Specializuotų parduotuvių šūkis: pirmiausia kokybė

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Dina Sergijenko / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2012-06-22 09:55

Kokybiškų gaminių ir bendravimo ieškantys pirkėjai mieliau praveria specializuotų parduotuvių duris nei žengia į didžiuosius prekybos centrus.

Tai pastebi ir specializuotų parduotuvių savininkai, ir pirkėjai. Kasmet duris atveria vis naujos specializuotos parduotuvės. Dalis jų užsidaro netrukus, kiti verslai išsilaiko, sėkmingai veikia ir buria vartotojų bendruomenes.

Ieško kokybės

Suburti nuolatinius klientus ir siūlyti pirkėjui kokybišką produktą – toks buvo kepyklų tinklo „Crustum“ uždavinys. „Negalime pasakyti, kad specializuota veikla mums jau pasiteisino, tačiau stengiamės, kad pasiteisintų, – sakė „Crustum“ Kauno skyriaus vadovė Roberta Rutkauskienė. – Prieš trejus metus žmonės nebuvo įpratę prie specializuotų parduotuvių, mes juos po truputį įpratinome.“

Anot jos, specializuotiems tinklams sunkiausia pakeisti pirkėjų įprotį apsipirkti dideliuose centruose, sugundyti užeiti ir apsipirkti mažesnėje parduotuvėje. „Pirkėjas čia gauna individualų bendravimą ir produktą, jaukią aplinką, – sakė pašnekovė. – Mes ne šiaip duoną kepame – mes keičiame požiūrį į patį kepinį, stengiamės, kad žmogui būtų šventė, kad jis neateitų vien nusipirkti ir prisikimšti skrandį.“

Taupyti nepadeda

Tiesa, taupyti specializuoti prekybos tinklai pirkėjams nepadeda. „Tai natūralu: kai gamini produktą, kurio dalies sudedamųjų dalių nėra Lietuvoje, kuris formuotas rankomis, kepamas mažais kiekiais, kaina bus didesnė nei masiniame prekybos centre. Tačiau ieškančiųjų kokybės tai neatbaido“, – tikino R. Rutkauskienė.

Konkuruoti sudėtinga

„Labai sudėtinga, – pripažino Audra Miežanskienė, mėsos parduotuvės „Naturalia Ūkis“ savininkė, kalbėdama apie specializuoto verslo perspektyvas Lietuvoje. – Didžiulė konkurencija. Kai esi mažas, turi siūlyti išskirtinės kokybės kitokią prekę, kad galėtum konkuruoti, nes prekybos centrai gali diktuoti kainas. Be to, mums kaip ūkininkams taip pat nėra taip paprasta.“

Metus veikiančio specializuoto verslo savininkė pasakojo, kad klientai iš lūpų į lūpas skleidžia žinią apie parduodamus kokybiškus produktus, ieško kokybiškų gaminių. „Turime savų pirkėjų, kurių sparčiai gausėja dėl gerų rekomendacijų“, – pasakojo A. Miežanskienė.

Įkandama kiekvienam

Vyno klubo direktorė Rasa Starkus pasakojo, kad specializuotose parduotuvėse reikia gerokai daugiau profesionalumo ir išmanymo nei dideliuose prekybos centruose. „Tokiam verslui Lietuva yra be galo maža, nes dauguma gyventojų pagal pragyvenimo, naujovių ieškojimo lygį dažniau renkasi didžiuosius prekybos centrus“, – teigė verslininkė.

Straipsnio puslapiai:

- Dina Sergijenko

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas