Patarimai žmonėms, siekiantiems savo verslą paversti „žaliu“

(Puslapis 1 iš 3)


Audriaus Bagdono (Fotodiena) nuotr.

Balsas.lt

2011-12-02 14:46

 Šiuolaikiniame reklamos ir rinkodaros pasaulyje tikra mada tapo savo verslą pristatyti kaip besirūpinantį aplinkosauga ir neabejingą „žaliosioms“ idėjoms. Prisidedate prie panaudotų daiktų perdirbimo? Vadinasi, jūsų verslas artimas „žaliosioms“ idėjoms. Naudojate šviesos diodų elektros lemputes? Esate tikras gamtos tausotojas. Galbūt netgi paskatinote savo pavaldinius į darbą važinėti keliese vienu automobiliu? Tuomet jūsų verslas yra tikrai išskirtinai „žalias“.

Visgi „žalioji“ reklama ir rinkodara nėra toks elementarus ir lengvas pasirinkimas, kaip galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Internetinis puslapis „Entrepreneur.com“ pakalbino keletą reklamos specialistų ir paprašė jų pasidalinti įžvalgomis, kokie turėtų būti pagrindiniai sėkmingos „žaliosios“ reklamos ir rinkodaros principai. Svarbiausia tezė yra visai paprasta – „žalias“ verslas atrodys tikrai „žalias“, jei reklamos principai bus skaidrūs, praktiški ir sąmoningi.

Supažindiname jus su penkiais svarbiausiais „žaliosios“ reklamos principais:

1. Įvertinkite, ko nori jūsų klientas

Įsidėmėkite, tai, kad jūsų verslas, remiasi kilniomis „žaliosiomis“ idėjomis, daugeliui jūsų potencialių klientų gali visai nepadaryti įspūdžio. Tad turite nepamiršti akcentuoti ir kitus išskirtinius jūsų verslo bruožus.

Iliustratyvus tokio klaidingo mąstymo pavyzdys galėtų būti prabangaus Kalifornijos viešbučio „Bardessono“ veikla ir ne visai tikslinga jos reklamos strategija. 2009 metais duris atvėręs viešbutis visų pirma išsiskyrė savo prabanga ir aukštos klasės aptarnavimu. Be to, viešbutis pasižymėjo ir naujųjų, energiją taupančių, technologinių sprendimų įgyvendinimu. Už tai viešbutis buvo smarkiai pagirtas žurnalistų ir aplinkosaugininkų, bet nesibaigiantis akcentavimas, jog viešbučio veikla remiasi „žaliosiomis“ idėjomis, klientų nesužavėjo.

Kodėl? Todėl, jog tikslinė prabangaus viešbučio klientų grupė – pasiturintys klientai – „žaliosioms“ idėjoms ištikimą viešbutį iš anksto palaikė nepatogiu ir neatitinkančiu aukščiausių standartų. „Žalias“ jiems tiesiog asocijavosi su kažkuo „pigiu“, „taupiu“ ir skirtu ne pinigais mėgstantiems pasišvaistyti klientams. Vėliau viešbučio reklamos strategija buvo kiek pakeista ir pradėta labiau akcentuoti jo prabangą ir aptarnavimo kokybę. O tai, jog viešbučio verslas remiasi „žaliosiomis“ idėjomis buvo pateikiamas kaip tiesiog papildomus klientus turėsiantis pritraukti viešbučio bruožas.

Straipsnio puslapiai:

Close

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

Ieškant darbo teks susidurti su vienu dažniausių reikalavimų

Ką išmoksi – ant pečių nenešiosi, byloja liaudies išmintis. Tai pasakytina ir apie užsienio kalbų mokėjimą – gebėjimas bendrauti kita kalba praverčia ne tik asmeniškai, keliaujant, susipažįstant su naujais ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas