,,Sweepest“: verslininkai neturėtų mokėti už bevaisę reklamą


Fotolia.com nuotr.

2015-10-29 10:06

 Jaunas ir smarkiai augantis startuolis ,,Sweepest“ verslininkams pristato naują, išskirtinai efektyvios reklamos rūšį – konkursus internete. Tai įtraukianti reklamos priemonė, leidžianti vienu metu pasiekti keletą marketingo tikslų. ,,Sweepest“ įkūrėjai pabrėžia, kad šiais laikais jokie verslininkai nebeturėtų mokėti už neveiksnią, esmines funkcijas prarandančią reklamą. Atėjo laikas rinktis alternatyvias reklamos rūšis ir investuoti užtikrintai – tik matant akivaizdžius rezultatus bei realų progresą.

Savanoriškas dalyvavimas konkurse užtikrina didelį įsitraukimą

,,Specializuota internetinių konkursų platforma ,,Sweepest“ sukurta klientams, kurie patys pasirenka, kada nori matyti reklamą ir todėl puikiai susikoncentruoja į jos turinį. Čia vartotojai apsilanko savo noru, turėdami laisvo laiko, nusprendę dalyvauti konkurse, pasimėgauti elektroninėmis pramogomis ir tiesiog išmėginti savo laimę.“ – apie inovatyvios reklamos specifiką pasakoja vienas iš ,,Sweepest“ įkūrėjų Artūras Svirskis. - ,,Užėję į portalą, potencialūs klientai iš karto susipažįsta su įmonės pavadinimu, logotipu, pagrindine veikla, kita aktualia informacija, per aktyvias nuorodas patenka į interneto svetainę, socialinių tinklų paskyras. Kiekvienas konkurso dalyvis įprastai užtrunka 3-7 minutes – tai itin ilgas reklamos laikas. O jei jis tampa laimėtoju, žinia apie įmonę sklinda dar ilgiau ir pasiekia platesnę auditoriją.“

A. Svirskis pabrėžia, kad kiekviena prizą įsteigusi įmonė greitai pajunta inovatyvios reklamos naudą – tai duomenų bazių socialiniuose tinkluose padidėjimas, gerokai gausesni interneto svetainės lankytojų srautai bei realios žinios apie vartotojų nuomonę ir paklausos tendencijas.

Priverstinė reklama – jokių rezultatų

,,Sweepest“ komanda atkreipia dėmesį, kad populiariausios reklamos formos yra stumiančiojo pobūdžio, dažnai visiškai nepatrauklios vartotojui ir daugiau erzinančios, nei skatinančios pirkti, vartoti. Jos brukamos per prievartą, kai žmogus suinteresuotas interneto svetainės turiniu, o ne ieško prekių ar paslaugų. Todėl naudojami įvairioms naršyklėms pritaikyti blokatoriai, kuriuos įsidiegę vartotojai nebemato jokios reklamos ir praktiškai yra nebepasiekiami. Tad dažnai lėšos, investuotos į tokio pobūdžio reklamą, atsiperkai gerokai menkiau nei tikimasi.

Patrauklios sąlygos ,,Sweepest“ klientams – jau nuo gruodžio

Inovatyvios reklamos projektą parengusi ir įgyvendinusi ,,Sweepest“ komanda drąsiai kalba apie dažnai nutylimas realias internetinės reklamos problemas ir verslininkams pateikia alternatyvą: jau nuo gruodžio mėnesio bus patvirtintos abipusiai naudingos mokesčio už reklamą ,,Sweepest“ puslapyje sąlygos. ,,Sweepest“ platformos klientai mokės už akivaizdžius rezultatus - po 0,10 Eur tik už konkurso dalyvius, o ne už kiekvieną vartotoją, užsukusį apsidairyti portale. Tegul investicijos į reklamą būna sąžiningos, svarios ir naudingos.

Susipažinkite su alternatyvia reklama internete – www.sweepest.lt

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas