Šalčiai prekybininkams – vienas džiaugsmas

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Agnė Pikšrytė / Balsas.lt

2014-01-29 07:00

Įsismarkavusius šalčius pajuto ir prekybininkai – temperatūrai nukritus žemiau -15 iš parduotuvių lentynų imtos graibstyti žiemos prekės, o prekybos centrai lankytojų turėjo dažniau ir daugiau nei įprastai.

„Atėjus žiemai, paklausios tapo ir žiemos prekės. Toks įspūdis, kad daugelis sulaukti tikros žemos jau nebesitikėjo, o spustelėjęs šaltukas daugelį „pričiupo“ nepasiruošusius. Todėl termometro stulpeliui nukritus 15 ir daugiau laipsnių žemiau nulio, ženkliai išaugo žiemos prekių pardavimai“, - Balsas.lt sakė „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Nebežiūri į prekės ženklus

Žiemos sporto prekių – slidžių, rogučių, pačiūžų, snieglentčių ir panašių prekių pardavimai 2014 metų sausį palyginus su 2013 metų gruodžiu išaugo maždaug 30–40 %. Šildytuvų pardavimai (priklausomai nuo rūšies) spustelėjus šalčiams išaugo maždaug 3-5 kartus.

„Prekiaujame tepaliniais ir termoventiliatoriniais, tepalinių šildytuvų kainos svyruoja nuo 69,99 iki 169 litų, termoventiliatoriai kainuoja 39,99 litus. Per mėnesį parduodame maždaug 7-8 tūkst. vienetų įvairių šildytuvų, o didžiausias pardavimo pikas būna rugsėjį-spalį ir sausį-vasarį“, - sakė „Maxima“ atstovė.

Šiltų galvos apdangalų pardavimai išaugo maždaug dešimtadaliu. Šiltų pėdkelnių ir kojinių apie 40 proc. Pirštinių ir šalikų nuperkama maždaug tiek pat, kiek ir praėjusiais metais. Renkantis drabužius, svarbiausias kriterijus – kad apsaugotų nuo šalčio. Pastebima, kad spaudžiant dideliems šalčiams netgi mados ar prekės ženklai tapo nebe tokie svarbūs, todėl ieškoma gaminių su vilna, kailiu. Anot R. Saulytės, išaugo ir slidininkams skirtų kojinių pardavimas, nes prasidėjo slidinėjimo sezonas.

Kadangi su šalčiu daugelį užpuola ir virusai, itin paklausūs tapo nuo peršalimo ligų apsisaugoti padedantys produktai. Pavyzdžiui, arbatų pardavimai 2014 metų sausį palyginus su 2013 metų gruodžiu išaugo 7 proc. Ypač populiarios vaizstažolių arbatos. Perkamos ir citrinos, imbieras, medus.

Lenda, kur šilčiau

Kad vartotojų įpročiai su oru pasikeičia, pajunta ir didieji prekybos centrai. „Iš tiesų, oro sąlygos turi įtakos lankytojų skaičiui prekybos ir pramogų centre bei jų elgsenai. Ekstremaliomis oro sąlygomis – o tai gali būti ir karštis ar lietūs vasarą, ir šaltis ar snygis žiemą – žmonės stengiasi mažiau vaikščioti miesto gatvėmis, tad apsipirkimui ar laisvalaikio praleidimui renkasi prekybos ir pramogų centrus“, - sakė Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius.

Pasak jo, pastebima, kad orui subjurus ne tik išauga lankytojų skaičius „Akropolyje“, bet ir prailgėja laikas, kurį jie leidžia prekybos ir pramogų centre – prekes renkamasi atidžiau, apeinama daugiau parduotuvių.

Straipsnio puslapiai:

- Agnė Pikšrytė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas