Krepšininkai žaidžia reklamą (5)

(Puslapis 1 iš 3)


Roberto Dačkaus (Fotodiena) nuotr.

Paulius Grinkevičius / Ekonomika.lt

2011-09-07 10:51

Prasidėjus Europos krepšinio čempionatui Lietuvos rinktinės krepšininkus matome ne tik krepšinio aikštelėje – jų atvaizdai kasdien puikuojasi didžiausių Lietuvos įmonių reklamose. Nors krepšinio rėmimui ir reklamai išleista milijonai, ekspertų nuomone, išleisti pinigai atsipirks ne visiems.

Žiniasklaidos planavimo įmonės „Media – house“ verslo plėtros vadovo Artūro Olšausko teigimu, dabar matomos krepšinio rinktinės rėmėjų reklamos kampanijos kainavo nuo kelių šimtų tūkstančių iki kelių milijonų litų, tačiau išleisti milijonai pasiteisino tik kai kurioms įmonėms: „Šis Europos krepšinio čempionatas tapo įdomiu puslapiu Lietuvos sporto reklamos istorijoje. „Pažaisti reklamą” turėjo progą visi – ir klientai, ir Lietuvos krepšinio federacija, ir krepšininkai, ir reklamos agentūros. Kiekvienas iš oranžinio kamuolio bandė išspausti ką tik mokėjo. Kai kurios reklamos nustebino neskoningumu, pavyzdžiui, nekaip atrodo reklama, kurioje krepšininkas grūdasi į burną dešrelę“, – juokėsi pašnekovas.

A. Olšausko nuomone, didelė dalis Lietuvos įmonių mokėjo šimtus ar milijonus litų vien už tai, kad taptų Lietuvos krepšinio rinktinės ar čempionato rėmėjais, tačiau nepagalvojo, jog vien būti krepšinio rėmėju ypatingos naudos neduoda: norint, kad rėmimas atsipirktų, reikia ir papildomų investicijų, jog žmonės pradėtų įmonės prekių ženklą sieti su krepšiniu.

Tai parodo ir reklamos pirkimo bei planavimo agentūros OMD liepos pabaigoje atlikta apklausa: kad pagrindinis čempionato rėmėjas yra „Beko“, žino vos keli procentai iš daugiau nei tūkstančio paklaustų Lietuvos gyventojų, o prekių ženklus, kurie nebuvo rinktinės ar čempionato

rėmėjai, bet krepšinį remia seniai, pavyzdžiui, „Kalnapilis“, su krepšiniu sieja kone kas dešimtas respondentas.

Atveria duris

Vienos ilgalaikių rinktinės rėmėjų „Vičiūnų“ įmonių grupės, pristatančios prekių ženklą „Viči“, komunikacijos direktorė Aldona Grinienė pasakojo, kad vienas pagrindinių Lietuvos krepšinio rinktinės rėmimo motyvų – noras būti labiau matomiems užsienyje: „Mes manome, kad krepšinis padeda plačiau praverti užsienio rinkų duris. Krepšinis geriausiai reprezentuoja Lietuvą, tai yra tarsi Lietuvos vizitinė kortelė. Tikriausiai tada, kai žaidžia Lietuvos vyrų rinktinė, Lietuva sulaukia daugiausia simpatijų. Juk dauguma užsieniečių neslepia, kad serga už lietuvius. Neabejojame, kad šiais metais už Lietuvos vyrų rinktinę vėl sirgs milijonai Europos žmonių.”

Komunikacijos direktorė neatskleidė, kokią tikslią sumą „Vičiūnų“ grupė išleido reklaminėms krepšinio čempionato kampanijoms ir rinktinei remti, tačiau prasitarė, kad ir rinktinei, ir čempionatui remti buvo skirtos milijoninės sumos.

Straipsnio puslapiai:

- Paulius Grinkevičius

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas