baimę, kai padarai nuotrauką, ją įkeli ir lauki – patiks, ar ne. Vos tik įkėliau pirmą nuotrauką, jau pirmą vakarą sėdėjau gavusi dvidešimt žinučių. Buvo ir baimė, ar viskas bus gerai, bet tuo pačiu ir ženklas, kad tikrai viskas gerai. Verslą pradėjau su skola, su tūkstančiu litų ir tą paskolą jau po trijų savaičių grąžinau. Klientės po du mėsius laukdavo savo rankinių“, – pasakojo mergina.

Pasak jos, socialiniai tinklai tikrai nėra bloga erdvė pradėti savo verslą, tačiau jei verslas sėkmingas – šios erdvės nebepakaks.

„Jie nieko nekainuoja, ten gali gauti dėmesio, išgirsti žmonių nuomonę. Mano atveju, vien mugių neužtektų. Prieis žmonės, gali pagirti, kad gražu ir viskas. Bet turi būti tas tęstinis bendravimas su klientais, jog nuolat girdėtum ką jie kalba, kokia jų nuomonė ir kokie patarimai. manau, kad „Facebook“ platforma, „Instagram“ ir pan. labai tinkama.

Galiausiai socialinės erdvės nebepakanka, jei puikiai sekasi. Turi turėti ir tinklalapį, ir elektroninę parduotuvę, ir pardavimo tam tikras vietas, nes nebespėsi patenkinti klientų poreikių“, – naujienų portalui tv3.lt pasakojo ji.

Tiesa, įmanoma verslą pradėti ir „senąja versija“.

„Yra tokių prekės ženklų, kurie „Facebook‘e“ turi labai mažai sekėjų, bet jie puikiausiai gyvena, nes yra parduotuvėse, eina žmonės pirkti vieno daikto, pamatų jų produkciją. Turint gerą produktą patogu eiti ir siūlyti“, – nurodo K. Lisauskė.

Straipsnio puslapiai:

- Viktorija Chockevičiūtė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas