Lietuvos paštas nusprendė atsinaujinti

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr. Naujos koncepcijos klientų aptarnavimo centras

2017-03-13 15:17

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas modernizuos gausiausiai klientų lankomus paštus. Šiemet planuojama įrengti 7 modernius šiuolaikiška įranga aprūpintus padalinius, kuriuose bus teikiamos visos pašto ir finansinio tarpininkavimo paslaugos, o klientai mėgausis aukščiausia aptarnavimo kokybe, paslaugų teikimo sparta ir komfortu.

„Šiandienos klientai nori gauti tiek kokybiškų pašto paslaugų, tiek būti paslaugiai ir komfortiškai aptarnauti, todėl investuojame į jų poreikių tenkinimą, kad naudotis Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis būtų ir patogu, ir malonu.

Pažangūs, šiuolaikiški sprendimai, kokybiškas aptarnavimas, operatyviai teikiamos paslaugos – tai naujasis Lietuvos pašto veiklos ir klientų aptarnavimo standartas, kurio bus laikomasi naujai pertvarkomuose Lietuvos pašto padaliniuose“, – pažymėjo Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centruose integruotai bus teikiamos ne tik pašto, bet ir visos finansinės (dabar „PayPost“ skyriuose teikiamos) paslaugos. Taip pat paštuose bus įdiegtos klientų srauto valdymo sistemos, jos padės užtikrinti operatyvų klientų aptarnavimą ir maksimaliai sutrumpins laukimo eilėse laiką. Su šiuolaikiška greitojo siuntų išdavimo įranga siuntų atsiimti atvykę klientai bus aptarnaujami kur kas sparčiau. Paštuose veiks savitarnos parduotuvė, joje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių.

„Taip pat ieškojome šiuolaikiškų sprendimų, kad siuntų skirstytojams ir laiškininkams būtų patogiau atlikti savo darbą, tad atnaujintuose paštuose personalui bus įrengtos naujos darbo vietos. Tie paštų darbuotojai, kurie aptarnauja klientus prie kasos, dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų bet kada greitai pagelbėti salėje esantiems klientams.

Siekdami išpildyti šiandienos klientų lūkesčius stengsimės, kad gyventojams būtų patogu naudotis Lietuvos pašto paslaugomis, o klientų aptarnavimas – draugiškas ir paslaugus“, – tvirtino L. Minderienė.

Modernaus Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centro koncepcija buvo kurta remiantis nuolat atliekamais klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimais.

Daugiau nei metus naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centras veikia Vilniuje esančiame prekybos centre „BIG Vilnius“. Įvertinusi šio padalinio veiklos rezultatus, bendrovė plečia klientų aptarnavimo centrų tinklą.

Straipsnio puslapiai:

Close

Gamintojai įsipareigojo keisti produktų receptūras: kaip tai paveiks kainą?

 Cukraus mokesčio – išvengta. Bent jau kol kas. Mat gamintojai patys po ilgų derybų su Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) susitarė mažinti cukraus, druskos ir riebalų kiekį produktuose. Sveikatai – tai nauda, bet ar nuo to ...

NT rinka didžiųjų Lietuvos vystytojų akimis: pigti gali tik tam tikri būstai

 Nekilnojamojo turto (NT) kainų augimas pastaraisiais metais dažną galėjo ir šokiruoti – atsidurdavome tarp Europos Sąjungos šalių, kur būstas labiausiai brangsta. Vis dėlto vystytojai įsitikinę, kad stabdžių spausti kol ...

Kelionių advokatas atsakė, ką daryti „Travelonline Baltics“ klientams

 Turizmo departamentui laikinai sustabdžius kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimą kyla sąmyšis, ką gi reikės daryti keliones per šią įmonę pirkusiesiems. „Travelonline Baltics“ save ...

„Maxima“ pranešė mažinanti vieno produkto kainas

 Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė mažinantis praeitais metais itin brangusio produkto – sviesto kainas. Skirtingų prekės ženklų sviestas, tepieji riebalų mišiniai bei kai kurie ...

„Sodra“ nurodo, ką tėvams privalu žinoti

 „Sodra“ primena, kad vaiko priežiūros išmokos už gruodį, kurios išmokamos sausį, yra mažesnės už tas, kurios buvo išmokėtos už kitus 2017 m. mėnesius, dėl skirtingo neapmokestinamojo pajamų dydžio (NPD) ir ...

Nustatyta: keldami kainą draudikai specialiai atgraso vairuotojus

 Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo (TPVCAPD) rinkoje nustatoma atvejų, kai tam pačiam transporto priemonės valdytojui skirtingi draudikai pateikia pasiūlymus, kuriuose įmokų dydžiai skiriasi kelis kartus ...

Prekių kainos prasidėjus naujiems metams: kur apsipirkti pigiausia?

 Pasibaigus šventiniam šurmuliui, tenka grįžti į kasdienybę. Labiausiai apie tai primena prekybos centruose nykstantys šventiniai atributai ir suaktyvėję išpardavimai. Kokios vyrauja dažno vartojimo prekių kainos ...

Butų ir namų kainos – didžiausios per dešimtmetį

 Butų ir individualių namų kainos daugelyje šalies regionų 2017 metais buvo aukščiausios per pastarąjį dešimtmetį, o kai kuriuose rinkos segmentuose gerino rekordus, viršydamos dar iki krizės fiksuotus ...

Vilniaus oro uosto „Duty free“ parduotuvių laukia grandioziniai pokyčiai

 Jau vasario 1 d. bus pradėta grandiozinė komercinių patalpų pertvarka, į kurią Vilniaus oro uostas planuoja investuoti apie 1,9 mln. eurų. Remonto metu bus perplanuota didžioji dalis išvykimo terminalo erdvių, esančių už keleivių ...

Populiariausios parduotuvės pasiaiškino, kodėl parduoda prastesnės kokybės produktus

 Tyrime dėl galimai žemesnės kokybės maisto produkcijos Lietuvoje prakalbo ir maisto produktų pardavėjai bei tiekėjai. Dalis jų prastenės kokybės produkciją aiškino techninėmis klaidomis, kiti gynėsi, kad pardavėjai neturi įtakos ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas