Skaitmeninė rinkodara prieš tradicinę (2)

(Puslapis 1 iš 3)


AFP/SCANPIX nuotr.

Giedrė Sankauskaitė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2013-07-29 11:32

Pastaruoju metu atsiranda vis daugiau rinkodaros taktikų bei kanalų, kurių prieš penkerius metus net nebuvo. Vis dažniau pasigirsta kalbų apie skaitmeninę bei internetinę rinkodarą, todėl verslo atstovai ir rinkodaros specialistai klausia savęs, ar tradicinė rinkodara dar veikia.

„Eurostat“ duomenimis, 2012 metais Lietuvoje net 65 proc. vartotojų bent kartą per savaitę naudojosi internetu. Nors potencialo augti interneto vartotojų skaičiui dar yra, jam didėjant auga ir skaitmeninės reklamos kiekis. Vartotojams persikraustant į virtualią erdvę, kompanijos turi perskirstyti savo reklamai skirtą biudžetą ir didinti jos srautą virtualioje erdvėje. Kyla klausimas, ar reklamai tradiciniuose kanaluose lemta žlugti, ar skaitmeninė rinkodara ją tik papildo?

Skaitmeninė rinkodara pasižymi tuo, kad geba klientą pasiekti tada, kai siūlomas produktas jam yra aktualiausias. Tai leidžia sumažinti išlaidas reklamai bei padidinti pardavimą.

Be to, tokios sistemos kaip „Google AdWords“ leidžia paskirstyti reklamos išlaidas tik tikslinei auditorijai. Tinkamai sukūrus reklamos kampaniją, jos skelbimus matys tik tie interneto vartotojai, kurie ieškos informacijos, susijusios su jūsų teikiamomis paslaugomis. Akivaizdu, kad skaitmeninės reklamos kampanijas daug paprasčiau organizuoti.

„Skaitmeninė reklama pataiko tiksliau į reikiamą vartotoją, todėl yra geriau optimizuojamos sąnaudos arba išlaidos reklamai. Tai vienas iš požymių, kuris mažintų ne investicijas į reklamą, bet reklamos poreikį, – savaitraščiui „Ekonomika.lt“ teigė skaitmeninės rinkodaros agentūros „Raibec“  vadovas Remigijus Kuliešius. – Su tuo pačiu biudžetu, tais pačiais pinigais galima pasiekti geresnį rezultatą.“

Plečiasi socialiniuose tinkluose

Viena iš skaitmeninės rinkodaros rūšių yra socialinių tinklų rinkodara. Ji suteikia galimybę skleisti naujienas socialiniuose tinkluose. Įmonės, savo socialinių tinklų paskyrose atnaujindamos profilius, įkeldamos naujų nuotraukų ar paskebdamos apie įvykius, užmezga ryšį su klientais. Be to, vartotojas gali rasti aktualios ir naudingos informacijos.

Pasitelkdamos socialiniais tinklais įmonės gali bendrauti su klientais tiesiogiai. Kai kurie klientai gali rašyti užklausas arba palikti komentarus prie įmonės pranešimų pastarosios profilyje.

Kalbėti apie teikiamą didelę reklamos naudą socialiniuose tinkluose leidžia ir didelis jų populiarumas tarp Lietuvos vartotojų.

Agentūros „Socialus marketingas“ direktoriaus Arijaus Žako teigimu, 40 proc. Lietuvos gyventojų turi savo „Facebook“ anketą, o vidutiniškai per dieną prie savo „Facebook“ paskyros prisijungia 14 kartų ir stebi 40 įmonių veiklą. „Lietuviai „Facebook“ tinklu naudojasi labai aktyviai. Todėl įmonės, kurios neinvestuoja į „Facebook“, į jo auditoriją, galinčią realiai pirkti, nėra labai inovatyvios“, – savaitraščiui „Ekonomika.lt“ aiškino A. Žakas.

Straipsnio puslapiai:

- Giedrė Sankauskaitė

Close

Penki eksperto patarimai padės padaryti svajonių karjerą

Informacinių technologijų (IT) sektoriaus perspektyvos žavi ir gundo daugelį, tačiau ką daryti, jei šioje srityje turi mažai patirties arba jos visai nėra? „Viskas įmanoma, svarbiausia turėti noro, užsidegimo ir tinkamai ...

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas