Klientas visuomet (ne)teisus (2)

(Puslapis 1 iš 3)


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Evelina Povilaitytė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2012-05-09 18:00

Po „Ekonomika.lt“ atlikto tyrimo, kaip mobiliojo ryšio operatoriai vilioja naujus klientus, būta daug diskusijų. Tačiau po šio eksperimento paaiškėjo, kad svarbiausias klientas – tas, kuris dar nesuviliotas.

Kai šių metų pradžioje „Ekonomika.lt“ atliko eksperimentą, kuris iš mobiliojo ryšio operatorių gali pasiūlyti geriausią kainos ir aptarnavimo kokybės santykį bei įsipareigoti patenkinti kliento poreikius, kai kurie tiekėjai, pavyzdžiui, „Omnitel“, akivaizdžiai parodė, kad ilgamečiais klientais pernelyg nesirūpina.

Tačiau tąkart geriausia pardavimo vadybininke galėjusi pasigirti mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ per mėnesį sugebėjo eksperimente dalyvavusį naują klientą priversti ieškoti būdų savo teisėms apginti.

Mokėti ir tylėti

Pirmoji pažintis su „Tele2“ skambučių centru kliento laukė jau po 10 dienų nuo sutarties sudarymo, kai bendrovė jam apribojo paslaugų teikimą neva dėl viršyto kredito limito. Kiek vėliau paaiškėjo, jog sąskaitoje įsivėlė techninė klaida, bet klientų aptarnavimo vadybininkai daug alternatyvų bėdai išspręsti pateikti negalėjo.

Įdomus faktas, kad beveik vienintelė galimybė sužinoti savo einamojo mėnesio sąskaitos detales yra elektroninėje paskyroje „Tele2” interneto svetainėje. Klientų aptarnavimo centras teigia šia informacija disponuoti negalintis, nors vėliau paminėjus, kad sąskaitoje yra klaida, stebuklas įvyko.

Techninės klaidos vertė buvo apie 250 litų ir nors pažadėta ją išspręsti per keturias dienas, tam prireikė trigubai daugiau laiko. O ir sprendimas pasirodė keistokas: klientui pasiūlyta padengti šią sumą, o vėliau naudotis suteikta nuolaida. Arba nekreipti dėmesio.

O kadangi jau „kreditavo“ bendrovę 250 litų, klientui nuolat teko didinti kredito limitą, kad galėtų naudotis paslaugomis. Į kliento parašytą pretenziją atsakymas buvo gana keistas: laiško pradžioje priminta apie įsipareigojimą apmokėti visas sąskaitas, o, pavyzdžiui, į klausimą, ar tai įprasta įmonės korporacinė kultūra, „Tele2“ paslaugos aptarnavimo vadovė Vaida Okunevič atsakė: „<...> Skambučiu jums buvo paaiškinta susidariusi situacija ir pasiūlytas anksčiau minėtas sprendimas. <...> jums buvo išsiųsta informacinio pobūdžio žinutė apie išnaudotą kredito limitą.“ Malonu, kai klientus informuoja, kad juos informavo.

Sąskaitos pasalūnės

Štai kitas klientas iš mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė“ gavo daugiau nei 300 litų dydžio sąskaitą ir grasinimą kreiptis į antstolius, nors pretenziją dėl minėtos sumos bendrovei pateikė prieš metus. Be to, tuomet klientų aptarnavimo vadybininkas replikavo, kad klientas tiek daug už mobilųjį internetą turi mokėti todėl, kad įsigijo telefono aparatą, kuriame nustatymai buvo tinkami prieš dešimtmetį tiektam interneto ryšiui.

Straipsnio puslapiai:

- Evelina Povilaitytė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas