Lietuvos oro uostai siekia tiesioginių skrydžių į Hitrou ar Getviką

(Puslapis 1 iš 3)


Bendrovės nuotr. Kauno oro uostas

2017-04-12 17:40

Galimybė iš Vilniaus tiesiogiai pasiekti vieną iš pagrindinių Londono oro uostų – Hitrou, Getviko ar Sičio, tam tikras keliautojų grupes vilioja ypač smarkiai. Apie tokius skrydžius svajoja tiek užsienio investuotojus į Lietuvą viliojančios institucijos, tiek verslininkai ar turizmo sektoriaus atstovai.

Vis dėlto, jau trejus metus veikiančios maršrutų plėtros programos lėšų skrydžiams į pagrindinius Londono oro uostus remti nepakanka, kadangi pageidaujamų skrydžių į Londoną rizika ypač didelė dėl aukštų veiklos kaštų ir aršios konkurencijos rinkoje. Būtent todėl finansinis Lietuvoje veikiančių bendrovių, suinteresuotų šių skrydžių atsiradimu, įsitraukimas dalijantis riziką galėtų tapti išeitimi.

Įvertintų galimi investuotojai

Tokia mintis nuskambėjo kovo pabaigoje Didžiosios Britanijos prekybos rūmų ir Lietuvos oro uostų organizuotuose verslo pusryčiuose, kurių metu diskutuota, kokių veiksmų reikėtų imtis, kad skrydžiai tarp Lietuvos ir vieno iš didžiųjų Londono oro uostų taptų realybe.

Kaip tikino „Investuok Lietuvoje“ paslaugų grupės vadovas Laisvis Makulis, užsienio verslui sprendžiant, kurį miestą pasirinkti būsimoms investicijoms, ypač svarbią vietą užima susisiekimo oru klausimas. Pasak L. Makulio, tokių dalykų kaip rinkos dydis ar geografinė šalies padėtis pakeisti negalime, tačiau galimybės susisiekimui gerinti egzistuoja.

„Skrydžiai į Londono Hitrou arba Getviko, Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostus yra labai svarbūs. Gerinti susisiekimą privalome, nes kitu atveju gali būti prarastos naujos darbo vietos ir galimi mokesčiai bei pajamos vietos paslaugų teikėjams, taip pat būtų mažesnė tikimybė panašius projektus pritraukti ateityje“, - sakė L. Makulis.

Tiesioginio susisiekimo su kuriuo nors didžiuoju Londono oro uostu poreikį išreiškė ir diskusijoje dalyvavęs „Barclays“ operacijų centro Lietuvoje vykdantysis direktorius Mariano Andrade Gonzalez. Jo teigimu, atsižvelgiant į sueikvojamą laiką vykstant iš už miesto ribų esančių oro uostų, skrydžiai žemų kaštų oro linijomis jo įmonei atsieitų brangiau nei kelionė tradicinėmis oro bendrovėmis.

Už galimybę leistis Hitrou – milijoninės sumos

Lietuvos oro uostų Komercijos departamento direktorė Jūratė Baltrušaitytė priminė, jog pageidavimai turėti tradicinio oro vežėjo vykdomą skrydį į vieną iš didžiųjų Londono oro uostų girdimi, o šiam tikslui pasiekti dedamos didelės pastangos.

J. Baltrušaitytė taip pat siūlė nepamiršti, kad šiuo metu į Didžiosios Britanijos sostinę iš Lietuvos kasdien yra vykdoma po septynis skrydžius. Arši konkurencija ir didžiulė sloto (liet. laiko tarpsnis oro uoste lėktuvui nutūpti, pakilti) Hitrou arba Getviko oro uoste kaina tradicines oro bendroves sulaiko nuo tokio skrydžio iš Vilniaus vykdymo.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas