„Luminor“ klientai neviltyje: antra dieną negali pasinaudoti kasdiene paslauga


Ruslano Kondratjevo nuotr. Luminor

2018-05-25 17:37

Banko „Luminor“ klientai jau dvi dienas iš eilės pinigus pervesti gali tik kitiems „Luminor“ klientams.

Kol klientai piktinasi, kad negali nei gauti pinigų iš kitų bankų, nei pervesti, pats bankas atsiprašo ir teigia, kad „deda visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti“.

„Luminor“ puslapyje rašoma, kad tiek vakar, tiek šiandien, dėl techninių kliūčių yra nevykdomi „Luminor“ klientų įeinantys ir išeinantys pervedimai eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus bei tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų.

Įprastiniai mokėjimai vyksta tik tarp buvusių DNB klientų „Luminor“ viduje.

Primename, kad savaitgaliais pinigai taip pat nėra įskaitomi tarp skirtingų bankų. Tad, geriausiu atveju, „Luminor“ klientai pinigų sulauks ar išsiųs tik pirmadienį.

Panašu, kad pats bankas šiuo metu nežino, kuomet tiksliai bus išspręsta problema.

„Kartu su mus aptarnaujančiu banku-korespondentu dedame visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti ir atsiprašome klientų dėl nepatogumų. Mes nuolat informuosime apie situaciją bei pervedimų būklę. „Luminor“ klientai papildomą informaciją apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko“, - teigia „Luminor“ atstovė spaudai Giedrė Bielskytė..

Penktadienį, į darbo dienos pabaigą, bankas „Luminor“ pranešė, kad problemos vis dar nepavyko išspręsti: mokėjimai vis dar sutrikę, bankas klientų užklausas nagrinės ir savaitgalį

„Apgailestaudami pranešame, kad šiandien „Luminor|DNB“ klientų mokėjimai nebuvo įvykdyti. Tai yra išskirtinė situacija mūsų banke, kuomet sutrikus mus aptarnaujančio banko – korespondento IT sistemoms, nuo gegužės 24 d. negalime įvykdyti ir gauti pervedimų. Situacija yra sprendžiama aukščiausiu su inicidentu susijusių partnerių lygiu, o „Luminor“ banko vadovai skiria visus įmanomus resursus ir deda visas pastangas, kad įprastas pervedimų rėžimas būtų kuo greičiau atstatytas.

Gegužės 25 d. darytus pervedimus klientai gali atšaukti prisijungę prie savo interneto banko. Gegužės 24 d. pervedimai bus atlikti iš karto išsprendus techninius sutrikimus. Kiekvieną kliento užklausą ir skundą nagrinėsime individualiai, visus klientų klausimus spręsime bei tvarkysime ir šeštadienį bei sekmadienį“, - rašoma „Luminor“ pranešime spaudai.

Close

5 dalykai, kuriuos privalo žinoti neprofesionalus investuotojas

Suteikti profesionalią konsultaciją, aiškiai informuoti apie investicinio produkto rizikas ir mokesčius, o įrodymus apie suteiktą konsultaciją saugoti penkerius metus – tai dalis reikalavimų, kurių nuo šiol turės laikytis visi ...

Vitas Vasiliauskas ragina ruoštis blogesniems laikams

Šiandieniniai Lietuvos ekonominiai rodikliai džiugina analitikus ir Lietuvos banką, tačiau pastarojo vadovas Vitas Vasiliauskas primena, kad nereikėtų užmigti ant laurų. Dabar – pats metas ruoštis blogesniems laikams. Lietuvos ...

Kokie būna paskolų tipai?

Paskola – tai finansinis įsipareigojimas pasirinktam kreditoriui, kuris paskolina lėšas už sutarto dydžio palūkanas ir tam tikromis sąlygomis, įvardintomis sutartyje. Atsižvelgiant į tai, kokiam tikslui bus panaudotas gautas ...

VMI laiškų sulauks tūkstančiai: išsisukti nepavyks

Pasibaigus gyventojų pajamų deklaracijų metui, Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pradeda belstis į skolininkų duris. Laiškai pasieks kiekvieną skolingą, o juos ignoruojant bus imamasi ir kraštutinių priemonių. Be to, VMI belsis ne ...

Kitą savaitę įsigalioja naujas įstatymas. Ką apie tai turi žinoti bankų klientai?

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. įsigalioja ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), kuriuo bus įvesti nauji veiklos reikalavimai įmonėms, tvarkančioms asmens duomenis, tarp jų ir bankams. Lietuvos bankų asociacija (LBA) atsako į dažniausiai ...

Lietuvos gyventojų laukia pokyčiai: paaiškino, kaip atsiskaitinėsime be grynųjų ir kortelių

Šiais metais atsiskaitymų rinkoje ruošiami pokyčiai. Iki liepos mėnesio Lietuvos gyventojams bus pristatyta nauja paslauga, kuri leis atsiskaitinėti be grynųjų ir mokėjimo kortelių. Tokią paslaugą teiks ir patys bankai, tik startuos ...

„Sodra“ įspėjo, kokie sutrikimai gali pasitaikyti

Vykdant planinius „Sodros“ sistemų atnaujinimo darbus, gyventojai susiduria su kliūtimis pasinaudoti visomis paslaugomis. „Sodra“ įspėjo, kad kurį laiką tokia situacija dar tęsis. Darbų trukmė numatyta nuo gegužės 5 dienos ...

VMI suskaičiavo deklaracijų derlių – rekordiniai metai

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (VMI) informuoja, kad šiemet gyventojai buvo aktyvesni nei bet kada anksčiau ir pareigingiau teikė deklaracijas. Dėkojame jiems. Iš viso gyventojai pateikė ...

Pasitikrinkite: uždaryta beveik pusė milijono sąskaitų

Lietuvos banko paraginti šalies komerciniai bankai ėmėsi aktyvių veiksmų ir per pusmetį uždarė daugiau nei ketvirtadalį visų nenaudojamų klientų sąskaitų. Jie taip pat patikino, kad klientams, kurių sąskaitos tuščios ir nenaudojamos ...

Rado greitą ir paprastą būdą deklaruoti pajamas

Kartais gyventojų pajamų deklaravimo procesas bei kiti su mokesčiais susiję dalykai atrodo painūs ir suprantami tik pačių valstybinių įstaigų darbuotojams. Todėl Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) sukūrė programėlę „e.VMI“, kuri ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas