Pristatyta naujoji „Trafi“ versija: nuo šiol ne tik informacija apie viešąjį transportą

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr. Pristatymo akimirka (nuotr. Eglės Mačiulskytės)

2017-09-28 15:46

 Kelionių mieste planavimo platforma „Trafi“ sostinės gyventojams pristato naująją savo versiją, suteiksiančią galimybę realiu laiku planuoti kelionę ne tik viešuoju transportu, bet ir kitomis ne asmeninėmis transporto priemonėmis: oranžiniu dviračiu, „Uber“, „CityBee“, „Spark“ ir „eTransport“. Platformoje atsiranda ir galimybė įsigyti viešojo transporto bilietą.

Naująją „Trafi“ versiją pirmieji išbandys Vilniaus gyventojai ir miesto svečiai. Vėliau planuojama ir plėtra į užsienio rinkas. Startuolio kūrėjai sau kelia uždavinį tapti vienais pirmųjų pasaulyje, vartotojams pasiūlysiančių platformą, kurioje sujungiamos visos mieste veikiančios neasmeninio transporto priemonės.

„Keliaudama į Indoneziją išgirdau, kad čia veikia „Trafi“ platforma ir taip garsina Lietuvos vardą. Tai, kad mūsų šalies verslas žinomas tolimame krašte, man buvo netikėta ir kartu pasididžiavimo verta informacija, nes kai važiuoji į tolimesnę šalį, paprastai turi parodyti, kuo išsiskiria Lietuva. Džiaugiuosi, kad mūsų šalis išsiskiria tarptautinio masto startuoliais, o Vilnius tampa eksperimentiniu miestu, iš kurio „Trafi“ platforma plinta į kitas šalis. Taip pat džiugu, kad „Trafi“ pritraukia lietuvius iš užsienio ir sudaro galimybę jiems grįžti, uždirbti, didžiuotis tuo, ką daro ir būti Lietuvoje“, – sako Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė.

Atnaujintos „Trafi“ platformos žemėlapyje transporto galimybės Vilniuje vaizduojamos realiu laiku, todėl vartotojai, atsižvelgdami į kelionės trukmę, kainą ir patogumą, galės pasirinkti jiems priimtiniausią variantą. Jie matys, kaip netoliese juda viešasis transportas, kur yra artimiausi dviračių ar automobilių dalijimo punktai, kiek juose laisvų transporto priemonių, taip pat galės atsirakinti „CityBee“ ar „Spark“ automobilį.

„Siekiame, kad keliavimas mieste būtų kuo paprastesnis ir efektyvesnis, todėl atnaujintą platformą pristatome kartu su šūkiu „Miestas priklauso tau“. Pokyčius žymi ir iš esmės atnaujintas prekės ženklas bei platformos dizainas. Planuojame toliau tobulinti produktą Vilniuje, integruojant dar daugiau partnerių ir diegiant papildomas apmokėjimo galimybes“, – teigia vienas iš „Trafi“ įkūrėjų ir vadovas Martynas Gudonavičius.

Anot M. Gudonavičiaus, „Trafi“ tikslas Vilniuje – tapti pagrindine mobilumo platforma.

„Vilnius turi daugiau transporto pasiūlymų nei bet kuris kitas Europos miestas. Skirtingu metu įvairiose miesto vietose efektyviausia gali būti vis kita transporto rūšis. Ši „Trafi“ dovana Vilniui padės jo gyventojams atrasti efektyviausią kelionės būdą ir patogiau keliauti po sostinę, skatins naudotis įvairesnėmis transporto priemonėmis bei tokiu būdu visiems palengvins eismo situaciją mieste“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas