Telefoninių pardavimų nauda verslui interviu

(Puslapis 1 iš 3)


SCANPIX nuotr.

Užsakymo Nr. B063 / Ekonomika.lt

2014-07-16 09:53

Interviu su "Greenbit" vadove Aušra Giedraitiene

Jūsų įmonė teikia aktyvių pardavimų paslaugas verslui. Kodėl užsiimate būtent tokia veikla?

Aktyvius pardavimus matome kaip vieną iš sėkmingo verslo dedamųjų, nes nepritraukiant naujų klientų, užimama rinkos dalis traukiasi. Pardavimas yra procesas, kurį galima išskaidyti į atskiras dalis - primajį kontaktą, ryšio sukūrimą, abipusės naudos apsikeitimą (kliento pinigai mainais už suteiktas paslaugas) ir tolimesnio ryšio palaikymą. Pirmasis kontaktas gali būti užmezgamas prezentuojant parodose, bendraujant elektroniniais laiškais, tačiau, kaip rodo praktika, grečiausią atgalinį ryšį sukuria telefono skambutis. Savo veiklai būtent šią pardavimo dalį pasirinkome todėl, nes ši paslauga padidina pardavimo apimtis, sudaro galimybę orientuotis į tiesioginę veiklą bei taupo kliento lėšas. Tačiau, nereikia pamiršti, kad tai sudėtingas, psichologinio pasiruošimo ir techninių žinių reikalaujantis nelengvas darbas.

Paminėjote, kad ši paslauga taupo kliento lėšas. Kaip pasireiškia taupymas?

Naudojantis mūsų paslaugomis, įmonei nereikia naujų darbuotojų, fizinės darbo vietos ir darbo priemonių. Negana to, nebekyla rizika prarasti apmokytą darbuotoją bei eliminuojama konfidencialios informacijos nutekėjimo galimybė darbuotojui išėjus dirbti pas konkurentus. Pasirinkus mūsų paslaugas, sumažinamas poreikis ieškoti naujų pardavimo vadybininkų, nebereikia rūpintis jų darbo kokybės užtikrinimu, kvalifikacijos kelimu bei techninės įrangos aprūpinimu. Vienas didžiausių privalumų – pardavimų paslaugas galima gauti pagal poreikį išvengiant nuolatinių kaštų pardavimų vadybininkų algoms ir su jų darbu susijusiems kaštams.

Jūsų veiklos tikslas – padidinti kliento pardavimo apimtis. Kaip vyksta šis procesas?

- Tai priklauso nuo kliento produkto pardavimų ciklo dydžio. Pavyzdžiui, jei tai nesudėtingas ir nebrangus produktas, jį galime parduoti padarę vieną ar keletą skambučių. Jei produktas sudėtingesnis, jam gali prireikti susitikimo, tad pardavimo ciklas pailgėtų. Tokiu atveju pardavimo apimtis padidintumėte naudodamiesi pardavimo galimybės (angl. lead) ar susitikimų organizavimo paslauga. Tačiau pardavimus galima padidinti ir priimant užsakymus telefonu, kai klientui pasiūlomos papildančios prekės.

Teikiate pardavimo galimybės paslaugą. Kas tai per paslauga?

Tai yra tikslinių klientų paieška. Tikslinių klientų paieška prasideda užmezgant pirmąjį kontaktą telefonu su atsakingu asmeniu ir trumpai pristatant siūlomas vertes, siekiant sužinoti, ar pašnekovui siūlomos paslaugos yra aktualios. Tuomet pašnekovo duomenys susisteminami, apdorojami ir perduodami kliento pardavimo personalui taip sutaupant kliento įmonės lėšų.

Straipsnio puslapiai:

- Užsakymo Nr. B063

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas