Lietuvoje kelią skinsis dar vienas startuolis: prisidėjo ir Linas Kleiza

(Puslapis 1 iš 2)


Ruslano Kondratjevo nuotr. Ilja Laursas, Rytis Kričenas, Linas Kleiza

2016-10-13 18:03

Startuolių veikla tik plečiasi, o dalijimosi ekonomika tampa vis svarbesne. Tad į šį segmentą pasuko ir garsusis krepšininkas Linas Kleiza. Suvienijęs jėgas su verslininku ir investuotoju Ilja Laursu pristatė naują automobilių dalinimosi platformą „Baltic Arrow“.

Verslo idėjos sumanytojas Rytis Kričenas pasakoja, kad idėja kilo pažvelgus į sėkmingą „Uber“ ir „Vinted“ karjerą.

„Mintis paprasta, praktiška, o dalinimosi ekonomikoje yra neblogas potencialas. Prieš tris metus pradėjome kurti, o dabar jau turime produktą. Automobilis yra svarbus mūsų gyvenime, kartais reikia erdvesnio vykstant, pavyzdžiui, žvejoti. Pagalvodavau, kad būtų puiku turėti galimybę apsikeisti automobiliu su jo savininku vietoj nuomos, taksi paslaugų ar tuo labiau – naujo automobilio įsigijimo“, - sako R. Kričenas.

L. Kleiza šiuo metu yra investuotojas – tiek pinigais, tiek įvaizdžiu. Pats idėją palaiko teigdamas, kad, jei galėtų kasdien pirktų naują automobilį, o dabar nereiks.

Startuolis pirmiausia veiks Lietuvoje, seks žmonių atsiliepimus, tačiau ateityje planuoja plėstis į didžiąsias rinkas: Ameriką ir Europą. Platformoje galima užsiregistruoti su automobiliu, ne senesniu nei 10 metų. Jei automobilių vertė bus skirtinga, vartotojui gali tekti primokėti tam tikrą sumą. Tikinama, kad teisiniai draudimo reikalai taip pat sutvarkyti.

„Puse metų automobiliais bus galima keistis nemokamai. Programėlėje bus nustatyta automobilių vertė. Pavyzdžiui, jūsų automobilio vertė yra 90 tūkst. Eur, tai jo kaina 90 Eur. Kito vartotojo automobilio vertė 100 tūkst. Eur, tai jo kaina 100 Eur, todėl naudotojas turės savininkui užmokėti skirtumą – 10 taškų. Vėliau taškai bus verčiami eurais“, - apie sistemą pasakojo R. Kričenas.

R. Kričenas išskyrė tris klientų grupes: prabangių automobilių savininkus, kurie turi galimybę įsigyti patinkantį automobilį, tačiau nori išbandyti ir kitus modelius. Antrasis segmentas – praktikos ir patogumo ieškantys automobilių savininkai, kurie turi nedidelį automobilį, o kelionei prireikia didesnio ar atvirkščiai. Trečiasis – automobilių mėgėjai, kuriems įdomu išbandyti ir įvertinti naujus modelius.

Idėjos autorius teigia suprantantis, kad tiesa, jog lietuviai į automobilį žiūri kaip į žmoną ir keistis nenori. Tačiau iš padarytų apklausų matyti, kad perspektyva yra. Pats i. Laursas atskleidžia laukiantis vartotojo, kuris pasiūlytų keistis į elektromobilį, nes visuomet norėjo juo pasivažinėti.

Jų teigimu paslauga galės naudotis net studentai, kurie norėtų prasilėkti sportiniu automobiliu. Komandoje šiuo metu yra 4 žmonės.

Straipsnio puslapiai:

Close

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

Pensijų kaupimo fenomenas: senatvei lietuviai atsidėjo solidžias sumas

Per pastaruosius penkerius metus beveik pusė dirbančiųjų sutaupė po tris vidutines mėnesio algas ir atsidėjo jas senatvei. Toks fenomenas užfiksuotas Lietuvoje – vienoje paskutiniųjų Europos Sąjungos (ES) valstybių pagal taupymo normą. ...

Galvos skausmas darbdaviams: rugsėjį prasideda nedarbingumo antplūdis

Rudenį į ugdymo įstaigas sugrįžę mažyliai ima aktyviai „dalintis“ ligomis, o tėvams tenka forminti nedarbingumą bei slaugyti atžalas. Personalo specialistai pastebi, kad rugsėjis yra naujas išbandymo metas darbdaviams. Vos ...

Traukinys sujungs keturių valstybių sostines: paaiškėjo bilietų kainos

 Kelionių traukiniais geografiją plečiantys „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su Ukrainos geležinkeliais vykdo projektą traukiniu sujungti keturių valstybių sostines. Rugsėjo 28 d. iš Kijevo pradės kursuoti pirmieji šio ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas