Keičiasi kartos – kinta ir reklama: kaip reklamuoti produktą tūkstantmečio kartai (2)

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Laura Juozaitytė / Ekonomika.lt

2014-03-25 20:00

„Kuo artimesni jūsų prekės ženklui jausis vartotojai, tuo nuoširdžiau ir įtaigingiau jie jus rekomenduos savo šeimai ir draugams“, - teigia Joeri Van den Berghas, vienas pasaulinės naujosios kartos tyrimų agentūros „InSites Consulting“ įkūrėjų.

Rinkodaros ekspertų pripažintos knygos „Kaip garsiems prekės ženklams išlikti populiariems“ bendraautorius yra dirbęs su tokiais prekiniais ženklais kaip „Lego“, „Sony“, „MTV Networks“, „Danone“ ir daugybe kitų.

„Verslo žinių“  konferencijoje „Password 2014“ belgas dalinosi patarimais, kokie rinkodaros sprendimai paveikiausi kalbant apie jaunąją kartą ir kokia linkme šiandien kompanijos turėtų kreipti savo rinkodarą.

Eksperto teigimu, vadinamoji tūkstantmečio karta nuo vyresniųjų labiausiai skiriasi tuo, kad jiems svarbu ne prekinio ženklo prestižas, o tai, kiek smagu bus pačiu produktu naudotis, - ar jis patogus, ar kažko naujo geba išmokyti.

„Šie du poreikiai ateina iš tūkstantmečio kartos pagrindinio siekio tapti sėkmingais“, - sako J.Van den Berghas.

Noras tapti sėkmingais kartu reiškia tūkstantmečio kartos poreikį iššūkiams. „Priimant sprendimus, orientuotus į naująją kartą, nebegalima remtis klasikiniais rinkodaros principais, kuomet, pavyzdžiui, užtekdavo reklamai pasikviesti žinomą žmogų pristatyti tavo prekinį ženklą. Sakau „paprastą“, nes taip, tai brangiai kainuodavo, tačiau daugeliu atvejų tokios reklaminės kampanijos atsipirkdavo su kaupu“, - dėstė J.Van den Berghas.

Rinkodaros eksperto teigimu, tūkstantmečio kartos tokiu klasikiniu triuku nesudominsi – šiuos reklamos metodus jie pernelyg puikiai pažįsta ir tai jau nebepaperka.

„Šiandien svarbu bandyti kaip įmanoma labiau įtraukti vartotoją, reklamą daryti kuo interaktyvesnę, kad vartotojas patirtų naujų potyrių“, - pasakojo belgas.

Kaip pavyzdį J.Van den Berghas pateikė vieną sėkmingiausių pernai vykusių reklaminių kampanijų – „Coca-Cola“ vykdytą filmo „Operacija Skyfall“ reklamos kampaniją Belgijoje.

Linksmame vaizdo klipe rodoma traukinių stotis, kurioje atsitiktiniai praeiviai perka „Coca-Cola“ skardinę iš aparato. Staiga ekrane užsidegus nurodymui įvesti savo vardą, užrašas „išlaisvink savyje agentą 007“ ir atbulinis laikmatis paskelbia iššūkio pradžią, o praeiviai pradeda bėgti nurodyto perono link.

Bėgimą per daugybę scenarijuje numatytų kliūčių galiausia vainikuoja legendinės franšizės teminės melodijos sudainavimas ir „agentai 007“ už iššūkį apdovanojami bilietais į filmo premjerą.

Straipsnio puslapiai:

- Laura Juozaitytė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas