Šilta žiema atsipalaiduoti Klaipėdos kelininkams neleido


Fotodienos nuotr.

Ekonomika.lt

2015-03-04 13:40

 Klaipėdos kelius prižiūrintys kelininkai sako, kad šią žiemą vadinti švelnia galima tik iš dalies, nes šių metų sausį ir vasarį kelius rytais dažnai padengdavo pavojingas plikledis.

Bendrovės prižiūrinčios Klaipėdos kelius „Specialus autotransportas“ duomenimis, per šaltąjį sezoną (nuo spalio pabaigos iki vasario pabaigos) Klaipėdos kelininkai keliuose išbarstė daugiau druskos ir žvyro mišinio – apie 900 tonų druskos ir apie 1000 tonų žvyro, kai per tą patį laikotarpį 2013 metais buvo išbarstyta 800 tonų druskos ir perpus mažiau nei šį sezoną žvyro.

Prireikė daugiau druskos

Pasak „Specialus autotransportas“ vadovo Laimono Žemaičio, antroje žiemos pusėje keliai buvo barstomi beveik kiekvieną rytą.

„Įvertinus tai, kad net esant silpnai teigiamai temperatūrai, ant miesto kelių paviršiaus vis tiek susiformuodavo plikledis, dažniausiai kelius prižiūrinčios mašinos barstydavo kelius jau nuo 4 ar 5 valandos ryto. Reikėjo įvertinti ir tai, kad eismo sąlygos vienoje Klaipėdos miesto dalyje gali atrodyti geros, o kitoje – keliai gali būti padengti plikledžiu“, – teigė L. Žemaitis.

Pasak kelių priežiūros bendrovės vadovo, net atėjus kalendoriniam pavasariui, atsipalaiduoti neverta. „Mažai tikėtina, kad sulauksime didesnio sniego, bet dar nusimato pavasarinių šalnų, su kurių sukeliamais sunkumais keliuose esame pasiruošę kovoti“, – užtikrino L. Žemaitis.

Planuojamos investicijos

Anot L. Žemaičio, bendrovės planuose – ne tik kelių priežiūra, bet ir investicijos.

„Manau, kad didžiausi iššūkiai mums šiais metais bus savalaikis Klaipėdos mieste sumontuotų pusiau požeminių konteinerių aptarnavimas bei rūšiuojamųjų konteinerių individualioms valdoms tolesnė plėtra. Taip pat esame numatę švietėjišką programą, kuri padėtų vietos gyventojams suvokti rūšiavimo svarbą ir naudą, tai yra strategiškai labai svarbus tikslas“, – tikslus šiems metams vardijo L. Žemaitis.

„Specialus autotransportas“ yra didžiausią patirtį turinti ir seniausiai savo srityje dirbanti įmonė Vakarų Lietuvos regione. Bendrovė užsiima visų rūšių ir tipų atliekų tvarkymu ir pervežimu, aplinkos priežiūra, teritorijų valymu ir asenizacijos paslaugomis. „Specialus autotransportas“ priklauso didžiausius komunalinių atliekų rūšiavimo pajėgumus Baltijos šalyse turinčiai „Ecoservice“ grupei.

Close

Socdarbiečių fiasko: opozicija užkirto kelią atsiriekti dalį biudžeto

Lietuvos socialdemokratų darbo partija nepasiekė savo – skubos tvarka bandant pritarti naujai partijų finansavimo tvarkai, opozicija balsavime nedalyvavo, todėl neužteko parlamentarų balsų. Tokį pat scenarijų opozicija pritaikė ir dėl ...

Silpnos mokyklos įžiebė ginčą: ministerija joms pumpuos pinigus, bet Seimas nori pokyčių

Lietuvos moksleivių pasiekimams nežibant, o vyresnių klasių moksleivių pasiekimams keliant nerimą, Švietimo ir mokslo ministerija silpnąsias šalies mokyklas skatins pinigais, skirdama joms vadinamuosius kokybės krepšelius. ...

Patvirtinta pensijų reforma: kaupimas keisis

Seime kelią prasiskynė tiek mokesčių, tiek pensijų reforma. Priėmus Pensijų kaupimo įstatymą, visi gyventojai automatiškai bus įtraukiami į pensijų kaupimą, su galimybe atsisakyti. Žmogus turės 3 proc. nuo savo atlyginimo atsidėti ateičiai ...

Seimas apsisprendė: keisis gyventojų mokami mokesčiai

Seime skubos tvarka priimta mokesčių reforma, kuri, prezidentei patvirtinus, įsigaliotų jau nuo 2019 metų sausio 1 dienos. Pokyčiai palies kiekvieną šalies darbuotoją. Seimo rytiniame posėdyje nuspręsta sujungti darbuotojo ir darbdavio ...

Seimas narsto pensijų reformą: linkstama link automatinio įtraukimo

Seime antradienį pradėta svarstyti Vyriausybės inicijuota pensijų kaupimo sistemos reforma. Po diskusijų parlamentarai pritarė automatiniam įtraukimui į II pensijų pakopą. Reformai pritarta komitetuose – praėjusią savaitę jai pritarė Seimo ...

Mokesčių reformos buldozeris važiuoja: pritarta nepaisant milijardinių praradimų biudžete

 Seimas antradienį po svarstymo pritarė parlamente suderintai kompromisinei trejų metų trukmės mokesčių sistemos reformai. Tiesa, svarstymo metu netrūko aštrių pasisakymų apie tai, kas laukia Lietuvos, priėmus tokius brangiai biudžetui ...

Nekilnojamojo turto mokestis stringa: kodėl gyvenantis Akmenėje turėtų mokėti, o Vilniuje – ne?

Vyriausybė siekia papildomai apmokestinti antrą ir tolimesnį būstą, tačiau konservatoriai pasigenda socialinio teisingumo, mat regionuose žmonės gali likti daug labiau nuskriausti. Vyriausybės pasiūlymą 0,3 proc. tarifu apmokestinti antrąjį, ...

Su rūkymu parlamentarai pasiryžę kovoti kainomis

Siūlymas branginti rūkymą sulaukia vis daugiau parlamentarų palaikymo ir gana lengvai kelią skinasi link galutinio svarstymo Seime. Finansų ministras Vilius Šapoka pristatė, kad siūloma nustatyti trejų metų akcizų didinimo planą tabako ...

Pažėrė kritikos mokesčių ir pensijų reformoms: nelygybė nemažės, iš kur bus finansų – nežinia

Ne visi į Seimą pakviesti specialistai pakalbėti apie mokesčių reformą suskubo liaupsinti Vyriausybės paruoštas reformas. Pabrėžta, kad kentės socialinė sritis – ateityje gali būti keblu finansuoti pensijas bei išmokas. O taip ...

9-oji D. Grybauskaitės metinė kalba išdavė: baigėsi galvų kapojimas

Jei politikai prezidentės Dalios Grybauskaitės metiniame pranešime pasigenda griežtumo, tai politologai – kritikos sau ir Vyriausybei. Metinė šalies vadovės kalba išsiskyrė alegorijų gausa, neatidus klausytojas galėjo ir ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas