Spauda netenka reklamos užsakovų


Tomo Lukšio (Fotodiena) nuotr.

Elta

2013-01-07 14:02

Televizijos (TV) reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-lapkričio mėnesių rezultatus, išaugo 20,6 proc. Didesnį augimą sąlygojo TV kanalų "Info TV", "Liuks!", "NTV Mir" ir "TV8", kurie pradėti matuoti nuo 2012 metų pradžios, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laiko augimas buvo 5,3 proc.

Per vienuolika šių metų mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 24 mln. 673 tūkst. reklamos sekundžžų, 1 mln. 202 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 sausio-lapkričio duomenis, krito 16,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 22,7 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 0,9 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 12 mln. 374 tūkst., žurnaluose - 6 mln. 332 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2012 metų sausį-lapkritį transliavo 4 mln. 628 tūkst. sekundžių reklamos, ir tai buvo 5 proc. reklamos daugiau nei per 2011-ųjų vienuolika mėnesių. Radijo apimčių augimą sąlygojo 2012 metų pradžioje pradėta matuoti "Power Hit Radio" radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be PHR per 2012 ir 2011 vienuolika mėnesių, radijo reklamos laikas krito 5,7 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema "Evaliant" per vienuolika šių metų mėnesių užfiksavo 17,7 proc. daugiau reklamos negu per 2011 metų sausį-lapkritį. Šiais metais buvo užfiksuota 3 mln. 533 tūkst. reklamos vienetų (occurrencies).

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, krito 13,3 proc.

Lauko videoekranuose buvo transliuota 3 mln. 687 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2011 metų vienuolika mėnesių, lauko videoreklamos apimtis sekundėmis nukrito 19,2 proc.

Per 2012 metų vienuolika mėnesių degalinėse ant degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuoti 54 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2011 metų sausiu-lapkričiu, šis rodiklis krito 14,4 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, augo 3,3 proc.

Kino reklama per vienuolika šių metų mėnesių, lyginant su 2011 sausiu-lapkričiu, išaugo 66,7 proc. Šiais metais per vienuolika mėnesių kino teatruose buvo parodyta 191 tūkstantis reklaminių klipų.

Didžiausi reklamuotojai 2012 m. sausio-lapkričio mėn. buvo "Tele2", "Studio Moderna". Procter &Gamble", "Omnitel". "Maxima LT", "Henkel", "Bitė"; "Unilever", "Palink", "Kraft Foods".

 

Elta

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas