Rinkodaros biudžetai: didžiausią kąsnį planuoja skirti internetui

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Ekonomika.lt

2015-02-18 11:07

 Susidėlioję naujus metų biudžetus verslininkai 2015-aisiais rinkodaros projektams planuoja skirti dar daugiau lėšų nei praėjusiais metais – nors biudžetų didinimas 2014-aisiais buvo mažesnis nei planuota, šiais metais daugiau lėšų skirti planuoja 60 proc. įmonių atstovų. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atlikta rinkodaros specialistų apklausa rodo, kad šiais metais absoliutus lyderis, sulauksiantis daugiausiai investicijų – marketingas internete. Jam bus atriekta vidutiniškai 40 proc. visų rinkodaros projektams skirtų lėšų.

„Apklausoje dalyvavusių marketingo specialistų teigimu, didinti biudžetus šiais metais planuoja didesnioji dalis jų įmonių, tačiau iš tvyrančių nuotaikų galima spręsti, kad bendras augimas nėra užtikrintas, kadangi nežymiai padaugėjo ir planuojančiųjų mažinti biudžetus, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Taip pat šių metų rezultatai rodo, jog 2014 m. biudžetų didinimas buvo mažesnis negu įmonės planavo 2013 m. pabaigoje, kas rodo, kad 2014 m. augimas nebuvo toks, kokio laukta. Nors vyrauja optimizmas, tačiau tuo pačiu jaučiamas ir neužtikrintumas“.

LiMA rinkodaros specialistų apklausa parodė, kad šiais metais mažinti išlaidas marketingui nusprendė šiek tiek daugiau marketingo specialistų nei 2014 m. – 14 proc. (2014 m. tokių buvo 9,84 proc.). Įmonės, kurios planuoja šiais metais mažinti rinkodaros biudžetus, ketina tai daryti nežymiai – iki 10 proc., 64 proc. šių įmonių metinė apyvarta yra daugiau nei 10 mln. litų. Tuo metu 26 proc. rinkodaros specialistų yra linkę marketingo biudžetus 2015-aisiais išlaikyti tokius pat.

Marketingo specialistai, atsižvelgdami į rinkodaros projektų rezultatus 2014-aisiais, šiais metais planuoja pokyčius ir priemonių pasirinkime. Pagal planuojamas išlaidas rinkodaros priemonėms šiais metais dominuos reklama internete ir netradiciniai sprendimai (atitinkamai 70,7 proc. ir 46,3 proc.). Tuo tarpu iš visų priemonių labiausiai nukentės spauda, kadangi reklamai joje mažiau lėšų skirti planuoja net 23,2 proc. specialistų, taip pat mažinamas biudžetas ir lauko reklamai – tai daryti planuoja 18,3 proc. įmonių atstovų.

Vidutiniškai televizijai planuojama skirti 10,2 proc. viso rinkodaros biudžeto, radijui – 10,5 proc., spaudai – 12,8 proc., internetui – 40,3 proc., lauko reklamai – 5,7 proc., netradicinėms priemonėms – 12,8 proc., ryšiams su visuomene – 6,8 proc. ir mobiliosioms platformoms – 3,9 proc.

Žvelgiant į išlaidas interneto rinkodaros priemonėms, 2015 metais išlaidos reklaminiams skydeliams dažniau išliks tokios pačios – 50 proc., jas didinti planuoja 26,8 proc. įmonių. 57,3 proc. įmonių rinkodaros atstovų linkę didinti išlaidas mokamai paieškai („Google Adwords“). Socialinių tinklų populiarumas tarp verslo segmentų vis dar didelis – išlaidas komunikacijai socialiniuose tinkluose planuoja didinti 50 proc. įmonių, tačiau tai 12,86 proc. mažiau nei 2014-aisiais.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas