TNS LT: reklamos apimtys augo 9,3 proc.

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Ekonomika.lt

2015-05-06 14:51

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-kovo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 9,3 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino reklamoje, kiek mažiau lauko, TV ir radijo kanaluose.

„Pirmąjį šių metų ketvirtį žiniasklaidoje labiausiai išaugo socialinės reklamos gross apimtys – net aštuonis kartus. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, Lošimų priežiūros tarnybos projektas „Nepralošk savo gyvenimo“ bei Nacionalinės sulčių gamintojų sąjungos sveikatinimo programa, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, ryškiai išsiskyrė dermatologinių vaistų reklama. Jų reklamos gross išlaidos padidėjo net 6 kartus, mobiliojo ryšio telefonų prekybos – beveik tris kartus. 2014 metų pradžioje itin sparčiai augę mobiliojo ryšio operatorių gross reklamos biudžetai, šiais metais 82 proc. mažėjo. Smuktelėjo ir gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (47 proc.), populiariosios muzikos koncertų ir festivalių (19 proc.) reklamą.

Iš reklamdavių labiausiai per 2015 m. sausio-kovo mėn. gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, koncertų ir renginių organizatorius „Bravo Events“, greitųjų kreditų bendrovė „Minibank“.

Šiais metais reklamos gross pinigus mažino „Bitė“ (83 proc.), „Henkel“ (45 proc.), „Kalnapilio-Tauro grupė“ (37 proc.).

2015 m. sausio-kovo mėnesiais TV reklamos augimas siekė 11,7 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 359 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų trijų mėnesių duomenis, krito 4,7 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 6,4 proc., žurnaluose – 1,3 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 2,539 tūkst., žurnaluose – 1,360 tūkst. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2015 m. pirmus mėnesius ištransliavo 1,575 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 11 proc. daugiau nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.

Per pirmus tris 2015-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito beveik 16 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 9,3 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 18,4 tūkst. kv. m. reklamos.

Lauko video reklamos ekranuose per 2015 sausį-kovą buvo transliuota 962 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 m., lauko video reklamos apimtis sekundėmis paaugo 16,5 proc.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas