Lietuvių kuriamos reklamos magija – judesio technologijos

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr.

Greta Jankaitytė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2013-07-14 21:02

„Gluk media“ kūrėjai teigia užsiimantys magija ir siekiantys reklamos versle įvesti naują standartą – interaktyvią reklamą.

Prieš trejus metus veiklą pradėjusi įmonė, pasitelkdama interaktyvias technologijas, kuria projektus, stendus bei instaliacijas, į kurias aktyviai turi įsitraukti žiūrovas.

Teigiamų emocijų kūrėjai

„Tiek kalbant apie reklamą, tiek apie renginius šiandien žmogus yra pasyvus žiūrovas. Jis stovi, stebi koncertą, žiūri reklamą, – pasakoja bendrovės direktorius Andrius Juvko. – Mūsų užduotis – įtraukti žmogų į veiksmą, kad jis pats galėtų ką nors padaryti, pavyzdžiui, pajudinti savo kūną ir stebėti, kaip kažkas atsiranda.“

Pavyzdžiui, automobilių parodoje Minske „Gluk Media“  sukūrė "minčių skaitytuvą", kuris, padedant biometrinėms technologijoms, atpažindavo žmonių lytį, amžių ir pagal tai parinkdavo jiems tinkamiausią automobilio modelį.

Vilniaus „Vasaros terasoje“ įmonė sukūrė žaidimą, kurio metu žmonių mobiliaisiais įrenginiais siunčiamos žinutės atsiduria dideliame ekrane, o žmonės priešais ekraną gali savo judesiais judinti tas frazes ir dėlioti tekstą.

„Iš esmės mes teikiame teigiamas emocijas kiekvienam žmogui individualiai. Aišku, kažką stebėdamas minioje, žmogus taip pat gauna emocijų, bet kai pats dalyvauja veiksme, tos emocijos visiškai kitokios“, – teigia A. Juvko.

Vilniuje dirbanti trylikos žmonių komanda užsiima ne tik komerciniais projektais. Ji dar kuria projekcijas ir šviesų programas ant pastatų bei objektų. Vienas žinomiausių jų darbų – Kalėdinė pasaka ant Vilniaus katedros.

„Gluk Media“ įkūrėjai teigia praktiškai visas technologijas kuriantys patys ir įvairiais būdais pritaikantys rinkoje esančią įrangą, pavyzdžiui, "xBox Kinect" judesio daviklį. 

Klientų daugiau užsienyje

„Gluk Media“ užsakovai daugiausia yra užsieniečiai, bet inovatyvių užsakovų atsiranda ir Lietuvoje.  "Kol kas žmonės nelabai supranta, kas tai yra ir kokia jiems iš to nauda, – aiškina įmonės direktorius. – Jie yra pripratę prie tradicinių reklamos būdų ir kreipia mažai dėmesio į naujus. Lietuvoje žmonės to prisibijo ir laukia, kas bus pirmas. Kai mes padarome vieną projektą, atsiranda ir kitų norinčių.“

Vakaruose, pasak A. Juvko, tokios reklamos - standartas, o Lietuvoje jas išmėginusios įmonės pajaučia interaktyvumo naudą. „Per trumpą laikotarpį mūsų kuriami projektai pasiekia labai daug žmonių. Be to, mūsų sistemos gali pateikti tikslią statistiką – kokia buvo auditorija, kiek laiko žmogus prabuvo prie stendo, tai vyras ar moteris“, – pasakoja A. Juvko.

Pasak kūrėjų, tokia reklama efektyvesnė, nes galima apskaičiuoti, koks žmogus ir kiek laiko ją stebėjo. Daugumą projektų „Gluk Media“ įgyvendina įvairių masinių renginių metu. Tačiau jų kuriamos reklamos gali būti ir stacionarios, diegiamos, pavyzdžiui, prekybos centruose, kur taip pat sistemos stebi, kokie žmonės, kokiu paros metu, kur lankosi.

Straipsnio puslapiai:

- Greta Jankaitytė

Close

Penki eksperto patarimai padės padaryti svajonių karjerą

Informacinių technologijų (IT) sektoriaus perspektyvos žavi ir gundo daugelį, tačiau ką daryti, jei šioje srityje turi mažai patirties arba jos visai nėra? „Viskas įmanoma, svarbiausia turėti noro, užsidegimo ir tinkamai ...

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas