Nauja sukčiavimo schema: atsisakoma mokėti už krovinių pervežimus

(Puslapis 1 iš 4)


REUTERS/SCANPIX nuotr.

CargoNEWS

2013-11-08 13:08

Atsisakymas mokėti už krovinių pervežimus, pagardintas įvairiais „padažais“ – senas ir saugus darbo metodas, už kurį jo organizatoriams šiandien iš esmės niekas negresia. Svarbu nuo pat pradžių viską „organizuoti“ teisingai, turėti ryšių teisėsaugos struktūrose ir savo teisininką, pageidautina etatinį, kuris mins teismų slenksčius.

Vienintelė kliūtis tokių „logistikos grandinių“ organizavimui – tai rinkos dalyvių informuotumas, dėl kurio organizatoriams nuolat tenka kurti naujas vienadienes kompanijas. Ir tada „inovatoriai“ išranda naują darbo schemą.

Sukuriamas piratinis „laivas-motinėlė“ (įmonė, pageidautina įregistruota prieš daug metų, išoriškai respektabili ir su geru reitingu), kuri veda derybas ir siuntinėja paraiškas krovinių gabenimui. Po to, kai potencialus klientas „praryja jauką“ ir sutinka vežti krovinį, jam skubos tvarka siūloma pasirašyti sutartį su kita kompanija.

Pastaroji, kaip taisyklė, jau tas „ vienadienis laivas“, kuris savo vardu surinkęs kelias dešimtis paraiškų krovinių gabenimui, atneš pinigus „motinėlei“, o pats sėkmingai paskęs pasauliniame nemokių kompanijų vandenyne, prislėgtas mokestinių įsipareigojimų ir teisminių ieškinių. Tuo pat metu į plačiuosius vandenis leidžiamas naujas „maitintojas“.

Šeimos verslas

Vežėjai, kurie kreipėsi į redakciją, papasakojo beveik vienodas bendravimo su viena lietuviška kompanija istorijas. Pristatome jums UAB „Miraklas“, kuri siūlo ekspedijavimo ir muitinės paslaugas. Ši kompanija buvo įkurta 1997 m. rugsėjį ir užregistruota adresu J.Jasinskio g. 10-69, Vilnius. Iki 2012 metų kompanija vadinosi UAB „Reklamos laikraštis“, ir sprendžiant iš pavadinimo, vykdė visiškai nesusijusią su transporto verslu veiklą. Ilgus metus vieninteliu įmonės akcininku ir vadovu buvo Roman Visnap, vėliau, 2011 metų gruodžio 28 dieną, jį pakeitė Viktor Visnap, kuris tapo ir vieninteliu kompanijos akcininku. Praėjus dar dviem mėnesiams, direktoriaus postą užima Tatjana Visnap.

Prieš tai, 2011 m. birželį, buvo įkurta kita įmonė – „PSA Transport“, kurios vienintele akcininke tapo T. Visnap. Šeimos verslas tuo nesustoja ir 2012 metų rugsėjo 17 dieną įsteigiama dar viena ekspedijavimo kompanija – UAB „PSA Group“. V. Visnap yra vienintelis jos vadovas ir akcininkas. Abiejų kompanijų registravimo dokumentuose nurodomas tas pats adresas – K.Donelaičio g. 9-4, Vilnius, ir tas pats telefono numeris.

Tapę 3-jų minėtų kompanijų vadovais, Tatjana ir Viktoras Visnapai pradeda savo darbinę veiklą, apie kurią papasakosime šiek tiek vėliau. Tačiau prieš paradedami analizuoti faktus, norime paminėti dar vieną svarbią aplinkybę.

Straipsnio puslapiai:

CargoNEWS

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas