Lietuviški prekių ženklai, kuriuos pasaulis žino geriau nei mes (8)


Jonas Ilevičius / Prekės ženklas

2014-03-12 20:00

 Daugelis lietuviškų prekės ženklų nėra žinomi itin plačiai auditorijai pasauliniu mastu. Didelė dalis jų priklauso tik vietinei rinkai, o kiti, kiek sėkmingesni bei didesni prekės ženklai pasiekia dar ir kaimynines šalis. Dauguma mums žinomų lietuviškų prekės ženklų yra būtent pastarieji, išplitę Lietuvoje bei kaimyninėse šalyse.

O ar žinote lietuviškus prekės ženklus garsius ne tik Rytų Europoje, bet ir didžiausiose Vakarų pasaulio valstybėse? Tokių yra? Pasirodo taip, yra, ir ne vienas. Tai prekės ženklai pritraukiantys didžiules užsienio investicijas bei turintys itin šviesią ateitį. Taigi, pradėkime.

„D.EFECT“

2009 metais pasirodęs prekės ženklas priklauso garsiai Lietuvos dizainerei Eglei Žemaitytei. Originalūs, išskirtiniai, itin auštos kokybės drabužiai įspūdį paliko ne tik lietuviams. Šis prekės ženklas išpopuliarėjo tiek Vakarų Europoje tiek ir už Atlanto. Ir panašu, jog ten yra populiaresnis nei pačioje Lietuvoje. Tikriausiai nebe priežasties. Lietuviams „D.EFECT“ siūlomos drabužių kainos sunkiai įkandamos, tačiau labiau pasiturinčių šalių gyventojams Eglė Žemaitytės kuriami drabužiai kur kas labiau įperkami. Žinant, jog tai originalūs, aukštos kokybės dizainerės drabužiai, internetinėje svetainėje pateikiamos drabužių kainos vakariečiams gali atrodyti labai patrauklios. Panašu, jog tai viena priežasčių, kodėl šis prekės ženklas vakaruose yra žinomas geriau nei Rytų Europoje.

„Made In Moon“ MadeinMoon

„Made In Moon“ – tai lietuviams priklausanti, nedidelė, tačiau populiarumo sulaukti spėjusi dizaino agentūra. Kompanijoje dirba trys profesionalūs dizaineriai – Kristė, Marius ir Aidas. Ši kompanija jau yra laimėjusi ne vieną tarptautinį apdovanojimą.

„Chocolate Naive“

Desertui – itin skoningas, kūrybingas bei jaukus lietuviškas prekės ženklas. Šokoladus gaminantis „Chocolate Naive chocolateNaive“ savo produkciją platina JAV, Italijoje, Prancūzijoje, Japonijoje, Olandijoje, Lenkijoje, Kazachstane bei, žinoma, Lietuvoje. Tai išties subtilus bei unikalus prekės ženklas, kokių Lietuvoje nėra daug. Pats šokoladas gaminamas tik rankomis, todėl yra itin aukštos kokybės bei išskirtinio skonio. Prekės ženklo idėja bei dizainas yra itin kruopščiai apgalvoti. Prie „Chocolate Naive“ kūrimo prisidėjo tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkodaros bei dizaino ekspertai. Pastangos bei kūrybingumas atsipirko su kaupu. „Chocolate Naive“ tapo puikiai žinomu prekės ženklu tiek Europoje, tiek Azijoje, tiek ir už Atlanto.

Vinted.com arba manodrabuziai.lt

Užsienyje geriau žinomas kaip vinted.com, Lietuvoje – manodrabuziai.lt – tai drabužių mainų portalas sulaukiantis vis didesnio populiarumo tiek tarp lankytojų, tiek tarp investuotojų. Neseniai šis projektas pritraukė milžinišką 70 mln. litų investiciją iš JAV. Sulaukęs didelio populiarumo Lietuvoje, šis projektas taip pat išpopuliarėjo Vidurio ir Vakarų Europoje (Čekijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje) bei JAV. Vilniuje įsikūrę vinted.com ant laurų žada neužmigti ir ketina toliau plėsti kompaniją bei pritraukti naujų investicijų.

- Jonas Ilevičius

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas