„Tele2“ atsakas „Bitei“: vienadienė revoliucija numalšinta humoru (23)

SCANPIX nuotr.
Atnaujinta:2013-11-06 11:34
2013-11-06 10:10
Operatyviai reaguodama į mobiliojo ryšio rinkoje aktyvėjančią konkurenciją ir agresyvėjančią jų rinkodarą, „Tele2“ parengė atsaką. Šiandien bendrovė pasiūlė neribotus pokalbius ir SMS už 21 Lt/mėn.
Dar vakar „Bitė“ naujasis vadovas Fredas Hrenchukas surengtoje konferencijoje sakė, kad bus ir naujų sprendimų, kurie turėtų keisti Lietuvos mobiliojo ryšio rinką. „Lietuvoje nėra kainų lyderio. Jei kas ir pasiūlo mažesnę kainą nei konkurentas, šis pokytis bus toks mažas, kad galiausiai mėnesio gale už tuos pinigus galėsite nusipirkti bokalą alaus“, - sakė jis.
„Bitė“ nuo lapkričio 6 d. pasiūlė planą „Laisvė“, kainuosiantį 22 litus ir leisiantį neribotai kalbėtis bei siųsti SMS.
„Tele2“ priėmė iššūkį
Antradienį žiniasklaidoje buvo pasirodęs „Tele2“ atstovų komentaras, kad „Bitė“ pradėjo pavojingą žaidimą, tačiau kitos bendrovės privalės į jį įsijungti.
„Norime pasidžiaugti, kad ir vėl, kaip ir visuomet, „Tele2“ gali pasiūlyti geriausią kainą bei didžiausią ryšio padengimą“, - spaudos konferencijoje sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak bendrovės atstovų, nors telekomunikacijų rinka šiek tiek smunka, „Tele2“ rodikliai tik gerėja. Bendrovės klientų skaičius šiemet pasiekė rekordinius skaičius, demonstravo pelno augimą, ryšio kokybės gerėjimą bei išlaikė bendrovės, perviliojančios daugiausiai klientų statusą.
„Vienas didžiausių „Tele2“ iššūkių – efektyvumas. Palyginus kitose bendrovėse ir pas mus dirbančių žmonių skaičių, skirtumas yra milžiniškas. Visi stebisi, kaip mes susitvarkome. O mane stebina, kam tiek kitur darbuotojų apskritai reikia“, - sakė P. Masiulis.
Paskutinių tyrimų duomenimis, 62 proc. Lietuvos gyventojų žino, kad „Tele2“ gali pasiūlyti mažiausią kainą.
Revoliuciją numalšino humoru
Konferencijos metu „Tele2“ parodė „Bitė“ reklamą, skelbiančią „mobiliojo ryšio revoliuciją“. „Ši revoliuciją truko vos vieną dieną“, - su šypsena sakė Petras Kirdeika, „Tele2“ Komercijos departamento direktorius.
Savo ruožtu „Tele2“ į informacijos sklaidos kanalus jau paleido savo atsakomąją reklamą, kurioje pristatomas neribotų pokalbių ir SMS už 21 Lt planas ir teigiama, kad „čia („Tele2“- aut. past.) visada geriausia“.
„Tele2" atstovai tikina, kad ryšio sutrikimų dėl išaugusio apkrovimo nebijo. „Gal iš pradžių žmonės ir naudosis kiek daugiau nei paprastai, bet ilgainiui vėl normalizuosis. Žmonės negali kalbėtis be galo ir daugiau, nei jiems reikia", - sakė P. Kirdeika.
- Agnė Pikšrytė