Radijas, internetas ir kinas – reklamos lyderiai

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Ekonomika.lt

2013-10-28 09:53

 Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio – rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 2,6 proc. lyginant su pernai analogišku laikotarpiu. Per pirmus tris šių metų ketvirčius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose.

„Didžiausiai augimą rodanti produktų grupė – greitieji kreditai, kuri per pirmus devynis šių metų mėnesius augo 97 proc. Taip pat augo loterijų ir vaistinių grupių išlaidos reklamai, atitinkamai 57 ir 54 proc. Tuo metu reklamos išlaidos mobiliojo ryšio operatorių, mobiliojo ryšio telefonų ir alaus produktų grupėse mažėjo“, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Didžiausių reklamuotojų trejetukas nesikeitė – „Tele2“, „Studio Moderna“ bei „Procter& Gamble“. Tačiau dešimtuke įvyko pokyčiai – dabar jį papildė „4Finance“, kuri iš 20-tos pozicijos pakilo iki 9-sios. Šios kredito paslaugų bendrovės išlaidos reklamai išaugo 167 proc. Tuo metu „Unilever“ 26 proc. sumažinę išlaidas reklamai iš 4-sios vietos nukrito į 10-ąją.

Šių metų sausio – rugsėjo mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,2 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 969 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 8,4 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 10,3 proc., žurnaluose – 4,4 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 9 mln. 514 tūkst., žurnaluose – 4 mln. 737 tūkst. kv.cm. reklamos.

Per pirmus devynis mėnesius buvo ištransliuota 4 mln. 954 tūkst. radijo sekundžių reklamos, kas yra 40,2 proc. daugiau nei pernai. Didesnį augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 25,7 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 16,6 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-rugsėjį. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 3 mln. 279 tūkst. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, krito 19,6 proc. Šiam rodikliui įtakos turėjo nuo šių metų pradžios nebeteikiami lauko reklamos agentūros „Audora“ reklamos apimčių duomenys. Šios agentūros reklamos plotas praėjusiais metais sudarė 18 proc. viso lauko reklamos ploto.

Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2 mln. 625 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su praėjusių metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 12,5 proc.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas