Sveiki atvykę į socialinių medijų revoliuciją

(Puslapis 1 iš 2)


AFP/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2012-05-13 11:00

Kompanijos, kurios išnaudoja socialines technologijas gali 50 proc. padidinti klientų pasitenkinimą, 48 proc. išauginti konkurencingumą ir 24 proc. padidinti pajamas.

Pasaulis keičiasi tokiu greičiu, kokio anksčiau nė nebūtume įsivaizdavę. Socialiniai tinklai ir mobiliosios technologijos akceleravo ryšių plėtojimo ir informacijos dalijimosi greitį.

Šiandien žmonės naudoja socialines technologijas, kad galėtų formuoti pasaulio įvykius ir kultūrą. „Facebook“ mus išmokė naujų komunikacijos ir bendradarbiavimo būdų naudojant tokius įrankius kaip kanalai, paskyros ir grupės. Tuo pačiu metu išmanieji telefonai iš planšetiniai kompiuteriai teikia mobilų ir nuolatinį priėjimą prie informacijos bet kurioje vietoje.

Visa tai iš naujo apibrėžė vartotojų santykį su kompiuterija. Esame matę socialinės medijos jėgą ir jos poveikį visuomenei. Nuo Arabų pavasario iki pasaulinio užimtumo judėjimo: visų šalių gyventojai gali daugiau nei kada nors anksčiau.

Bendraujantys individai subūrė minias, sukūrė dideles auditorijas ir nuvertė politikus komunikuodami jų žinutes socialiniuose tinkluose. Mes taip pat matėme socialinės revoliucijos poveikį verslui.

Kai „Netflix“ paskelbė keičiantis kainodarą, jo klientai sureagavo iškart paskelbdami 82 tūkst. neigiamų komentarų savo tinklaraščiuose, socialiniame tinkle „Facebook“ ir mikrotinklaraščių platformoje „Twitter“. Per kelis mėnesius kompanija neteko 800 tūkst. klientų ir dviejų trečdalių rinkos. Tad tai – socialinės revoliucijos greitis.

Vietoje to, kad baimintumėmės šio pokyčio, turime jį išnaudoti, kad būtume kartu su klientais, bendrautume su jais ir patrauktume juos naujais būdais. Kompanijos, kurios bus sėkmingos ateityje pripažįsta poreikį fundamentaliems pokyčiams bendraujant su klientais ir keičiant save į socialines korporacijas bei radikaliai keisti verslo vadybą.

Pavyzdžiui, „Burberry“ į tai atkreipė itin didelį dėmesį ir sukūrė skaitmeninį sprendimą pavadintą „Burberry pasaulis“, kuris sujungia klientus, tiekėjus ir pardavėjus po prekės ženklo skėčiu.

Kaip teigia „Burberry“ vadovė Angela Ahrendts, reikia jungtis su visais, kurie yra artimi prekės ženklui.

„Jei to nepadarysite, nežinau, kad nutiks jūsų verslui po penkerių metų“, - sako ji.

Viena didžiausių pasaulio oro bendrovių „KLM“ taip pat atrado socialinių medijų naudą. Kompanija supranta, kad svarbūs ryšiai, o ne įspūdis. Ji įtraukia klientus socialiniuose tinkluose, kur jie gali užduoti klausimus, registruotis į skrydžius ir diskutuoti apie keliones.

Vienoje inovatyvioje kampanijoje „KLM“ nustebino keleivius, kurie „Twitter“ paskelbė apie buvimą oro uoste – įteikė jiems asmenines dovanėles, tinkančias kelionėms.

Straipsnio puslapiai:

Close

Į Lietuvą suplūs technologijų lyderiai: atsiskleidė ir lietuvių žinios

 Naujausias tyrimas parodė, kad lietuviai yra girdėję apie „blockchain“ ir kriptovaliutų technologijas, tačiau vis dar jomis nepasinaudoja. Ekspertai teigia, kad šiomis temomis trūksta diskusijų. Tad jau ketvirtus metus ...

Telefonų istorija: 7 telefonai, kurie paliko didžiausią pėdsaką

1983 m. metais pasirodė pirmas mobilusis telefonas. Šiandien, praėjus 35-iems metams po jo atsiradimo, šis įrenginys gerokai pasikeitė. Dabar jį vadiname išmaniuoju telefonu, kartais jis vargiai telpa mūsų kelnių ...

Į Lietuvos kelius grįžta „Google Street View“ automobiliai

 Šią vasarą Lietuvos keliuose vėl pasirodys „Google Street View“ automobiliai. Jų tikslas – atnaujinti šalies duomenis platformoje „Google Maps“. Šįkart bus koncentruojamasi į tarpmiestinių ...

Žingsniu arčiau Nobelio: profesorius V. Šikšnys įvertintas elitine 1 mln. dolerių vertės Kavli premija

Vilniaus universiteto (VU) profesorius Virginijus Šikšnys už CRISPR-Cas9, arba vadinamųjų „genų žirklių“, atradimą apdovanotas kas dvejus metus teikiama elitine Kavli premija, kurios vertė siekia 1 milijoną JAV ...

Atšilus orams: 3 patarimai, kaip apsaugoti telefoną

Meteorologai džiugina itin vasariško savaitgalio prognozėmis, todėl daugelis mintyse jau planuoja išvykas į gamtą. Šiluma, vandens telkiniai, smėlis – neatsiejami tokio laisvalaikio atributai, bet taip pat ir grėsmės ...

Atraskite Lietuvą: 5 išmanūs būdai padės suplanuoti tobulą kelionę

Pastaraisiais metais Lietuvą vis dažniau atranda ne vien svečiai iš užsienio, bet ir patys lietuviai. Ir tai tikrai nestebina: šalies miestai nuolat atsinaujina bei pasiūlo įdomių atrakcijų, šalia miškų bei ežerų dygsta ...

5 geriausi telefonai, kuriuos galite įsigyti tiesiog dabar

Atėjus laikui įsigyti naują išmanųjį, tenka spręsti nemažai klausimų: kurio gamintojo, kurios serijos bei modelio, dydžio ir net spalvos įrenginį rinktis, o gal, apskritai, dar palaukti geresnio? Jei laukti nesinori, „Tele2“ ...

Išmanus kelionių planavimas: 4 programėlės, padėsiančios sutaupyti

Atėjus šiltajam sezonui, daugelis mintyse vis dažniau kuria būsimų atostogų planus. Tačiau planuoti kryptis ir įspūdžius yra daug smagiau nei išlaidas, todėl technologijų lyderė „Tele2“ siūlo į pagalbą pasitelkti ...

Atlikite testą: ar žinote, koks turi būti slaptažodis?

Jei manėte, kad jūsų „Slaptazodis123“ yra saugus, turime jus nuliūdinti: taip nėra. Programišiai nuolat naudoja šimtų milijonų vartotojų prisijungimo duomenis tobulinant slaptažodžių spėjimo technikas, kuriant programinę ...

Trys fotografavimo telefonu klaidos, skiriančios mėgėją nuo profesionalo

Kiekviena įamžinta akimirka, jei ji pateikta tinkamai, gali būti išskirtinė. Deja, kartais plika akimi matomas vaizdas stipriai pranoksta tą, kurį išvystame telefono ekrane. Nuotraukos būna „išsiliejusios“, spalvų ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas