„Pigu.lt“ radikaliai keičia kainodarą

(Puslapis 1 iš 2)


Fotolia.com nuotr. Apsipirkimas internetu

2016-12-29 17:28

Akcijų ir nuolaidų prisotintoje mažmeninės prekybos rinkoje internetinės prekybos lyderis Lietuvoje imasi kardinalių kainodaros pokyčių. Nuo šiol „Pigu.lt“ e. parduotuvėje nebelieka procentinių nuolaidų – klientai matys vieną tuo metu galiojančią kainą. Pasak internetinės parduotuvės vadovo Dainiaus Liulio, iš esmės keisti kainodaros strategiją paskatino vis garsiau kritikuojamos prekybininkų vilionės didelėmis nuolaidomis ir besikeičiantys klientų poreikiai.

„Sprendimas keisti kainos pateikimą klientui ir žengti prieš šiuo metu ypač įsitvirtinusią prekybininkų strategiją pirkėjus vilioti nuolaidomis buvo gerai apgalvotas ir ne kartą vertintas vykdant įvairius bandymus. Praktika nuolat ir beveik viską pardavinėti su viena už kitą didesnėmis nuolaidomis jau tampa ydinga, ir tai pastebi patys pirkėjai. Jie nebetiki nuolaidomis, kurios pas kai kuriuos prekybininkus siekia net iki 90 proc. Žmonės vertina galutinę kainą ir priima sprendimą, ar ji priimtina mokėti už konkretų daiktą. Tą parodė ir mūsų bandymai, klientams skirtingai pateikiant tą pačią kainą. Pateikta viena kaina be nurodytos nuolaidos, lyginant su kaina prie kurios nurodoma prieš tai taikyta kaina ir nuolaida, dažnu atveju netgi paskatino įsigyti prekę“, – sprendimą atsisakyti nuolaidos rodymo aiškina D. Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius.

Bendrovės generalinis direktorius teigia, kad nuo šiol klientams bus siūloma įsigyti prekę, pateikiant vieną visada gerą jos kainą, o ne su laikinai taikoma nuolaida.

„Kad garantuotume visada geras kainas, mes paleidome „Radote pigiau?” programą, kuri suteikia galimybę pateikti nuorodą į prekę, jei ji rinkoje siūloma pigiau, bei gauti specialų pasiūlymą. Tai suteikia mums galimybę itin greitai reaguoti į kainos pokyčius rinkoje, gaunant šią vertingą informaciją iš mūsų pačių klientų, kurie galiausiai ir užtikrina mūsų visada geras kainas“, – teigia Pigu.lt generalinis direktorius.

D. Liulys priduria, jog tai nereiškia atsisakymo iš principo parduoti prekes už tam tikru metu taikomą mažesnę kainą. Klientai ir toliau galės rasti ir įsigyti prekių, kurioms konkrečiu metu bus dar labiau sumažinamos kainos, tačiau esą skambiomis 70 proc. ar 50 proc. nuolaidomis viliojama nebus.

Bandymai parodė – nuolaidos klientų nebevilioja

Pirmuosius bandymus klientams neberodyti taikomų nuolaidų „Pigu.lt“ atliko dar pernai metais. Tuomet daliai klientų buvo rodomi reklaminiai skydeliai, nenurodant konkrečios nuolaidos, kitai daliai – pateikiant procentines nuolaidas prekėms ar prekių grupėms. Jau pirmasis bandymas parodė, kad reklaminius skydelius be skelbiamos nuolaidos klientai spausdavo taip pat aktyviai kaip ir įprastus, kai kuriais atvejais - ir aktyviau.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas