Prekių ženklai, užkariavę „Facebook“ vartotojų širdis

(Puslapis 1 iš 5)


AFP/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2011-12-08 20:33

Socialinių tinkų eroje žodis patinka (angl. like) įgavo naują prasmę, rašo CNBC. „Facebook“ interneto erdvėje išpopuliarino „like“ mygtuką, kuris padeda vartotojams akimirksniu įvertinti bet kokį skaitmeninį turinį, patekusį į socialinio tinklo akiratį. Spustelėdamas „like“ mygtuką vartotojas sukelia grandininę reakciją, jo veiksmą mato draugai ir pažįstami, taigi jiems gali kilti noras patikrinti kuo domisi draugas, kolega ar artimasis.

Marketingo specialistai netruko pasinaudoti „like“ mygtuko savybe. Šiuo metu įvairių produktų reklama skverbiasi į skaitmeninę erdvę, tačiau reklamos formos skiriasi. Viena jų, mygtukas „like“, kuris suteikia galimybę reklamos skleidėjo funkciją perleisti paprastam vartotojui. Socialinio tinklalapio vartotojas yra naujasis reklamos skleidėjas, potencialūs pirkėjai visuomet yra labiau linkę pasitikėti pažįstamų rekomendacijomis, o ne anoniminėmis reklamomis, mygtukas „like“ dalijimąsi asmenine patirtimi kilsteli į naują lygmenį.

Vienoms kompanijoms sekasi geriau reklamuoti savo produkciją socialinių tinklų terpėje, kitoms prasčiau, tačiau „ComCore“ atliktas tyrimas parodė, kad tos įmonės, kurios stengiasi populiarinti produktus pasitelkdamos socialinius tinklus, pasiekia geresnių pardavimo rezultatų, nei tos, kurios yra linkusios pasikliauti tradicinėmis reklamos priemonėmis.

Paspaudus mygtuką „like“ tokio veiksmo atgarsis nuvilnyja plačiame draugų rate, mat visi draugai, kurie „Facebook“ naujienų blokelyje gali matyti jūsų veiksmų istoriją išvys pranešimą, kad jūs mėgstate vieną ar kitą produktą. Vidutiniškai vienas „Facebook“ vartotojas turi 130 draugų. Tad jeigu jūs tapsite kurio nors produkto gerbėju ir spustelėsite su šiuo gaminiu susijusį mygtuką „like“, netrukus didelis žmonių ratas bus supažindintas su naujuoju jūsų potraukio objektu. Toks marketingo ginklas yra pakankamai galingas ir labai pigus.

Vis dėlto tenka pripažinti, kad „like“ funkcija nėra pilnavertė reklamos priemonė. „Facebook“ neseniai pristatė naują priemonę „people talking about this“, kuri leidžia išmatuoti vertingesnius vartotojų aktyvumo veiksnius. Naujoji funkcija stebi vartotojų rašomų pranešimų kiekį ir tai kiek bei kokia informacija yra dalijamasi su savo draugais. Vos tik vartotojas atlieka vieną arba kitą veiksmą, tuomet jo draugų ratas susipažįsta su platesne informacija, negu, kad vien tik spustlėjus „like“ mygtuką.

Kompanijos visada norėjo, kad žmonės kalbėtų ir diskutuotų apie jų prekės ženklus. „Facebook“ įgalino ne tik tai, jis leido įmonėms nuolatos sekti vartotojų nuotaikų pokyčius, realiu laiku išgirsti jų skundus ir pageidavimus, toks bendravimas su klientu suteikia geras produktų tobulinimo perspektyvas. „People talking about this“ įgalina įmones matyti kokiais mastais verda diskusijos apie jų gaminamus produktus.

Straipsnio puslapiai:

Close

Į Lietuvą suplūs technologijų lyderiai: atsiskleidė ir lietuvių žinios

 Naujausias tyrimas parodė, kad lietuviai yra girdėję apie „blockchain“ ir kriptovaliutų technologijas, tačiau vis dar jomis nepasinaudoja. Ekspertai teigia, kad šiomis temomis trūksta diskusijų. Tad jau ketvirtus metus ...

Telefonų istorija: 7 telefonai, kurie paliko didžiausią pėdsaką

1983 m. metais pasirodė pirmas mobilusis telefonas. Šiandien, praėjus 35-iems metams po jo atsiradimo, šis įrenginys gerokai pasikeitė. Dabar jį vadiname išmaniuoju telefonu, kartais jis vargiai telpa mūsų kelnių ...

Į Lietuvos kelius grįžta „Google Street View“ automobiliai

 Šią vasarą Lietuvos keliuose vėl pasirodys „Google Street View“ automobiliai. Jų tikslas – atnaujinti šalies duomenis platformoje „Google Maps“. Šįkart bus koncentruojamasi į tarpmiestinių ...

Žingsniu arčiau Nobelio: profesorius V. Šikšnys įvertintas elitine 1 mln. dolerių vertės Kavli premija

Vilniaus universiteto (VU) profesorius Virginijus Šikšnys už CRISPR-Cas9, arba vadinamųjų „genų žirklių“, atradimą apdovanotas kas dvejus metus teikiama elitine Kavli premija, kurios vertė siekia 1 milijoną JAV ...

Atšilus orams: 3 patarimai, kaip apsaugoti telefoną

Meteorologai džiugina itin vasariško savaitgalio prognozėmis, todėl daugelis mintyse jau planuoja išvykas į gamtą. Šiluma, vandens telkiniai, smėlis – neatsiejami tokio laisvalaikio atributai, bet taip pat ir grėsmės ...

Atraskite Lietuvą: 5 išmanūs būdai padės suplanuoti tobulą kelionę

Pastaraisiais metais Lietuvą vis dažniau atranda ne vien svečiai iš užsienio, bet ir patys lietuviai. Ir tai tikrai nestebina: šalies miestai nuolat atsinaujina bei pasiūlo įdomių atrakcijų, šalia miškų bei ežerų dygsta ...

5 geriausi telefonai, kuriuos galite įsigyti tiesiog dabar

Atėjus laikui įsigyti naują išmanųjį, tenka spręsti nemažai klausimų: kurio gamintojo, kurios serijos bei modelio, dydžio ir net spalvos įrenginį rinktis, o gal, apskritai, dar palaukti geresnio? Jei laukti nesinori, „Tele2“ ...

Išmanus kelionių planavimas: 4 programėlės, padėsiančios sutaupyti

Atėjus šiltajam sezonui, daugelis mintyse vis dažniau kuria būsimų atostogų planus. Tačiau planuoti kryptis ir įspūdžius yra daug smagiau nei išlaidas, todėl technologijų lyderė „Tele2“ siūlo į pagalbą pasitelkti ...

Atlikite testą: ar žinote, koks turi būti slaptažodis?

Jei manėte, kad jūsų „Slaptazodis123“ yra saugus, turime jus nuliūdinti: taip nėra. Programišiai nuolat naudoja šimtų milijonų vartotojų prisijungimo duomenis tobulinant slaptažodžių spėjimo technikas, kuriant programinę ...

Trys fotografavimo telefonu klaidos, skiriančios mėgėją nuo profesionalo

Kiekviena įamžinta akimirka, jei ji pateikta tinkamai, gali būti išskirtinė. Deja, kartais plika akimi matomas vaizdas stipriai pranoksta tą, kurį išvystame telefono ekrane. Nuotraukos būna „išsiliejusios“, spalvų ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas