„Smiltynės perkėla“ planuoja atidaryti naują maršrutą į Nidą


Fotodienos nuotr.

Elta

2011-01-24 12:07

Susisiekimo ministerijos valdoma bendrovė „Smiltynės perkėla“ 2012 m. planuoja atidaryti greitaeigio kelto maršrutą Klaipėda-Nida-Klaipėda. Šiais metais Šiaurės rage turėtų prasidėti ir naujojo keleivių terminalo statyba.

Tai šiandien buvo pranešta Klaipėdoje vykusioje spaudos konferencijoje, pristatant bendrovės veiklos rezultatus.

„Praėję metai „Smiltynės perkėlai“ buvo sėkmingi. Naujasis jos vadovas pradėjo optimizuoti bendrovės veiklą. Įmonė pasirengė aiškią strategiją – bus diegiamos naujos paslaugos, gerinama jų kokybę“, – sakė bendrovės „Smiltynės perkėla“ Stebėtojų tarybos pirmininkas, susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas.

Rekordinį pelną 2010 m. gavusi įmonė pernai uždirbo 1,6 mln. litų. Į valstybės biudžetą bus sumokėta 1,1 mln. litų dividendų. Bendrovės pajamos pernai augo nuo 13,7 iki 14,4 mln. litų. Jas padėjo padidinti sėkmingai pasibaigęs seno kelto „Žalgiris“ pardavimas.

„Šiemet mes didesnį dėmesį skirsime klientų aptarnavimo kultūros gerinimui ir toliau sieksime maksimaliai sutrumpinti perkėlimo laiką. Norime, kad mūsų teikiamos paslaugos būtų šiuolaikiškos ir patogios“, – sakė AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Praėjusiais metais buvo tik kelios dienos, kai automobiliai eilėse prie kelto laukė daugiau kaip pusvalandį.

Šiemet naujojoje perkėloje bus įrengtos informacinės švieslentės, informuojančios apie keltų eismą, laukimo laiką. Bendrovė jau pradėjo naujojo keleivių aptarnavimo terminalo Šiaurės rage projektavimo darbus. 2011 m. pabaigoje planuojama pradėti statybos darbus. Tam bus naudojamos lėšos, gautos pardavus senąjį keleivių aptarnavimui skirtą pastatą senojoje perkėloje. Naujajame terminale rengiamasi automatizuoti bilietų pardavimą – keleiviai juos galės įsigyti savarankiškai. Tai vasaros sezono metu turėtų akivaizdžiai sumažinti keleivių eiles.

Planuojama, kad 2012 metų pavasarį iš miesto centro pradės plaukioti naujas greitaeigis keltas į Nidą. Kelte planuojama apie 150 vietų keleiviams ir apie 70 vietų dviračiams, kelionės trukmė apie 2 val. Pagal planuojamą tvarkaraštį numatyti trys reisai per dieną, maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida ir atgal. Tai būtų kol kas vienintelis greitas ir reguliarus susisiekimo būdas mariomis, kuris galėtų padidinti lankytojų be automobilio, dviratininkų srautus i unikalų UNESCO saugomą gamtos kampelį, taip skatinant ekologinį truizmą Kuršių nerijoje.

„Naujasis maršrutas turėtų būti populiarus tarp dviratininkų, užsienio turistų, atvykusių į Klaipėdą kruiziniais keltais, kitų, pailsėti į Nidą vykstančių žmonių ir dar viena susisekimo priemonė vietiniams Neringos bei Klaipėdos gyventojams,“ – teigė bendrovės vadovas.

 

 

Elta

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas