Lietuvoje kelią skinsis dar vienas startuolis: prisidėjo ir Linas Kleiza

(Puslapis 1 iš 2)


Ruslano Kondratjevo nuotr. Ilja Laursas, Rytis Kričenas, Linas Kleiza

2016-10-13 18:03

Startuolių veikla tik plečiasi, o dalijimosi ekonomika tampa vis svarbesne. Tad į šį segmentą pasuko ir garsusis krepšininkas Linas Kleiza. Suvienijęs jėgas su verslininku ir investuotoju Ilja Laursu pristatė naują automobilių dalinimosi platformą „Baltic Arrow“.

Verslo idėjos sumanytojas Rytis Kričenas pasakoja, kad idėja kilo pažvelgus į sėkmingą „Uber“ ir „Vinted“ karjerą.

„Mintis paprasta, praktiška, o dalinimosi ekonomikoje yra neblogas potencialas. Prieš tris metus pradėjome kurti, o dabar jau turime produktą. Automobilis yra svarbus mūsų gyvenime, kartais reikia erdvesnio vykstant, pavyzdžiui, žvejoti. Pagalvodavau, kad būtų puiku turėti galimybę apsikeisti automobiliu su jo savininku vietoj nuomos, taksi paslaugų ar tuo labiau – naujo automobilio įsigijimo“, - sako R. Kričenas.

L. Kleiza šiuo metu yra investuotojas – tiek pinigais, tiek įvaizdžiu. Pats idėją palaiko teigdamas, kad, jei galėtų kasdien pirktų naują automobilį, o dabar nereiks.

Startuolis pirmiausia veiks Lietuvoje, seks žmonių atsiliepimus, tačiau ateityje planuoja plėstis į didžiąsias rinkas: Ameriką ir Europą. Platformoje galima užsiregistruoti su automobiliu, ne senesniu nei 10 metų. Jei automobilių vertė bus skirtinga, vartotojui gali tekti primokėti tam tikrą sumą. Tikinama, kad teisiniai draudimo reikalai taip pat sutvarkyti.

„Puse metų automobiliais bus galima keistis nemokamai. Programėlėje bus nustatyta automobilių vertė. Pavyzdžiui, jūsų automobilio vertė yra 90 tūkst. Eur, tai jo kaina 90 Eur. Kito vartotojo automobilio vertė 100 tūkst. Eur, tai jo kaina 100 Eur, todėl naudotojas turės savininkui užmokėti skirtumą – 10 taškų. Vėliau taškai bus verčiami eurais“, - apie sistemą pasakojo R. Kričenas.

R. Kričenas išskyrė tris klientų grupes: prabangių automobilių savininkus, kurie turi galimybę įsigyti patinkantį automobilį, tačiau nori išbandyti ir kitus modelius. Antrasis segmentas – praktikos ir patogumo ieškantys automobilių savininkai, kurie turi nedidelį automobilį, o kelionei prireikia didesnio ar atvirkščiai. Trečiasis – automobilių mėgėjai, kuriems įdomu išbandyti ir įvertinti naujus modelius.

Idėjos autorius teigia suprantantis, kad tiesa, jog lietuviai į automobilį žiūri kaip į žmoną ir keistis nenori. Tačiau iš padarytų apklausų matyti, kad perspektyva yra. Pats i. Laursas atskleidžia laukiantis vartotojo, kuris pasiūlytų keistis į elektromobilį, nes visuomet norėjo juo pasivažinėti.

Jų teigimu paslauga galės naudotis net studentai, kurie norėtų prasilėkti sportiniu automobiliu. Komandoje šiuo metu yra 4 žmonės.

Straipsnio puslapiai:

Close

PVM klystkeliai: (ne)įmanomos lengvatos, arba kodėl negrąžinimas 18 proc. PVM tarifas?

Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas kiekvienais metais sukelia diskusijas ne tik visuomenėje, bet ir tarp pačių politikų. Štai naujasis siūlymas įvesti lengvatinį PVM maisto produktams ir gėrimams įplieskia ir pokalbius apie bendrojo ...

„Ikea“ skubiai iš prekybos pašalina vieną prekių: lietuviai jau spėjo įsigyti

„Ikea“ praneša, kad imasi atsargumo priemonių ir išima iš prekybos zefyrinius saldainius „Godis Påskkyckling“ (100 g) dėl gamybos vietoje aptiktų pelių pėdsakų. „Maisto sauga yra vienas ...

Per 2 metus Lietuvos gyventojai uždirbo milijoną eurų

2 metai ir 2 savaitės – tiek laiko prireikė šalies gyventojams, kad surinktų ir Užstato sistemos administratoriui (USAD) perduotų 1 mlrd. užstato sistemoje dalyvaujančių plastikinių, stiklinių bei skardinių pakuočių. O kiekviena ...

Paskelbtos (ne) punktualiausios oro linijos pasaulyje

Net penktadalis pernai Europoje įvykusių skrydžių vėlavo arba buvo atšaukti. Tokią informaciją skelbia tarptautinė skrydžių statistikos agentūra „OAG“, išrikiavusi punktualiausias 2017 m. oro linijas. Net 90 proc. skrydžių ...

Brangs lietuvių dažnai perkamas produktas

Lietuvoje vištienos populiarumas pastaruosius metus sparčiai auga, tačiau teigiama, kad kaina nekinta. Skaičiuojama, kad per metus vienas lietuvis vidutiniškai jos suvartoja apie 30 kg. Lietuvos paukštininkystės asociacija ...

Klaipėdoje atidaroma viena galingiausių Baltijos šalyse kriptovaliutų kasyklų

Nuo vasario 21 d. Klaipėdoje pradeda veikti viena galingiausių Baltijos šalyse kriptovaliutų kasykla. Jos paslaugomis kviečiami pasinaudoti visi besidomintys naujųjų valiutų suteikiamomis perspektyvomis ir galimybe sulaukti finansinės ...

Didžiausias Lenkijos kelionių organizatorius žengė į Lietuvą: paviešinti pasiūlymai

Į Lietuvą žengė didžiausią rinkos dalį Lenkijoje atsiriekiantis kelionių organizatorius „Itaka“. Siūlydamas daugybę krypčių ir įvairiausių pasiūlymų jis turėtų itin suintensyvinti konkurenciją. Tiesa, kainomis konkuruoti ...

Valstiečių siūloma lengvata automobiliams sukėlė prieštaringą reakciją: jau geriau apmokestinti visus

Priemonių, kaip kovoti su klimato kaita ir aplinkos tarša ieško daugybė šalių. Ne išimtis ir Lietuva. Štai Seime užgimė pasiūlymas, kuriuo būtų skatinama įsigyti ekologiškesnius automobilius, tačiau ...

Smūgis emigrantams: pamirškite apie nuosavą būstą tėvynėje

Praėjo kiek daugiau nei pusmetis, kai šalies bankai nebeišduoda paskolų užsienyje dirbantiems lietuviams, kurie pajamas gauna ne eurais. Nekilnojamojo turto specialistai sako, jog šie pokyčiai skaudžiausi dirbantiems Anglijoje, ...

Verslininkų „skausmai“ rajonuose: valdžios priimti sprendimai verčia užsidarinėti

Padidinta minimali mėnesio alga (MMA) daugiausia neramina smulkius rajonų verslininkus. Tačiau šiais metais suktis teko ne tik dėl padidintos MMA iki 400 Eur, bet ir nustatytų „Sodros“ grindų – net uždirbant mažiau nei MMA, ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas