Prekybininkai paskaičiavo, kiek jiems kainavo visas boikotas

(Puslapis 1 iš 2)


Karolio Kavolėlio (Fotodiena) nuotr. Parduotuvėje

Vytautas Urbonas

2016-05-13 14:07

Nors prekybos tinklų boikotas oficialiai baigėsi, tačiau socialiniuose tinkluose žmonės toliau vieni kitus ragina tęsti šią protesto akciją neribotą laiką. Tuo tarpu prekybos tinklai jau paskaičiavo, kiek jiems kainavo šios trys skausmingos dienos.

„Iki“ prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė teigia, kad per šias tris akcijos dienas sulaukė keliais procentais mažiau pirkėjų nei praėjusią savaitę.

„Organizuota akcija labiau paveikė didmiesčių didžiąsias parduotuves, tuo tarpu mažesniuose miesteliuose poveikis buvo menkesnis. Pastebėjome, kad mūsų IKI Express parduotuvės, kurios yra skirtos greitam apsipirkimui, šią savaitę sulaukė didesnio pirkėjų srauto. Matome, kad dalis pirkėjų pakeitė savo elgseną, rinkosi mažesnes parduotuves ir pirko tik būtiniausius produktus“, - sako B. Čaikauskaitė.

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė apibendrinant kelių pastarųjų dienų rezultatus, džiaugiasi, kad jos praėjo taikiai ir be didesnių incidentų.

„Klientų srautas pastarąsias kelias dienas vidutiniškai buvo sumažėjęs apie 5 proc., lyginant su tomis pačiomis savaitės dienomis įprastu metu. Jaučiame, kad akcija jau nuslūgo, tikriausiai natūralu – žmonėms sunku be parduotuvės taip ilgai, veikiausiai pradėjo trūkti įprastų kasdienių prekių“, - tikina R. Saulytė.

Ji tai pat priduria, kad ženklesnių skirtumų regionuose ar atskiruose miestuose, kuriuose veikia tinklo parduotuvės neužfiksavo.

Boikotas rimsta?

„Rimi“ tinklo atstovė Giedrė Bielskytė teigia, kad per tris dienas sulaukė mažiau pirkėjų, tačiau pirmadienį jų buvo daugiau nei įprastai. Mažiausiai pirkėjų atėjo trečiadienį, o vakar tinkle apsipirko beveik tiek pat pirkėjų, kaip įprastai ketvirtadieniais.

„Tad apskritai nuo pirmadienio iki šiandien mūsų prekybos tinkle apsilankė šiek tiek (apie 3 proc.) mažiau pirkėjų nei praėjusią savaitę. O toks pirkėjų skaičiaus svyravimas mūsų tinkle yra visiškai įprastas. Pastebime, kad daugiau pirkėjų neatėjo mažesniuose miestuose – didžiuosiuose miestuose poveikio beveik nebuvo. Norint tiksliau įvertinti poveikį, reikėtų palaukti pirmadienio, kuomet bus aiškūs savaitgalio apsipirkimo rezultatai“, - dėsto G. Bielskytė.

Tuo tarpu prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis tikina, specialių tyrimų ar skaičiavimų susijusių su boikotu nedarė.

„Įvertinsime boikoto padarinius vėliau, kai turėsime mėnesinius duomenis. Galiu tik pastebėti, kad pagal dabar turimus duomenis, pirmąją boikoto dieną dalyje parduotuvių apyvarta buvo smukusi apie 4 procentus. Kiek tai yra susiję su boikotu - vertinsime vėliau“, - sako jis.

Straipsnio puslapiai:

- Vytautas Urbonas

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas