Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis Network“ augimas – didžiausias rinkoje


SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2014-08-05 17:25

Pasaulinis tinklas „Dentsu Aegis Network“, Lietuvoje valdantis komunikacijos planavimo agentūras „Carat“ bei „Vizeum“ (nuo šių metų kovo – ir „iProspect“), pernai pasiekė sparčiausią augimą šalies rinkoje, rodo tyrimų bendrovės RECMA, analizuojančios agentūrų rezultatus, duomenys.

Bendra „Dentsu Aegis Network“ valdomų įmonių grupės apyvarta Lietuvoje į viršų šoktelėjo 18 proc. ir aplenkė kitus šalyje veikiančius pasaulinius tinklus, kurie fiksavo kuklesnius – 11 proc. ir 8 proc. augimus. „Dentsu Aegis Network“ užimama rinkos dalis atitinkamai padidėjo iki 19 procentų.

„Visada vadovaujamės dviem pagrindiniais principais: nedalijame klientams tuščių pažadų ir pagrindinį prioritetą teikiame paslaugų kokybės užtikrinimui. Džiugu, kad tai pasiteisina – mums pavyko ne tik pasiūlyti rinkos poreikius atitikusias paslaugas, bet ir kokybiškai jas atlikti, įgyti bei išlaikyti klientų pasitikėjimą. Turima patikimų partnerių reputacija suteikė galimybes aktyviau dirbti su esamais klientais bei pritraukti naujų, ir taip užsitikrinome stabilų augimą“, – sakė agentūros „Carat“ direktorė Rita Jermakaitė.

„Carat“ apyvarta Lietuvoje pernai augo 16 proc., darbuotojų skaičius padidėjo nuo 20 iki 22-ų. „Vizeum“ apyvarta šoktelėjo net 20 proc., darbuotojų padaugėjo nuo 15 iki 20-ies.

„Pasinaudoję mūsų tarptautinio tinklo žiniomis bei patirtimi, sustiprinome darbuotojų kolektyvą ir išplėtėme teikiamų paslaugų paketą, ypač skaitmeninės komunikacijos ir tyrimų srityse. Tai atvėrė galimybes klientams pasiūlyti ir sėkmingai įgyvendinti efektyvius plataus masto integruotos komunikacijos projektus, kurie stipriai prisidėjo prie mūsų augimo“, – sakė „Vizeum“ direktorius Saulius Šukaitis.

Baltijos šalyse „Dentsu Aegis Network“ valdomų agentūrų apyvartų augimas taip pat buvo sparčiausias rinkoje ir siekė 28 proc. Sparčiausiai apyvarta augo Latvijoje – 37 proc. „Carat“ šioje šalyje augo 17 proc., o „Vizeum“ – net 70 proc. Estijoje „Dentsu Aegis Network“ augimas siekė 28 proc. („Carat“ – 20 proc., „Vizeum“ – 42 proc.).

„Dentsu Aegis Network“ yra pasaulinis komunikacijos planavimo agentūrų tinklas, veikiantis 110 šalių bei vienijantis 69 prekės ženklus, iš kurių trys veikia ir Lietuvoje – „Carat“, „Vizeum“ ir „iProspect“. Tinkle dirba 23 tūkst. darbuotojų, o bendros jo pajamos siekia 1 mlrd. svarų sterlingų.

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas