Kokios populiariausios įmonių reklamos priemonės?


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2012-09-11 15:44

Populiariausia reklamos ir pardavimų skatinimo priemonė – reklama masinėse informacijos priemonėse, mažiausiai populiarios – tinklinis marketingas bei skambučio centrai, rodo „Rinkos tyrimų centras“ bei Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ atliktas tyrimas.

Reklamą masinėse informacijos priemonėse naudoja 55,2 proc. apklaustų kompanijų. Toliau rikiuojasi dalyvavimas parodose (45,2 proc.), reklama ir pardavimo skatinimo akcijos prekybos vietose (28,8 proc.).

Mažiausiai populiarios reklamos ir pardavimų skatinimo priemonės – viešųjų ryšių kampanijos – jas naudoja 16,8 proc. tyrime dalyvavusių kompanijų, taip pat tiesioginiai pardavimai (15,6 proc.) ir tinklinis marketingas bei skambučio centrai (9,2 proc.).

Tyrimo metu buvo apklaustos 252 Lietuvoje veikiančios įmonės, kurių metinė apyvarta – didesnė, nei 1 mln. Lt. Konferencijas ir seminarus tarp pagrindinių savo korporatyvinių rinkodaros priemonių dažniausiai minėjo 5-10 mln. Lt metinę apyvartą pasiekiančios paslaugų sektoriaus įmonės (50,5 proc. apklaustųjų).

Tuo tarpu dalyvavimą parodose tarp pagrindinių rinkodaros įrankių dažniausiai minėjo stambesnės, daugiau nei 10 mln. Lt. per metus apyvartą turinčios įmonės, atstovaujančios gamybos sektorių (54 proc. apklaustųjų). Aktyviai parodose dalyvavo ir prekybinės kompanijos (46,2 proc.).

Close
Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*


Vis daugiau žmonių Lietuvoje randa darbą per „LinkedIn“

 Nuolat didėjant profesionalus vienijančio socialinio tinklo „LinkedIn“ vartotojų skaičiui, vis daugiau lietuvių būtent per šią interneto platformą yra randami darbdavių ar susiranda trokštamus darbus patys. Personalo ...

Bendradarbiavimas su personalo atrankos agentūra (3)

Paprastai verslo pasaulyje prasidėjus naujiems metams neapsieinama be darbuotojų metinės veiklos vertinimų, naujo biudžeto įgyvendinimo veiksmų, o tai savaime lemia komandos narių papildymą ar pakeitimus. Naujų žmonių paieška įmonėms dažnai tampa dideliu galvos skausmu – kaip rasti ir išsirinkti tinkamiausią kandidatą? Tam verslas kartais pasitelkia išorinius personalo atrankų konsultantus. ...

Ar daug verti Lietuvos darbdavių pažadai

 Tik kas penktas dirbantysis teigia, kad juos pasamdęs darbdavys įvykdė pažadus, duotus prieš darbuotojui įsidarbinant. Dažniausiai Lietuvoje darbdaviai pažada ir pamiršta apie didesnį atlyginimą ar priedus. Tokias įžvalgas ...

Nemokama praktika - galimybė suspindėti karjeroje (7)

Įsigaliojusią tvarką, leidžiančią jaunuoliams įgyti darbo įgūdžių dirbant neatlygintinai su darbdaviu sudarius savanoriškos praktikos sutartis, studentai pasitiko itin teigiamai. Pasak Lietuvos studentų sąjungos prezidento Pauliaus ...

Kaip sutaupyti 10 gyvenimo valandų kiekvieną mėnesį

 Paskaičiuokite: jei važiuodami į darbą arba grįždami iš jo per dieną praleidžiame spūstyje apie 30 minučių, per mėnesį susidaro apie 10 valandų! Jei skirtume šį laiką mėgstamai veiklai ar tiesiog galėtume pasirinkti, kuomet ...

Vadovai nori daugiau laiko praleisti namuose

 Paklausti, ar norėtų namuose praleisti daugiau laiko nei dabar, net 74 proc. aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų atsakė teigiamai, rodo nekilnojamojo turto plėtros įmonės „Eika“ inicijuotas ir rinkos bei viešosios ...

Daug ilgų diskusijų vakarų iki tinkamos idėjos (3)

Ilgos diskusijos ir vakarai, ėjimas nuo vienos idėjos prie kitos, konkurentų analizė – tai patyrė Karolis Ščerbauskas su bendraminčiais, kol atrado savo unikalią verslo idėją „Autodaktaras.lt“.

Autentiška lyderystė griauna lyderio su griežtu kumščiu stereotipą

 Kelis dešimtmečius Lietuvoje vyravo nuostata, jog lyderis versle privalo turėti griežtą poziciją, esant reikalui trenkti kumščiu per stalą, o nuo jo neatsiejami atributai buvo geras portfelis, kaklaraištis ir prabangus ...

Geriau dažnai keisti darbus ar ilgai dirbti vienoje įmonėje?

 Kai kurių darbuotojų CV mirgėte mirga nuo darbų įvairovės, o kiti gali pasigirti dirbę vos vienoje ar keliose įmonėse. Kas geriau – nuolat keisti darbo vietą ar sėsliai dirbti vienoje darbovietėje? O galbūt pakeistų darboviečių skaičius ...

Nuo puslapio „Facebook“ iki komercinio projekto

Simonas Rudaminas daugiau nei prieš trejus metus socialiniame tinkle „Facebook“ sukūrė puslapį „We love Lithuania“ ir pradėjo dalytis gražiomis Lietuvos kraštovaizdžio nuotraukomis. Šios idėjos tikslas buvo parodyti pasauliui Lietuvos grožį ir priminti, kad Vilnius, o ne Ryga yra Lietuvos sostinė. Projektas sulaukė didelio susidomėjimo ir surinko apie 1 000 fotografų profesionalių bei mėgėjų būrį.



 

 


Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas