„Transimeksa“ atidaro naują logistikos centrą Vilniuje (1)

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr.

Ekonomika.lt

2011-05-31 17:59

Vilniuje, Žemuosiuose Paneriuose, greta Savanorių prospekto, birželį duris atvers vienas moderniausių logistikos terminalų Lietuvoje. Logistikos centrą atidaro transporto kompanija UAB „Transimeksa“, į jį investavusi apie 20 mln. Lt.

9,5 hektarų plote, Sausupio g. 15 įsikūrusiame terminale, pastatytas ir įrengtas modernus 12 500 m² ploto sandėlis bendriesiems kroviniams, įrengta 1 500 m² ploto atvira krovinių saugojimo aikštelė, pakloti 4 hektarai asfalto dangos transporto statymui ir manevravimui. Bendras sunkiojo transporto priemonių statymo vietų skaičius čia viršija 100. Kartu su senosiomis sandėliavimo patalpomis bendras sandėliavimo patalpų plotas „Transimeksa“ terminale dabar sieks 18 000 m².

„Mūsų kompanija yra orientuota į visas logistikos paslaugas ir dabar jau esame pasirengę aptarnauti visus – tiek vietinėje rinkoje dirbančius, tiek eksportuojančius ar prekes reeksportuojančius klientus“, - sako UAB „Vilniaus Transimeksa“ direktoriaus pavaduotojas Igoris Kacepalovas.

Racionalus požiūris

Prieš keletą metų nekilnojamojo turto plėtotojai ir investuotojai sandėlius vertino pagal tai, kiek į juos galima sudėti padėklų. Taip jie įsivaizdavo logistikos bendrovėms patrauklų sandėlį. Tačiau, labai greitai paaiškėjo, kad toks „modelis“ turi nemažai trūkumų: transporto priemonių manevravimui ir statymui nepakanka vietos, mažas krovimo vartų skaičius bei nepakankamos buferinės zonos sandėlio viduje „užkemša“ vartus kroviniais ir stabdo darbą. Didelis sandėliavimo patalpų aukštis taip pat pasirodė besąs netoks efektyvus, kaip buvo manoma.

„Nusprendę plėsti savo veiklą bei investuoti į sandėlio statybą, mes atsižvelgėme į visus šiuos trūkumus bei kėlėme sau uždavinį: naujasis logistikos centras su moderniu sandėliu turi efektyviai bei optimaliai aptarnauti visus General Cargo krovinių ir prekių tipus, – pasakoja UAB „Vilniaus Transimeksa“ direktoriaus pavaduotojas. – Taip pat buvo nuspręsta, kad naujasis logistikos centras saugojimui priims ir nestandartinius krovinius. Dabar mes galėsime lengvai priimti ir perkrauti krovinius iš įvairiausių tipų krovininio transporto priemonių: nuo mikroautobuso iki jūrinio konteinerio ar autotraukinio.“

Apgalvoti sprendimai

Greitas ir lengvas transporto priemonės pastatymas krovinio iškrovimui arba pakrovimui – vienas svarbiausių kriterijų, užtikrinančių efektyvų sandėlio darbą. Į tai buvo atkreiptas didelis dėmesys, projektuojant bei statant naują modernų „Transimeksos“ sandėlį terminale. Čia įrengtos dvi šoninio krovimo rampos (18X9 metrai). Rampų ilgis ir plotis leidžia krovos technikai patogiai privažiuoti prie visos puspriekabės ar priekabos bei saugiai, efektyviai ir greitai manevruoti. Pro didelius, 6 metrų pločio ir 4 metrų aukščio, vartus galima lengvai priimti į sandėlį ir nestandartinius krovinius.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas