Lietuvos paštas nusprendė atsinaujinti

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr. Naujos koncepcijos klientų aptarnavimo centras

2017-03-13 15:17

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas modernizuos gausiausiai klientų lankomus paštus. Šiemet planuojama įrengti 7 modernius šiuolaikiška įranga aprūpintus padalinius, kuriuose bus teikiamos visos pašto ir finansinio tarpininkavimo paslaugos, o klientai mėgausis aukščiausia aptarnavimo kokybe, paslaugų teikimo sparta ir komfortu.

„Šiandienos klientai nori gauti tiek kokybiškų pašto paslaugų, tiek būti paslaugiai ir komfortiškai aptarnauti, todėl investuojame į jų poreikių tenkinimą, kad naudotis Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis būtų ir patogu, ir malonu.

Pažangūs, šiuolaikiški sprendimai, kokybiškas aptarnavimas, operatyviai teikiamos paslaugos – tai naujasis Lietuvos pašto veiklos ir klientų aptarnavimo standartas, kurio bus laikomasi naujai pertvarkomuose Lietuvos pašto padaliniuose“, – pažymėjo Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centruose integruotai bus teikiamos ne tik pašto, bet ir visos finansinės (dabar „PayPost“ skyriuose teikiamos) paslaugos. Taip pat paštuose bus įdiegtos klientų srauto valdymo sistemos, jos padės užtikrinti operatyvų klientų aptarnavimą ir maksimaliai sutrumpins laukimo eilėse laiką. Su šiuolaikiška greitojo siuntų išdavimo įranga siuntų atsiimti atvykę klientai bus aptarnaujami kur kas sparčiau. Paštuose veiks savitarnos parduotuvė, joje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių.

„Taip pat ieškojome šiuolaikiškų sprendimų, kad siuntų skirstytojams ir laiškininkams būtų patogiau atlikti savo darbą, tad atnaujintuose paštuose personalui bus įrengtos naujos darbo vietos. Tie paštų darbuotojai, kurie aptarnauja klientus prie kasos, dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų bet kada greitai pagelbėti salėje esantiems klientams.

Siekdami išpildyti šiandienos klientų lūkesčius stengsimės, kad gyventojams būtų patogu naudotis Lietuvos pašto paslaugomis, o klientų aptarnavimas – draugiškas ir paslaugus“, – tvirtino L. Minderienė.

Modernaus Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centro koncepcija buvo kurta remiantis nuolat atliekamais klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimais.

Daugiau nei metus naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centras veikia Vilniuje esančiame prekybos centre „BIG Vilnius“. Įvertinusi šio padalinio veiklos rezultatus, bendrovė plečia klientų aptarnavimo centrų tinklą.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas