Pavežėjų paslaugos auga: naujos galimybės Klaipėdoje

(Puslapis 1 iš 2)


Fotolia.com nuotr. Mobiliąja programėle iškviečiama mašina

2017-01-25 18:02

Konkurencija tarp taksi vairuotojų ir pavežėjų dar labiau aštrės ne tik sostinėje, bet ir Klaipėdoje. Čia pavežėjų paslaugų veiklą nusprendė plėsti didžiausia Lietuvoje taksi ir pavežėjų vairuotojų platforma „eTaksi“.

Šiemet galutinai teisiškai reglamentavus pavežėjų veiklą papildomai galės užsidirbti ir reikalavimus atitinkantys Klaipėdos vairuotojai, kuriems nuo vienos kelionės atiteks per 80 proc. keleivio sumokėtos sumos.

„Įtvirtinę pavežėjų paslaugą Vilniuje ir Kaune, ją įvedame ir Klaipėdoje. Tai puiki galimybė norintiems papildomai užsidirbti vairuotojams, o uostamiesčio gyventojams – dar viena alternatyva patogiai ir saugiai pasiekti kelionės tikslą. Taip pat dėl šio žingsnio daugiau pajamų iš mokesčių į biudžetą turėtų sulaukti ir Klaipėdos savivaldybė“, – sako didžiausio Lietuvoje taksi ir pavežėjų vairuotojų tinklo „eTaksi“ vadovas Andrius Norkaitis.

Pavežėjus vartotojai jau gali išsikviesti per „eTaksi“ programėlę, pasirinkdami pavežėjus vienijančią „eDrivers Pop Klaipėda“ grupę. Bazinis šios grupės tarifas Klaipėdoje bus 0,29 Eur/km, taip pat bus taikomas vienkartinis 0,49 Eur įsėdimo mokestis ir 0,10 Eur už kelionės minutę. Esant didelei paklausai ar per šventes, gali būti taikomi specialūs tarifai.

Taksi vairuotojas ir pavežėjas – ne tas pats

Anot A. Norkaičio, didelė dalis žmonių vis dar nežino, kas yra pavežėjai. „Tai ne taksi, o nuosavais automobiliais keleivius už atlygį vežantys vairuotojai. Kelionės kainą apskaičiuoja ne taksometras, o GPS pagrindu veikianti speciali programa. Preliminari kelionės kaina keleiviui rodoma dar prieš kelionę, todėl išvengiama nesusipratimų dėl kainos. Pavežėjams nėra jokio darbo grafiko, minimalių valandų, jų automobilių nereikia žymėti išskirtinai. Be to, pavežėjais gali dirbti ir patys taksi vairuotojai – tam nėra jokių kliūčių.“

Bendrovės atstovas teigia, kad pavežėjų verslo modelis leidžia užtikrinti efektyvesnį paslaugos teikimą, nes užpildo užsakymų paklausą piko metu, o šiems vairuotojams atitenka per 80 proc. keleivio sumokėtos sumos.

„eTaksi“ vadovo nuomone, pavežėjai nėra konkurentai taksi vairuotojams ir šis plėtros etapas Klaipėdoje orientuotas į norinčius papildomai užsidirbti žmones, kurie savo automobiliu galės vežioti žmones: „Tai ypač aktualu, kai iškvietimų skaičius stipriai išauga, pavyzdžiui, savaitgalio naktimis, per šventes, didelių renginių metu. Kai užsakymų yra daugiau nei taksi vairuotojų, klientams automobilių gali tekti laukti ilgiau, o būtent pavežėjai padeda užpildyti aukštą užsakymų paklausą. Pavežėjams tai taip pat motyvacija, nes kuo didesnė paklausa, tuo didesnis ir uždarbis.“

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas