Lietuvos paštas nusprendė atsinaujinti

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr. Naujos koncepcijos klientų aptarnavimo centras

2017-03-13 15:17

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas modernizuos gausiausiai klientų lankomus paštus. Šiemet planuojama įrengti 7 modernius šiuolaikiška įranga aprūpintus padalinius, kuriuose bus teikiamos visos pašto ir finansinio tarpininkavimo paslaugos, o klientai mėgausis aukščiausia aptarnavimo kokybe, paslaugų teikimo sparta ir komfortu.

„Šiandienos klientai nori gauti tiek kokybiškų pašto paslaugų, tiek būti paslaugiai ir komfortiškai aptarnauti, todėl investuojame į jų poreikių tenkinimą, kad naudotis Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis būtų ir patogu, ir malonu.

Pažangūs, šiuolaikiški sprendimai, kokybiškas aptarnavimas, operatyviai teikiamos paslaugos – tai naujasis Lietuvos pašto veiklos ir klientų aptarnavimo standartas, kurio bus laikomasi naujai pertvarkomuose Lietuvos pašto padaliniuose“, – pažymėjo Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centruose integruotai bus teikiamos ne tik pašto, bet ir visos finansinės (dabar „PayPost“ skyriuose teikiamos) paslaugos. Taip pat paštuose bus įdiegtos klientų srauto valdymo sistemos, jos padės užtikrinti operatyvų klientų aptarnavimą ir maksimaliai sutrumpins laukimo eilėse laiką. Su šiuolaikiška greitojo siuntų išdavimo įranga siuntų atsiimti atvykę klientai bus aptarnaujami kur kas sparčiau. Paštuose veiks savitarnos parduotuvė, joje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių.

„Taip pat ieškojome šiuolaikiškų sprendimų, kad siuntų skirstytojams ir laiškininkams būtų patogiau atlikti savo darbą, tad atnaujintuose paštuose personalui bus įrengtos naujos darbo vietos. Tie paštų darbuotojai, kurie aptarnauja klientus prie kasos, dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų bet kada greitai pagelbėti salėje esantiems klientams.

Siekdami išpildyti šiandienos klientų lūkesčius stengsimės, kad gyventojams būtų patogu naudotis Lietuvos pašto paslaugomis, o klientų aptarnavimas – draugiškas ir paslaugus“, – tvirtino L. Minderienė.

Modernaus Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centro koncepcija buvo kurta remiantis nuolat atliekamais klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimais.

Daugiau nei metus naujosios koncepcijos Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centras veikia Vilniuje esančiame prekybos centre „BIG Vilnius“. Įvertinusi šio padalinio veiklos rezultatus, bendrovė plečia klientų aptarnavimo centrų tinklą.

Straipsnio puslapiai:

Close

Atsiskaitymas už komunalines paslaugas: kas svarbiausia?

Nuo balandžio 1 dienos nebelieka elektroninių atsiskaitymo knygelių, leidusių per elektroninę bankininkystę vienu mokėjimu atsiskaityti už kelias skirtingas komunalines paslaugas. Netylant diskusijoms dėl staigių pokyčių ir jų poveikio gyventojams, ...

Vienas didžiųjų prekybos tinklų per ateinančią šventę nedirbs Kiti prekybos tinklai idėjos nepalaiko

Lietuvoje daugybę diskusijų kėlė tema, ar turėtų maisto prekių parduotuvės dirbti per šventes. Galiausiai buvo nuspręstą, kad dalis prekybos centrų užsidaro, dalis dirba trumpintu darbo laiku. Dabar vienas didžiųjų prekybos tinklų žengė ...

Į vieną pintinę įdėjo, iš kitos išėmė: kaip valdžia pensijas dalino

Nors garsiai skelbta, kad pensijos didės, tokios džiugios naujienos pasiekė ne visus. Kad būtų pensijos padidintos, kai kuriems teko jas sumažinti. Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi 52 metų telšiškis Justinas (redakcijai pavardė ...

Ekonomistas: valdžios planai geri, jei neišvirs į didesnius mokesčius

Šiuo metu aktyviai diskutuojama apie galimybę ant darbuotojo pečių perkelti visas socialinio draudimo įmokas. Ministerija aiškina, kad dirbantieji nuo to nenuskurs nei centu, o mokesčių sistema taps aiškesnė. Ekspertai ...

Finansų ministerija: įmonės vis didesnę dalį augančių algų perkelia į prekių ir paslaugų kainas

Finansų ministerija atnaujino pagrindinių makroekonomikos rodiklių perspektyvas 2017-2020 metams – ekonomika nuosaikiai augs, prie to svariai prisidės vidaus paklausa ir eksportas, o atlyginimai augimu lenks infliaciją. „Tam, kad ...

Planuojantiems atostogas vasarą – nepatogumai, o agentūroms – nuostoliai

Darbovietėse jau prašoma pasakyti, kuriuo metu ruošiamasi vasarą atostogauti. Bėda tik ta, kad jei šiemet norėjote skristi į užsienį, dienas reikėtų pasirinkti atidžiau. Mat daugiau nei mėnesį truksianti Vilniaus oro uosto tako ...

Atskleista, kiek žmonių Lietuvoje gauna minimalią algą, o kiek – daugiau nei 3 tūkst. eurų

Lietuvos statistikos departamentas išnagrinėjo šalies darbo užmokestį pagal darbuotojų skaičių. Pasirodo, net penktadalis 2016 m. spalio mėn. gavo 380 EUR ir mažesnį darbo užmokestį. 2016 m. spalio mėn. šalies ūkyje (įskaitant ...

Paskelbė, ką lietuviai pernai pirko dažniausiai

Aštuntą kartą Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) rengiamuose kasmetiniuose rinkimuose „Populiariausia prekė“ paskelbti vardai rodo, kad Lietuvos pirkėjai vis dar teikia pirmenybę lietuviškoms prekėms ir produktams ...

Amerikiečiai įsigijo TV3 žiniasklaidos grupę

Stokholme įsikūrusi MTG kompanija paskelbė, kad pasirašė sutartį dėl TV3 grupės Baltijos šalyse pardavimo amerikiečių investiciniam fonui „Providence Equity Parners“. Sutartimi parduodami visi MTG verslai Baltijos ...

Kas iš tiesų keisis už komunalines paslaugas mokančiam vartotojui nuo balandžio?

Nuo 2017 m. balandžio 1 d. visi Lietuvos bankai privalės naudoti naujas komunalinių įmokų surinkimo formas, kai visos įmokos bankų elektroninėje bankininkystėje turės būti pervedamos į paslaugų teikėjų sąskaitas atskirai. Pokytis palies ...


 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas