Norint pritraukti Kinijos turistus Lietuvai svarbu sukurti įvaizdį

(Puslapis 1 iš 2)


Fotolia.com nuotr. Kelionės

BNS

2016-04-29 17:14

Didžiausios Kinijos turizmo kompanijos „Ctrip“ Europos padalinio vadovas sako, jog norint pritraukti turistų iš Kinijos, Lietuvai svarbu sukurti teigiamą įvaizdį. Todėl kinai siūlo Lietuvai investuoti į reklamos ir rinkodaros kampaniją, tačiau šalis neturėtų kooperuotis su Latvija ir Estija.

„Kinijos žmonėms Europa yra tolima kelionė. Tai reikalauja daug pasiruošimo ir pinigų, tai jie pasirenka „privalomas pamatyti“ Europos vietas. Kinijos rinkoje tai susiję su valstybės reputacija - penkios populiariausios yra Prancūzija, Vokietija, Šveicarija, Italija ir Didžioji Britanija. Tai prabangios vietos ir žinomos visame pasaulyje. Jei aš važiuoju į Europą, aš turiu į jas nuvažiuoti“, - BNS kalbėjo penkias dienas Lietuvoje viešėjęs ir Vilnių, Kauną bei Druskininkus aplankęs Rogeris Qiu (Rodžeris Čiu).

Anot jo, Kinijos turistai pradeda ieškoti naujų vietų kelionėms ir renkasi Ispaniją, Portugaliją, Daniją, Olandiją, Austriją, Čekiją ir Lenkiją.

„Po šių antrų pasirinkimų mes galime pradėti kalbėti apie nišines valstybes, kaip Izraelis ar Baltijos valstybės, nes kinai žino šių valstybių pavadinimus, tačiau nežino, kodėl jie turėtų ten keliauti. Mes žinome Lietuvos vardą dėl krepšinio ir istorijos, bet vis dar mąstome, kad ji yra arti su Rusija. Mes taip pat žinome Baltijos regiono vardą, bet dažniausiai Lietuva nekelia asociacijų su Baltijos regionu“, - sakė R.Qiu.

Jo žodžiais, vidutinis Kinijos turistas, nors žino Lietuvos vardą, jį sieja su Rytų Europa, kuri Kinijoje siejama su neišsivysčiusiomis ir neturtingomis šalimis, į kurias Kinijos turistai nenori važiuoti.

„Reikia mokyti savo klientus ir turistus. Pirma, galima naudotis reklamą, toliau tikėtis, kad turistai patys skleis informaciją. Reikia Lietuvai pačiai savo klientams ją susieti su Baltijos vardu. Lietuvai reikia surasti savo poziciją, nereikia reklamuoti viską. Galima reklamuoti Kinijos turistams idėją arba įvaizdį. Man tai būtų švari, tyra ir elegantiška šalis, nes tai buvo mano pirmas įspūdis, kai čia atvykau. Be to, šie bruožai yra labai svarbūs Kinijos turistams“, - BNS teigė R.Qiu.

„Ctrip“ atstovas tvirtino, kad svarbiausia, kuriant įvaizdį, Lietuvoje pradėti nuo žinomiausių šalies vietų reklamos, pavyzdžiui, Vilniaus ir Kauno miestų bei UNESCO Paveldo sąrašo objektų, nes UNESCO vardą lengva pateikti Kinijos gyventojams. R.Qiu pridūrė, kad Lietuva neturėtų kooperuotis su Latvija ir Estija, bandant pritraukti daugiau turistų iš Kinijos, nes pastarosios dvi valstybės yra dar mažiau žinomos Kinijoje, todėl būtų sunkiau reklamuoti visas tris valstybes kaip paketą.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas